08

utorak

srpanj

2008

IZNENAĐENJE

Oprala nas kiša prošlu noć thumbup
Juniorka jučer krenula na plivanje. Trener još nekako, a trenerica - bez slike i tona. Jer ih je Zmaja kao "ostavila na cjedilu", lani. Fućkaj klub koji samo o jednom djetetu ovisi, jadno. Na tu opasku sam balavici odvratila da dok mi kao roditelji financiramo - članarinu, kotizaciju, smještaj, hranu, opremu i prijevoz za državno prvenstvo, ona pliva za sebe, za nikoga drugog. A ako joj se ne ide na prvenstvo, njezin problem mad Da ne voli plivanje, ne bi ni dolazila. Jaka stvar, razvaliti kičmu zbog nepuna dva mjeseca sezone u plivanju bang Valjda dijete ima pravo i na praznike.
A mama Fanika će koji dan navratiti. I samo čekam šlagvort. A onda ću istresti što imam, onako fino da nitko ne bu imao ništa za dodati. Ja to na finjaka, kulturno, žao bu im što su započeli. Ako nisu od lani ništa zapamtili, neka čuju ponovno naughty

Dosta o tome...

Zmaja stavila fotke s mora na komp. Malo je eksperimentirala s crno bijelom tehnikom. Šlihtala je ove dvije, namještala, fotkala. Uživile se cure u poziranje, pogotovo mala brbljavica thumbup

Kad sam vidjela fotke, bila sam naprosto oduševljena. Naročito serijom crno-bijelih.
Pa eto malo...

Ove su mi naročito drage
mala brbljavica kraj stare kamene kuće

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Sestrice...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Neizbježni zalasci...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

I na kraju - najvažnija sporedna stvar -
pikanje po mobitelu...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

U nedjelju - moj Kmica dobio Silverstone thumbup thumbupthumbup

Budite mi dobri

wave & kiss

UPDATE od sinoć, Fanikina umjetnička fotografija
piroške sa sirom - dio Nosku, dio Štaki-baki, ovo je ostalo nama, planulo za tili čas njami

Host unlimited photos at slide.com for FREE!



<< Arhiva >>