28

srijeda

siječanj

2009

RADIKALNO ILI...

Naša spisateljica i kolumnistica, uvijek britke jezičine - Vedrana Rudan dobila je svojih komentatorskih 5 minuta u "IN magazinu" Nova TV. Baš me zanimalo kako će to izgledati.
Sam spomen Vedrane Rudan je kontroverzan, ne mora ni progovoriti.
A tek kad progovori eek...

I nakon prvog nastupa - dobila otkaz. Uvrijedila je Židove. I to na godišnicu holokausta. A možda je problem što je priznala tko joj je bio otac, pa sve skupa, jedno s drugim...

Pogledajte sporan prilog



Odgovor Vedrane Rudan

"Ja, Vedrana Rudan učinila sam strašan zločin. U jednoj TV-emisiji objavila sam imena i prezimena ubijene palestinske dječice iz Gaze. Zbog toga sam dobila otkaz. Bojim se. Molim one koji su mi dali otkaz da budu milostivi. Ne ubijte mi djecu, ne razvalite mi kuću raketom. Zahvalna Vedrana Rudan"

Moj stav je - da se niti jedna žrtva ne može opravdati "višim" interesima, pogotovo stradavanje djece, ma koje rase i boje kože bila. Niti jedna militantna strana ne bi smjela manipulirati svojom političkom moći, idejama, a da pri tome ginu civili. Gonite se luđaci poput Hitlera i Busha, gonite se militantni Židovski lobiji, gonite se Hamasovci!!!

Molim komentar

wave & kiss


<< Arhiva >>