17

utorak

veljača

2009

FLOPPY & CO.

Neka priča tko što hoće - klimatske promjene, globalno zatopljenje, otapanje leda, podizanje mora...
Ali veljača je unatoč svemu ostala - premetača eek

U posljednjih desetak dana bilo je - sunčanog proljeća, plavog neba, vjetra, hladnoće sa zubatim suncem i naposljetku - snježne mećave nut
Već su procvali jaglaci i provirile visibabe, a sad ih je prekrio snijeg.
Vani puše sjeverac, ledi se krv u žilama... Malo prije odnesoh životinjskom društvu večeru, njih nigdje ni od korova, ni dotepenca ni mačaka. Stojim vani, čak sam i klopu podgrijala - mic, mic, zviždućem pjeva. Istresem klopu, vraćam se u kuću i skoro zviznem preko zaleđenog otirača ispred vrata bang

Prije nekih sat vremena došli smo iz našeg bivšeg sela malog, donešeni mećavom. Ispred vrata dočekao nas Floppy (konačno smo dotepencu smislili ime) i cijeli pasji svatovi. Tri psa - deset pasmina, šest pedigrea, predvođeni našim mališom, trčkaju po snijegu nono

U nedjelju me malac totalno izbacio iz takta. Vjetar je stalno otvarao ulazna vrata, a ovaj je svaki put iskoristio gužvu i odnio po jednu - tenisicu, čizmu, cipelu. Susjed me nazvao telefonom i "cinkao" majstora...
Pronađoh ga iza šupe, stavio šapice preko moje tenisice i žvače je s apetitom njami Spasila sam je u posljednji trenutak thumbup
Doduše morala sam je oprati i to ne jednu, nego - čitav par burninmad
No, ipak sam dobro prošla - što da nam je zalutao kakav Hooch, koji bi u tenu naslinio pola litre cry

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Moram priznati, unatoč tome što sam dog woman, s mačkama je neusporedivo lakše...
Ali, što mogu, naljutim se, odljutim, mališa opet ušićari dobar zalogaj. I gleda me vjernim, veselim očima, liže mi ruke i sretno skakuće oko nogu cerek

Da, kad smo već kod pasa. Moj komp-doktor nabavio čistokrvnog rotvajlera, štenca. Ima oko tri mjeseca i raste očigledno. Sve što sam do sada mislila (ako sam mislila) o rotvajlerima, više ne mislim. Koja je to maza. Gura se čovjeku u krilo, kliže po laminatu, k'o peseki u Disneyevim crtićima nut
Sve je to dobro dok mu je "samo" petnaestak kila. Pokušavam zamisliti kako će to izgledati kad izraste do pune veličine eek
Iako neće priznati, odmah sam skužila - konačno je pronašao pesa po svom ćefu. A nestašni rot, jedino gazdu hoće poslušati thumbup

Kaže se da svaki vlasnik bira psa po sebi. Ili da pas uglavnom nalikuje svom gazdi. No to ne važi za našeg Floppyja. Nismo ga izabrali, on je izabrao nas. Pitam se samo, da li na svoju sliku i priliku nono


Original Video - More videos at TinyPic

Budite mi dobro

wave & kiss

<< Arhiva >>