08

nedjelja

lipanj

2008

SPORT, SPORT I SAMO SPORT

Krenulo vatreno ludilo nono
U našoj provinciji danas svi auteki imaju zastavice, svi nose barem jedan dio obleke s kockicama naughty
A ja nemam ništa na kockice, ni kapu, ni majicu ni čarape. Imam doduše na točkice, ali to se ne računa.
Sad ćemo mjesec dana živjeti samo za nogomet i od nogometa. Kao da ništa drugo ne postoji. Nemojte misliti da nisam domoljub, ali to nogometno ludilo je pretjerano. Ne bi me nitko ni puškom natjerao u Austriju preko Dežele, da tamo navijam i skačem bang
Ja sam valjda prosječno žensko u Lijepoj našoj.
Svi znate da volim sport, ali nisu samo nogomet, tenis i rukomet sportovi.

Baš jutros pijem kavicu i gledam na Eurosportu finale u biljaru. Divota za oči i smiruje živce.

Kako od prošlog mjeseca imamo onih 10 GB u paketu, treba ih nekako i potrošiti. Pa sam večeras malo šuljala po You tube-u u potrazi za sportom. Kao da ga nemam punu kapu cijeli dan.
Sjetih se naravno - sporta svoje kćeri i prošlogodišnjeg svjetskog prvaka, našeg Filipa Grgića iz TKD kluba "Metalac". Kako nas naša televizija, ni državna ni privatne, nisu udostojale snimke barem finalne borbe tog malca od 62 kile, ja potražila. I našla...

Odgledala sam polufinalnu borbu s Nizozemcom i finalnu s Tajlanđaninom. Polufinalna je bila mnogo teža, ali finalna je bila - finalna, do nje je trebalo doći yes

I odlučila da je stavim na blog iz protesta, pa koga zanima, neka gleda thumbup

Danas nas malo grijalo sunce, malo hladila kiša. Trešnje se počele nastanjivati crvićima njami
Prošli tjedan sam bila nabrušena za krečenje, ali neprestano je pljuštalo, a po takovom vremenu se ne kreči yes
Sad se ponovno treba zatjerati naughty. Nije da sam baš happy, ali bolje i ovaj tjedan zapeti, nego dočekati slijedeći period vrućina.

Ako ih bude, jer danas je Medardo, a kad na Medarda pada kiša, pada - 40 dana.
Istina živa, ja se u to uvjeravam već desetak godina, otkako sam čula za tu pučku meteorologiju. Samo, danas je padala kiša i sjalo sunce, pa ne kužim - što sad lud

Eto, toliko za danas, ove dane ću tu i tamo proviriti na blog, tek toliko. Drž'te mi fige da ne padnem s lojtre i da dobro izmiješam boju u - sunčano žutu smijeh A sad idem gledati snimku formule u Montrealu, čula sam da je moj ljubimac - kmica Hamilton napravio pi*dariju na stazi. Riješio bodova - sebe i Raikkonena bang

Za kraj - finale Filipa Grgića u kojem je osvojio svjetsko zlato, prošle godine u Pekingu. Kad se vratio u Zagreb, nisu ga dočekale TV kamere, samo sportaši iz taekwondo klubova.

Uživajte, Grgić je u plavom oklopu i plavoj kacigi...



I jedan dodatak - ovo gore je taekwondo po WTF-u, a ovo je po ITF-u. Razlika je očigledna, više tradicije, akcije, manje zaštite...



wave & kiss

<< Arhiva >>