Crveni Beč

srijeda, 31.10.2007.

Sleepless in Vienna II

Neoromanička crkva na Meksičkom trgu

Okružnica iz c. kr. Glavnog grada i Prijestolnice VIII

Blagorodne moje prijateljice, moj naklon, blagorodni prijatelji, najsrdačniji pospani pozdrav!

U trenutku dok Vam pišem ovu okružnicu moj sat pokazuje 1:30 ujutro. Pošao sam u krevet oko 23, no usprkos svim pokušajima nisam uspio zaspati. Ne znam o čemu se radi i zašto mi se događaju te nesane noći. Moguće objašnjenje: Želim puno toga stići u malo vremena, k tome je sada došlo i do promjene sata. No koma je.
Prošli produljeni vikend sam iskoristio prigodu doživjeti seminar vlč. Sudca. Seminar se održavao u divnoj neoromaničkoj crkvi na Meksičkom trgu u drugom kotaru (Meksiko je bio jedina zemlja koja se službeno usprotivila njemačkom Anschlussu Austrije). Posjećenost je bila velika. Dvije do tri tisuće ljudi. Bilo je jako lijepo i preporučam! Dugo sam već namjeravao do Lošinja. I dogodilo mi se da se eto upravo dok sam ja u Beču pruži prigoda biti prisutan.
Ovog sam tjedna počeo odlaziti u Nacionalnu knjižnicu kako bih našao knjige i članke koji će mi biti potrebni za doktorat. Sutra me čeka kombinirani dan: Državni arhiv, Nacionalna knjižnica te navečer Taizé molitva u sv. Ruprechtu. Prošlu sam srijedu na toj molitvi upoznao četvero Austrijanaca, pjevali smo zajedno poslije molitve i na kraju završili na palačinkama.

Uz izraz najizvrsnijeg, i umornog strahopoštovanja, moj naklon, uz nadu da ću moći zaspati kada se prisajedinim s krevetom,
c. kr. asistent Franz Corich

31.10.2007. u 01:50 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2011 (1)
Listopad 2011 (6)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Hrvat 21. st. koji se bavi devetnaestim stoljećem u Beču 21. stoljeća