01

utorak

srpanj

2008

NASTAVAK...

Jučer sam ponovo letjela. To je valjda zato što sam cijeli vikend ležala, jela i uživala u suncu nut
Svako malo juniorka zvrcne (upisna groznica), pa ja nazovem nju, pa se razgovaramo. Roditelji njene prijateljice su još luđi od mene, tata (inače sin Rexova gazde) trenira klince rukomet, a mama trči svaku večer (bez obzira na vremenske uvjete) nekoliko krugova na Boriku. Moji su vršnjaci oboje. U istom stilu odgajaju djecu. Srednje dijete je u sličnom drilu kao Janica cry

Promjena klime je prouzročila prve posljedice. Reu napala viroza s povraćanjem, a Zmaju - muscul fiber. Posljednjih dva mjeseca nije baš bila redovita na treninzima, a što je i išla, bolje da nije, jer je to bila katastrofa. U neku ruku je shvačam, stigli topli dani, mozak se rasplinuo, kome je do treninga u zagušljivoj dvorani pod punom opremom, kad se znojiš i sjedećki burninmad Dakle, djeca su jedan dan bila bolesna. Ili su (njušim nadaleko), htjele izbjeći kondicioni trening, pa izmislile svaka svoju zdravstvenu tegobu smijeh

Svaki dan idu biciklima do dućana po kruh - 4 km. Baš sad navečer, stigle su 15 minuta prije kraja radnog vremena, izdaleka vidjele trgovca da sjeda u auto. Počele mu mahati wave, a on projurio kraj njih - odmahnuvši bang
Viče mala - kako može zatvoriti dućan prije kraja radnog vremena namcor
Djeca ne kuže da boduli rade koliko oni misle da treba, tko im je kriv što nisu došle ranije smijeh...

Jučer sam išla podići svjedodžbu, poslijepodne. Četiri osma razreda priredila program za oproštaj. Barem je tako najavljeno. Zmaja naručila snimanje kamerom. Kad sam vidjela prvu točku, odustala sam od snimanja, naime dvije cure su pjevale neki pjesmuljak s domaće estrade i toliko falšale, da nisam htjela trošiti traku i bateriju pjeva Onda je njih nekoliko plesalo - svaka od njih u svom filmu i ritmu eek Kao da ih je netko nasumce spojio...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Onda je slijedilo malo prekenjavanja roditelja, pa govorancija o 8a razredu. O svakom učeniku tog razreda pročitalo se nekoliko rečenica, pa o svakom nastavniku. Mala nije znala sastaviti ni jednu pročitanu rečenicu, a da se nije zabunila. Jedna mama koja je sjedila do mene je kometirala da bi netko tko završava osmi, trebao barem znati čitati.
Odužio 8a s govorom - sat vremena. Na kraju, podijelili svjedodžbe prozivanjem, kao u američkim filmovima. Kad je 8b došao na red, roditelji 8a se počeli kupiti doma mad Toliko o kulturi nono I onda se čudimo (ne) kulturi djece. Onda je naša razrednica poslala djecu da nas roditelje pozovu u učionicu, gdje smo dobili svjedodžbe i razrednica se sa svakim posebno oprostila. To smo trebali odmah i pobrati se doma, pa neka 8a ima svoj "one man's show". Na kraju mi se izjava one problematične cure iz Zmajina razreda činila najpametnijom. Naime, kad je čula da trebaju uvježbati neku točku za priredbu, rekla je - "ma koje točke, ja odoh pit' " party

Na kraju se na snimljenom materijalu ništa ne čuje, osim tračanja mama ispred mene (naravno, mama iz 8a). Sve sam obrisala osim kratkog i jasnog govora malog Matije. Zbog njegove blagoglagoljivosti svi su mu predviđali karijeru - političara.

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Matija je dobro dijete, dobar učenik, koji oduvijek voli mnogo papati. Njegova mama, vitka i nesretna zbog sinove sklonosti papici, pokušava ga promijeniti, hraniti zdravom hranom, no Matija zbriše k baki (bivšoj kuharici u našoj školi), pa tamo pomlati po desetak palačinki i sličnih specijaliteta. Na kraju osmog razreda,majci je slijedio još jedan šok. Njezin sinek je unatoč odličnim ocjenama, odlučio biti - kuhar thumbup
Mamu - srednjoškolsku profesoricu je skoro kap strefila cry
Znam da nije prikladno, ali jedva sam se od smijeha suzdržala. Shvačam i njega, a i mamu.

Sjećam se, kako smo jednom nakon roditeljskog, navratile kod Zagorca na kavu s klincima i učiteljicom. Matija je strusio kremšnitu, pa počeo pregledavati novi Smib, gdje je pronašao veliki hamburger, reklamu za tek pridošli Mc Donald's. Oduševljeno je pokazao mami reklamu, a ona uzdahnula i rekla - moj je Matija odmah našao ono što njega zanima njami

Danas sam predala dokumente u novi srednjoškolski centar, udaljen desetak minuta od nas. Odmah sam obaviještena da u petak dođem direktno na upis, jer nije upitan. Juniorka je prikrila jednu ocjenu (4 iz glazbenog eek), skoro sam pala na tur od šoka. Glazbeni??? Nemrem bilivit - lani i ove godine. Moja kćer - 4 iz glazbenog bang Uza sav sluh i sklonost glazbi.

Sve u svemu, zadovoljna sam, ali ću je pritegnuti odmah čim krene u školu.
Vidjet' ćete (čitati) yes

Da, zaboravih. U nedjelju smo bili na kupanju. Vrativši se, Pajo parkirao oldtajmera na ulici, pred kućom. Ujutro sjeo u auto, a auto sjedi - na felgama eek. Netko izbušio sve četiri gume headbang

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Prvo smo mislili da su ispuštene (bilo nam lakše podnijeti realu), Pajo prijavio policiji. Znali smo da nikakve koristi od toga, ali neka ljudi nešto rade, barem neka sastave zapisnik.
Pitam ja telca od policajca da li se to češće događa. Ja nisam u toku, nama je prvi put. On veli - pa dogodi se tu i tamo laze.

A onda čujem kolegicinu kćer, navečer na bazenu. Natjecanje u efikasnosti, dečki idu iz grada i onda se dogovore - jedan otkine retrovizor, drugi brisače, treći zagrebe po laku, četvrti tucne po šajbi...Da nitko ne bude gori, pa ne daj bože prođe normalno kraj parkirana auta. eek
A policajac veli - tu i tamo rolleyes Pa - ili ljudi ne prijavljuju ili se ovi rade ludi, što je vjerojatnije.

Od jučer, svi susjedi parkiraju aute u dvorištu, sila boga ne moli.
Vulkanizer ustanovio da je probušena nečim tankim. Sve sređeno za sat vremena thumbup i plaćeno.
Sad se pitam je li ovaj treći peh i posljednji. Pajo je htio prespavati na ležaljki prošlu noć, jer veli - ubojica se uvijek vraća na mjesto zločina naughty. Nabrijan za akciju mad Ja mu predložila da spava ispod auta.

Eto, debelo prošla ponoć, ja k'o sova, Pajo hrče. Sutra sam odlučila otići štaki-baki na kavu, već mi nedostaje njen zdravi podravski humor.

Do slijedećeg

wave & kiss



<< Arhiva >>