01

utorak

svibanj

2007

JOŠ JEDNA "DOSADNA" NOVOST

Praznik rada, provela sam - radno. Otpremila Zmaju na turnir u Novsku. Srećom nismo morali ići autom, opet je organiziran prijevoz.
Nakon toga - nazat u krpice. Iz kreveta sam na "Animal Planetu" gledala malog bambija - Julie, kako ju pripremaju za život u divljini, hrane na dudu... Zaspala sam k'o top i probudila se u 11.
Prespavala sam i budnicu i prijepodne.
Pajo mi je donio sviježi kruh, čekala me kava i kolačeki.
Primila sam se lagano ručka. Nije mi danas bilo do nekog kompliciranja, pa sam na naglo spržila lignje, s pomfrijem i tartarom, zalili smo ih Merlotom...
Ne znam kako na vas djeluje ovo sunce, ali ja sam sva fjakasta.
Kad sam se naklopala za ručak, sjela na sunce popiti kavu, opet me šupilo, pa sam zbrisala u kuću.
malo sam se ispružila i - ponovno zaspala. Pajo je jadan otišao s kolegom na vožnju biciklom i dao mi mira.
Onda me probudila Zmaja, koja se začudo, već u 4 pojavila. Zlato, još jedno, dosadno je već, ali zar ste sumnjali.
Inače, dobro smo odlučili što nije išla na Juniorsko državno u Knin. Rezultati su loši. Od svih - samo jedno zlato i jedna bronca. A drndali se od 4 ujutro, cijeli dan natjecanja, a poslije još do pred jutro - nazat kući.
Dakle, nanjušili smo na vrijeme i promijenili tu muku - za Koprivnicu. Ima Fanika svoj nepogrešivi radar - svoj mali nosić.
I došao nam svibanj, za koji dan je Paji i meni 20 godišnjica braka, tri dana poslije mom tati 83...

Turnir "Bljesak" - Novska

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

<< Arhiva >>