geomir

nedjelja, 26.06.2011.

U VESELJU ŽIVIMO

DOK SMO TAKO MLADI ;

Te godine bila totalna pomrčina sunca koju smo mogli vidit iz naših krajih,
u to doba ubili Lumumbu, a Gagarin prvi učinio đir okolo Zemje.
I mi baš tada sazrili!!!
Sastajali se mi i prije, …… posli 5, 10, 15, 20, 25 godin, i onda zapustili tin običaj,
ili mene nisu zvali!!
Netko od nas je bio vridan, i ovih dana, ne triest godišć,
nego posli, pedeset, opet smo se sastali.
Doša nas je lipi broj.
Spomenuli smo se i onih koji su bili spriječeni doć iz raznoraznih razloga,
a sa sjetom smo bili u mislima i s onima koji oru nebeske njive

Misto proslave?, ...... a bome "Boeme", odabrali konsenzusom!!!


Počeli smo pristizati




sa svih strana




i skupjat se u grupice.




da nema šćapa moga bi i on glumit maturanta!




Prvo se namistit za grupni s...., snimak, je li!




Ma moramo se i ispričat posli ovih pustih godišć




Ajmoooo, dok još ima sunca




Neću vas valjda snimat po mraku




Makni se! Činiš mi hlad, ... neću se vidit na sliku!




Ajde slikaji,... izgorit ćemo na ovon suncu!!




Ptičica!!




Sad kad smo odradili grupnjak, ajmo za stol!




Najlipje je na kraj stola!




Ajmo i mi zauzet misto




Šta ste navalili da siden meju vas!




Draže mi je meju curama!




Dobro.... onda idemo na drugi kraj stola!




Di gledate vas dva, od ovamo vas letratajen!




Bocun i kruh je tu,




a neki još stoje i ćakulaju




Došo i namaz, ali ćakula je glavna.




Eto, zauzeli smo požicijune, a sve uz razgovore ugodne.




Materijala za priču ima koliko ti duša hoće




Ajme, koliki si naresa!




Je profešure, ... ma kažen van ja....




Ajde da vas profešur uslika!




Ide se tamo di je priča interesantnija




Svak sa svakim ima šta pričat.




I vicevi su na repertoaru,




a priče o prostati




i o penzijama nisu zaobiđene.




Prije nego počnu donosit triba se zapisat da nas je drugi put lagje skupit.




A, jel se sićaš ono....




Triba skupit i šolde prin nego počnemo jist!




E, sad bi već mogli čagoda donit!




Stvarno bi moglo doć čagoda konkretno!




A ča su ovo stavili u salatu!!??




Dobro je! Nije ono ča ne volin!




A sad ajmo, da se ne oladi!




Već je bilo i vrime

Da ne bi osta gladan više nema slika, a ton i tako ne čujete.
Zato.... fajeront !!

Za one koji ne znaju kako izgledan, ja san oni najlipji i najmlaji!!

- 23:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #