16

subota

lipanj

2007

ZMAJA...

'Ko o čemu, ja o Zmaji...
Već sam vjerojatno dosadna i vama i sebi - pogotovo.
Konačno je došlo na moje. Juniorka cijelo polugodište nije učila i sad, pri kraju, kad je stisnula vrućina - ona je štrebala eek
Koliko mi je bilo žao, toliko mi je bilo drago - treba, a kad je stara govorila headbang...
Manje, više, ocjene gore nego lani - petica na knap zujo.
A onda - šou u četvrtak. Stigla Zmaja iz škole. Uletjela ljuta kao ris burninmad (bijes je kod nas - zapisan u genetskom kodu), Kuki-boy (nastavnik iz tehničkog i medijske kulture) - zaključio joj 3 iz tehničkog. I plače, plače zeko mlad... isplakalo dijete more suza. Imala ocjene za 5, kao i frendica iz klupe - ovoj zaključio 5, a Zmaji 3.
Ja joj kažem da se - šalio (inače, voli ona njega, a i on nju). Ali neka joj, neka vidi što je mama govorila.
I na kraju, valjda čovjek nije želio čekati 29. lipnja i podjelu svjedodžbi i peći Zmaju na laganoj vatrici, jučer joj je rekao - da se šalio smijeh Zmaja ima peticu thumbup.
Jučer im je bio zadnji dan šk. godine. Kako idu na "edukativnu" ekskurziju, dobili su - slobodno idući tjedan.
Dečki iz razreda, jučer su iznenadili cure i nastavnike. Priredili su u slobodnoj učionici - "banket". Servirali tanjure sa - špekom, sirom, narescima i sokove. party njami
Svaka čast - dokazali su da su pametniji od cura, koje se - čupaju i svađaju. Pozvali su nastavnike i ugodno ih iznenadili. Razrednica nije bila u školi jučer, pa ju je - mimoišlo thumbup
Poslijepodne je cijeli razred išao na bazen, ali tamo je već bila - druga pjesma. Dvije klinke su se nacugale, neki stariji tipovi (stariji, uslovno - oko 17 godina) ih natezali, ljubili po nogama i da sad ne idem u još gore detalje bang
Normalni dio razreda se preselio na drugi kraj bazena thumbup
Ništa me više ne može iznenaditi, na sve sam spremna. Sve je to proizvod - poremećenih odnosa i vrijednosti u našem društvu - demokracija nas je dobrano - kresnula po glavi, a s time i - nove generacije - rezultati vidljiv na svakom koraku...
No sad je dosta o tome...
Šefica-tajkunka snizila cijene na bazenu (očito su je dobro oprali), cijena je sad - cijeli dan, 10 kn za odrasle i 5 za djecu. thumbup
Sinoć počelo naše provincijalno narodno veselje - "Terezijana".
Postavljeni štandovi s - ćevapima, kobasama, krmićima, cugom, đinđama...headbang party njami
Miriše, čak do mene, koja sam udaljena kilometar od centra, a neki sastav koji je pjevao hitove Fosila, Magazina i ostale domaće pjesmuljke - tako se drao, da sam ih čula u spavaću sobu. Bjelovarci se predvečer - napirlitani i namirisani, spremaju na glavni ljetni događaj. Da vide druge i da budu viđeni lud
Fanika će ovaj puta propustiti veselje. Vruće mi je, nije mi do takove glazbe, a nekako ni do susreta s poznatima u toj dreki i mirisu pečenja.
Ja ću slušati nešto lagano... što mi trenutno najviše odgovara raspoloženju... Čitamo se wave

Ry Cooder - Buena Vista Social Club



Compay Segundo - "Chan - Chan" (Buena Vista Social Club)



Ruben Gonzalez (Buena Vista Social Club)



Omara Portuondo (Buena Vista Social Club)







<< Arhiva >>