Crveni Beč

utorak, 09.10.2007.

Kavana Landtmann pored Burgtheatra

Blagorodne moje prijateljice, moj naklon, blagorodni prijatelji, najsrdačniji pozdrav!
Večera s francuskim sirevima bila je fina. Na ponudi je bilo 5 vrsta sireva: camambert, roquefort, svježi u pepelu i još dva koja nisam identificirao i fina salata iz Nice.
Nisam mogao donijeti ništa tipično hrvatsko, pa je poslužila Cockta, piće naše mladosti iz susjedne nam dežele, koje se mak bez problema može naći u Billi. Pokušat ću naći neki Balkan-ili Yugo-shop gdje bih mogao naći zalihe za ovakve prigode. Fino smo ćakulali, malo se bolje upoznali. Bio je tu Čeh Ludek iz Moravske, Nijemice Steffi i Ina, Austrijanac Gerhard i Francuskinja Marie. Vrlo srednjoeuropski, u skladu s najboljom austrougarskom tradicijom.
Danas sam imao vremena sortirati svoje knjige i skripte i logično ih razdijeliti kako bi mi bile pri ruci i korisne pri radu. Danas sam dobio cimera. Micek se zove Sinan, ima 20 godina, iz Istanbula je i studira elektrotehniku. Uputio sam ga odmah u važnost čuvanja ključa. ;))
Danas sam imao prigodu i prvi put biti u jednoj finoj bečkoj kavani, kavani Landtmann pored Burgtheatra. Moj suputnik u busu za Beč bio je Ivan Gojmerac, pokazalo se sin moga profesora s germanistike. U razgovoru se pokazalo da imamo mnogo zajedničkih tema. Odlučili smo nastaviti komunikaciju. I bilo je vrlo zanimljivo u finom ambijentu kavane, uz kesten pire i srneći hrbat te fine čajeve razgovarali smo o mnogočemu: političkoj situaciji u Austriji i Hrvatskoj, sličnostima i razlikama jednog i drugog društva, umjetnosti, religiji. Na povratku prema stanici podzemne ispred Hofburga smo kao slučajni prolaznici nazočili možda povijesnom skupu potpore azilantima u Austriji.

Moj naklon, c. kr. asistent Franz Corich



09.10.2007. u 21:51 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2011 (1)
Listopad 2011 (6)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Hrvat 21. st. koji se bavi devetnaestim stoljećem u Beču 21. stoljeća