nedjelja, 28.06.2009.

Beautiful Lie.

Definitivno ima dana kad me obuzme taj strašan osjećaj nesigurnosti.
Ali onda dođeš ti...I znam da sam našla savršenstvo. Znam da sam našla nekog tko me u potpunosti razumije, znam da imam nekog tko će me tješiti i nasmijavati. Nekoga tko će me ispod stola uhvatiti za ruku među gomilom ljudi i natjerati me na smijeh.
Vrijeme je da se zaboravi ono što se dogodilo u prošlosti. Jer ipak, bilo je to tako davno. Nisam više ista. Stvarno jesam okrenula novu stranicu i krenula ispočetka. I drago mi je što si Ti sada dio mene.
Nakon dugo vremena, osjećam se potpuno. Osjećam se snažnije i lakše se riješim depresivnih epizoda.
Zapravo, veseli postovi mi nikada nisu ležali. Uvijek sam sklonija pisanju kada sam tužna, depresivna, pod stresom ili nešto takvo. Tako da, kada sam dobre volje, gubim inspiraciju i ne znam o čemu pisati.

Lie awake in bed at night
And think about your life Do you want to be different? (Different...)
Try to let go of the truth
The battles of your youth
’Cause this is just a game

It's a beautiful lie
It's a perfect denial
Such a beautiful lie to believe in
So beautiful, beautiful lie makes me


Lijepe stvari uvijek brzo prođu. Ali ja ne želim razmišljati o prolaznosti ovoga. Želim da traje.
Ponekad, moram podsjećati samu sebe da je ovo samo igra. A ja se vrtim u krugu i svi gledaju svojim lažno osjećajnim pogledima kao da sve mogu izbrisati. Ljudi NE RAZUMIJU. Dosta mi je licemjerja, dosta mi je dvoličnosti, stvarno, tako mi je zlo od toga.
Mrzim ljude koji imaju potrebu proučavati do detalja tuđe živote kao da je to njihova jebena stvar. Mrzim ljude koji su sretni samo kada vide druge nesretne (što dovoljno govori o njima samima). Get a fucking life.

Tako malo vremena. A toliko toga za napraviti. Toliko planova za ostvariti.
Isključujem svijet (po ne znam koji put) i ostavljam samo nas dvoje. Samo tebi dopuštam da znaš sve, jer drugi nisu vrijedni mog povjerenja.

It's time to forget about the past
To wash away what happened last (happened last)
Hide behind an empty face
Don't ask too much, just say
'Cause this is just a game

It's a beautiful lie
It's a perfect denial
Such a beautiful lie to believe in
So beautiful, beautiful lie makes me


hahaha, 30stm faza xD

Image Hosted by ImageShack.us



15:03 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.