10

ponedjeljak

ožujak

2008

KRUHA I IGARA

ludOvaj vikend je bio hladan i nikakav. Po prvi puta od 2006. počela sam šmrcati. To je bio razlog, da sam bila njunjava i cendrava yes
Zmaja je u subotu sa curama izašla van, proslaviti rođendan, pa sam imala malo mira i tišine. Glava mi je bila kao košnica, no to me nije spriječilo da si strugnem obaveznu čašu crnjaka za ručkom party

Dan prije krenula je trotjedna trakavica BB celebrity show-a. Konačno da narod vidi da nisu glupi i nezanimljivi samo nasumično izabrani kandidati. Sad ćemo se sprdati i s celebrityjima.
Simpa mi je ona mala stand up komičarka, iako mislim da je baš i neće naročito prihvatiti, Dvornikova se kao došla odmoriti, ali mislim da će požaliti, jer na svog Dinu je barem navikla.
Visok (a) plavuša Salome je totalno opičena, a stilisti Ciganović i onaj mali su komplicirani da me jeza lovi. Prenapuhane bahate face, koje ne vide nikoga osim sebe. Pa ili ostani i uživaj ili - bjež' glavom bez obzira. Čujem da se Sandi već nakon dva dana odlučio za ovo drugo thumbup

Subota i početak "Zvijezde pjevaju". Volim glazbu i neke od ovogodišnjih profesionalnih mentora. Iako je prvi nastup svih bio poprilično loš, mislim da ima nade za neke od njih. Neki su dozlaboga falšali, neki se nisu uskladili, neki su promašili pjesmu. Držim fige našem Navojcu, ako ništa drugo kao zemljaku. A dikcijom i bojom glasa me osvojio Željko Tomić, radijski voditelj. Već dugo nisam čula ugodniji muški glas.

Jučer počela "Farma" na Novoj TV.
E tu bude svašta. To bi moglo biti zanimljivo.
Koliko poznajem pristigle, mislim da bi se snaći mogli Lupino, Melerica i Rafo. Za ostale nisam sigurna.
Mislim da su mnogi uletjeli u avanturu života od prije sto godina - kao grlom u jagode. Bez tople vode, struje, kupaone, sve moraš sam - od cijepanja drva do pripreme hranu. Uz to voditi brigu o životinjama.
Super iskustvo za normalne i avanturistički nastrojene, a jako loše za one koji se nikada nisu našli u sličnoj situaciji. A pogotovo za neprilagodljive i one koji su sami sebi dovoljni.
Odmah na početku su ih iskipali u blato do koljena, pa su se neki jedva doklizali do dvorišta. Tamo - đeram i obični bunar, sijeno, vrt i ostale blagodati seoske idile.
Zlurado iščekujem kako će se poneke dame snaći s geliranim noktima, bez mobitela, a poneke i bez cuge.
Jednu od dotićnih,upoznala sam prije dvije godine i jednostavno je ne mogu zamisliti tamo, ma kako se ona trudila objasniti da je spremna na sve.
Sjećam se našeg upoznavanja, prvo je strugnula nekoliko limenki piva, a ostatak vremena je provela šetajući po dvorištu i vodeći razgovore na mobitel. Ja sam dotle ostala zblenuta štrkljavošću i ispraznošću. Tim više što sam upoznaIa roditelje, koji su bili sasvim normalni.
Na odlasku je izletjela iz dvorišta na rikverc, pod punim gasom. Čudila sam se da nije završila u štreki, preko puta lud

Dakle, Fanika čeka razvoj situacije i prve doživljaje.
Ova svakodnevna situacija na našoj sceni, jednostavno me prisiljava da malo pobjegnem u ove vode i odmorim mozak od ZERP-a, EU i svega ostalog. A očito je i cilj da nam se ovakvim repertoarom odvuče pažnja sa aktualnih problema.
Dakle - kruha i igara narode, da ne mislite na važne stvari pjeva

Budite mi dobro smijeh

<< Arhiva >>