26

srijeda

rujan

2007

NEBULOZE

Dragi moji, evo mene.
Unatoč južini, ja sam ponovno puna energije, dva poslijepodneva zaredom sam odknjavala, uz to i noći, čak se nisam ni okretala zijev
Osim mene i ostali članovi naše male obitelji su živnuli.
Zmaja je malo pukla u ponedjeljak, u utorak se primirila headbang Glavni uzrok nervozi, bila je longeta - žuljala je pri kretanju, bilo joj je vruće, ukratko - smetala joj je.
Iako sam svjesna da je trebalo samo malo strpljenja, isto tako sam bila svjesna da njezina povreda i nije tako "teška", jer bi u protivnom bila strpljivija yes
Kako je bila u kratkim hlačicama, ja upalila grijanje, a rezultat je bila - nervoza.
I na kraju, sinula mi ideja - odmotale smo longetu i otkrile - nema otekline.
Zmaja je zaspala kao top i - mir božji.
Drugi dan pomalo je hodala, a danas - samo što ne trči lud Osmijeh od uha do uha zubo
Sad nam preostaje - u petak ujutro, zamotati longetu i otići na - formalno skidanje thumbup
Jučer sam čekala kod pedijatra uputnicu za kontrolu i zaključila da je vrijeme da Zmaja konačno od pedijatra prijeđe kod liječnika opće prakse. Sjedeći među bebačima i predškolskom djecom, smijala sam se sama sebi. Doduše, Zmajin karton je prazan, ide liječniku u prosjeku - jednom godišnje
Problem je što više nema školskih liječnika kao nekad, a ovaj pedijatar je prati od pelena.
Danas joj je kolegica iz klupe donijela bilježnice za prepisivanje i prepričavala - bisere iz škole.
Jedan od njih, potpuno me prenerazio, nisam mogla vjerovati svojim ušima, ne vjerujem još sad nono
Na samom početku školske godine, dvije kolegice iz razreda su visile na prozoru pod odmorom. Inače, obje su problematične, jedna je kćer lokalnog tajkuna, premještena lani iz druge škole. Cura je totalno "sama svoja". Ne priznaje autoritete, ne zanima je škola, ne bavi se ničim. Redovito izlazi preko vikenda, puši i opija se. Svaki dan ima u džepu - barem soma-dva kuna bang Ne moram ni napominjati da je cool cura.
I tako njih dvije na prozoru, a ispod prozora - cura koja ide u 7. razred, koju mama redovito vozi u školu, iz škole (iako ne stanuje daleko), vozi je kući na gablec, nosi joj torbu. Cura se oblači u pink nijanse. Da ne duljim, od male svi rade sprdačinu, samo je razlika - neki javno, a neki tajno.
I kako cure nisu vidjele mamu dotične - mala tajkunka joj počela dovikivati s prozora, u stilu - gdje si Barbika, jel ti mama došla po torbu, jel si našla Kena bang Nije to prvi ni zadnji put, no cure se za*ebale, mama im nije bila u vidnom polju, ali je dobro čula što je vikala. Ova je zbrisala s prozora, a na njemu ostala ona druga, koja nije vikala, a ova je vidjela nju.
I sad slijedi poznati scenarij. Mama je otišla ravnatelju, izredali se defektolozi, psiholozi, slijedio ukor - i to ovoj koja nije vikala. Ova druga izjavila da je ona dovikivala, ali joj nisu vjerovali (!!).
I mislili bi - pojeo vuk magare... Ali nije no
Danas - razrednica na satu razreda objavila da će - sjesti - privatna tužba eek - protiv male koja nije vikala, ali je mati nju vidjela.
Ja sam prvo mislila da se radi o zastrašivanju protivnika, ali ne.
I to je ono što mi nije jasno. O kojoj kvalifikaciji djela će se raditi. Jer mala je maloljetna i morala bi biti - tužba protiv roditelja, koliko se ja kužim.
Na kraju, bilo kako bilo, meni je sve to - teška smijurija yes
Bem ti miša i našem pravosuđu, ne rješava ono što bi trebalo, a bavit' će se ovakvim tričarijama.
Da se razumijemo, poneki klinci međusobno komuniciraju da se zbljuješ. Maltretiraju se, vrijeđaju, podcijenjuju, ali ovo je - nebuloza lud
Napominjem da ovu malu tajkunku ne poznajem, "pink-girl" također. Jest' da je ova bezobrazna i krivo nasađena, ali postavljam si jedno drugo pitanje.
Da li si je majka dotićne Barbike ikada postavila pitanje - kako to da tolika djeca rade komediju iz njene kćeri i koliki je njezin majčinski doprinos. Svako izdvajanje djeteta od okoline izaziva određene reakcije. Da li one moraju biti na nivou - zjačenja s prozora ili šaputanja po hodnicima, to je drugo pitanje.
Protiv sam svakog komentiranja, na takav način, jer time pokazuješ svoju (ne)kulturu i (ne)odgoj. Svako ima pravo na svoj odgoj, dok ne zadire u tuđi.
No, da li je baš to moralo izazvati - tužbu.
U prvi čas sam se smijala tome, nisam mogla doći k sebi. A onda sam se zamislila. I odlučila svoje misli podijeliti s vama.
Za mene je to nebuloza, iako je ponašanje pojedine djece ispod svake kritike.
A sad ste vi na redu - čekam vaše mišljenje thumbup

Danas sam naletjela na još jednu nebulozu. Ušla u Billu, vidim na odjelu voća prodaju se - sviježe crne smokve, srednje veličine - po 3.45 kn komad. Pa tko voli - nek izvoli. Smijala sam se do blagajne cerek

A maloprije sam se nasmijala Zmaji. Sjetila se ona jednog bisera svog trenera Stile, s putovanja za Korčulu. Inače, čovjek ima poseban smisao za humor i to - uz leden i strog izraz na licu, pa ljudi ostaju - krajnje zbunjeni thumbup
Bili su već blizu Orebića. Na jednom raskršću su malo usporili radi kolone. Uz cestu je hodala neka žena. Stila spustio staklo i upitao ženu - molim vas, gdje se skreće za - Daruvar? Klinci su ostali bez teksta. A jadna žena zinula i dok se snašla - proš'o Stila thumbup
Napominjem da obožavam njegov smisao za humor i izraz njegova lica. Da ga ne poznaješ, pobjegao bi od njega glavom bez obzira. Obožavam situacije koje nastaju gdje god se pojavi yes

Do slijedećeg 203. - wave

<< Arhiva >>