geomir

srijeda, 27.11.2013.

REFEREN.... DUM, DUM

Svi se raspisali pa da i ja bacin dva slova na kartu!

Koliko san ja razumi imamo rič "brak"
(na mojemu jaziku ta rič označava misto u moru di se mogu ulovit
boji bokuni plemenitih riba; škarpinih i inih!!)
koja građanima Hrvatske govori da je to savez reguliran zakonom
između dva čovika različitog spola, dakle muškarca i žene.



Sad, kad je došla demokracija javjaju se dva čovika istog spola
(dva muškarca i/ili dvi žene) da hoće imat sadržajno isti takav savez.
Po meni, ako je isti sadržaj trebao bi da bude i isti naziv za to!!
"Argument" da to nije isto ne stoji, jer i u jednom i drugom slučaju bi tribalo
da LJUBAV bude ono što se konta.

Međutim to se ne računa i za njih se traži da i zakonski sadržaj
ne može u potpunosti biti isti kao i kod raznospolnih partnera!!
Dakle rič "brak" nije odlučujuća.



OK,..... ajde da prihvatimo zbog "različitosti" neku drugu rič za savez istospolnih zajednica,
i recimo da je to apsolvirano!

Pitam se što ćemo s drugim RAZLIČITOSTIMA u,
sada jedino "pravovaljanom" savezu dva raznospolna čovika!!???

Šta ćemo s brakom Crnog muškarca i Hrvatice??
I obrnuto, Crne žene i Hrvata??



Šta ćemo s brakom Žutog muškarca i Hrvatice??
I obrnuto, Žute žene i Hrvata??
Da ne nabrajam druge boje!!

Šta ćemo ako se vole muškarac i žena, a različita im vira!!??

I najvažnije po meni, što je sa samo civilno sklopljenim brakom??
On nikako ne more nosit ime "BRAK",
jer to apsolutno nije isto sa onim savezom koji je pretpostavljen u referendumskom pitanju!!!

Kad se uključe dica onda ima još milijun raznoraznih kombinacija
koje ne "zaslužuju" nositi "sveto ime brak"!!!



Volio bih da mi neko od Za-ova razjasni sa argumentima ove moje dileme, trileme,…… headbang

- 23:17 - Komentari (31) - Isprintaj - #