11

petak

svibanj

2007

ŠTO JE SAMOPOUZDANJE...

Šašavi petak, kod mene kao obično. Zmaja šmrca tri dana, kašlje, sad je u završnoj fazi. Dosadna je kad je bolesna, Bože sačuvaj.
Bila sam na informacijama. Uglavnom - cijeli razred lebdi na krilima puberteta.
Nastavljam s današnjim postom na istu temu od jučer.
Šuljam ja po you tube-u nešto i naletim na ovo - što ćete vidjeti na kraju posta.
Uvijek sam voljela one - izbore za muzičke talente i idole. Ali, najzanimljivije mi je bilo na samom početku. Na kraju sam imala svog favorita, ali početak...
To mi je bilo bolje od bilo koje komedije. Mili Bože tko sve dolazi tamo. I svi su uvjereni u svoj talenat. A ja - plačem od smijeha. Čak sam na kasete snimala i puštala si ponekad.
Zmaja mi je, kad je poslušala ovo, rekla - da kako se mogu ismijavati, skoro se rasplakala kad je vidjela kako se žiri bezočno smije ovoj dvojici.
Ja sam joj pokušala objasniti kroz jedan malo (možda) nespretan primjer, ali to mi je prvo palo na pamet - zamisli situaciju da mama ode plesati u toples bar, pa se svi počnu smijati i normalno da očekuju da se što prije pokupim - zajedno sa svojom jadnom "jedinicom". Stvar je u tome da valjda imaš ogledalo i toliko pameti da znaš za što si sposoban, a za što nisi. A ako nemaš - onda neka ti se ljudi smiju...
No, stvarno - uvijek sam se divila ljudima koji imaju toliko samopouzdanja da od sebe rade budale. Ali ne svjesni da su budale, nego - čak veoma uvjereni da su - prva liga.
Zato, zamjerili mi ili ne, ali - ovo sam morala staviti na blog.

Prvi biser je iz Američkog idola, a drugi iz Mađarskog.
Zajedničko im je što vole pjevati, misle da su stvoreni za pjevanje i obojica su razveselili žiri i - mene.
Stvarno mi je to uljepšalo dan. Zločesto, ali zabavno...

Ovaj "Funny Red" - njega mi je bilo stvarno žao,
Freddy Mercury i "Bohemian Rhapsody" (iako nikad ne bih pogodila)



Mađar Tibor se nije dao smesti - zvuči kao stado koza
"Unchained Melody"



A ovi su već daleko dogurali - napunili stadion - jedni šumom, drugi drumom
"Simply the best" (obrati pažnju na malog u bijeloj košulji, ima i plesačkog talenta, potkraj je izgubio ravnotežu)



Ima i žena s karizmom...da ne bi bilo da sam šovinistica,
posebno ove dvije histerične na kraju



A ovaj je ostao iznenađen i uvrijeđen lošom kritikom i poručio je Simonu u žiriju:
"on je kreten, nek' me poljubi u guzicu"




<< Arhiva >>