01

ponedjeljak

rujan

2008

THE TANGO LESSON

Malo za promjenu - odmak od svakodnevice.

Sjetih se filma koji sam gledala prije nekih pet-šest godina. Sjećam se, probudila sam se žedna, upalila TV i naletjela taman na početnu špicu.
Odgledala ga u dahu.
Tema - naoko hladna Engleskinja, filmska redateljica, došla u Pariz, upoznala tango-plesača profesionalca... čini se sapunjavo. Ali samo naizgled.
Priča prepuna emocija, sudar engleske suzdržanosti i latinskog temperamenta.

Glavna glumica Sally Potter, ujedno i radateljica filma, bivša je plesačica, pa su plesne scene bez dublera. Pablo Veron, profesionalni plesač, koji se pokazao i kao izvrstan glumac.
Crno -bijela tehnika i odlična glazba. Divota za oči i uši...

Blagoslovljen budi You tube, podsjetio me na film u kojem sam posve slučajno se probudivši - zaista uživala.








Danas počela škola, Zmaja stigla puna dojmova. Orna za školu.
A mama... ide ponovno u prvi srednje thumbup

Prije nekoliko dana upoznala sam dvojicu blogera. Bio je to samo nastavak komunikacije preko tipkovnice. Kao da se poznajemo - sto godina thumbup

Juniorka je u metropoli izgubila novčanik s kompletnim dokumentima. Velika cura se napravila važna, natrpala sve u šrajtofl i odgovorno - ostavila negdje u dućanu. To je kad žensko pustiš među prnjke, zaboravi na sve oko sebe.
Bila sam ljuta k'o guja mad Ali juniorka je cijeli dan uzdisala i imala tako očajničku facu, da je i moj bijes popustio.
Pošteni nalaznici se ne javljaju, pa ćemo za koji dan - zatražiti novu osobnu i zdravstvenu. I proći svu proceduru birokratske mužnje para lud

Gerijatrija - Nosko se sprema na obnavljanje klupe (ima još nekoliko morskih ideja u pripremi), Štaka-baka prijavila neugodne zdravstvene radnike, deda Martin zaradio - šljivu na oku.
Zamolili ga neki balavci da ih odveze do klijeti koju nisu mogli pronaći.
Deda sjeo naprijed. Vozač je vozio malo previše šarf, pa se zaletio u neki automobil - straga. Deda nosom opalio po šajbi. U općem tumbanju, vozač ga još opalio laktom u oko.
Sad nosi crne cvike. Zmaja kaže da joj liči na arapskog šeika smokin

Host unlimited photos at slide.com for FREE!


Budite mi dobro
wave & kiss

<< Arhiva >>