geomir

subota, 02.03.2013.

V I P

Ne, nisam „very important personne“.
Samo sam bio višegodišnji korisnik VIP mobilne mreže.

Na početku ove godine odlučio sam i prešao u drugu mrežu.
Naravno, to sam mogao tek kada sam raskinuo s prethodnim operaterom
plativši posljednji račun koji sam od njih dobio.
I evo već dva mjeseca plovim na valovima nove mreže.

Prije nekoliko dana od bivše mreže primim slijedeći Račun:



Opominju me da sam im ostao dužan 7 (sedam) lipa
kao zatezna kamata po nekom prethodnom računu i
prijete da ako ne platim taj dug moj „korisnički broj može biti privremeno isključen“!!

Nazvao sam ih i izrazio želju da platim dug, s ogradom da im mogu platiti samo 5 lipa,
jer koliko znam apoen od 1 lipe ne postoji.
A i podsjetio sam ih da moj „korisnički broj“ od prvog siječnja nije u njihovoj vlasti.
Obećali da će me nazvati i obavijestiti kako će riješiti nastali problem!!

Dok čekam otvaram pogađaonicu njihove aktivnosti.
Za nagradu onome tko pogodi dajem čast da postupi po njihovoj soluciji!! sretan

- 10:46 - Komentari (19) - Isprintaj - #