20

petak

travanj

2007

IDEMO DALJE

Maloprije sam došla izvana, popila sam kavu, na sviježem zraku, pri pogledu na rascvalo voće iz susjednih vrtova, cvrkut ptičica. Iako sam ležaljku izvukla na sunce, nisam prilegla (!!), jer mi se čini da bi vrlo lako zaspala u svoj toj milini.
Zmaju sam otpremila u Čakovec na regionalno atletsko natjecanje, gdje trči za školu - 100, 300 i štafetu. U utorak su cure iz Druge osnovne zaradile srebro na županijskom, pa idu dalje.
Prekosutra ide u Sisak, na turnir, pa idući vikend u Knin na juniorsko državno u TKD - malo probati kako to izgleda u borbama s "velikim" curama. Iznenadila me tom odlukom, jer nitko se baš ne žuri naprijed, ako ne mora.
U Sisak će s Pajom, a u Knin s organiziranim prijevozom, što znači da sam sama kod kuće i uživam. Radit' ću što mi se prohtije - crtati, voziti se, ljenčariti.
Ovaj tjedan bio je buran (a koji nije). Zmaja konačno uhvatila vremena za zubara, kojem je trebala ići preko uskršnjih praznika da joj završi zub, ali je imala ekcem oko usta, pa nije mogla zinuti (!!).
Išli smo zbog toga prije dva mjeseca pedijatru, no izbilo je ponovno, pa sad ima drugu terapiju. Već se vidi rezultat, nadam se da će ovaj put biti dugoročan.
Zamislite si tinejdžericu, koja ima crvenu kožu oko usta, koja svrbi, peruta se, peče i puca. A onda ja lupim da mi liči na onu vrstu majmuna s crvenim ustima. Tu je pukla.
Tu se pokazala totalno različita od mene. Ja sam uvijek svoje fizičke probleme okretala na humor, a ona takav način doživljava - potpuno suprotno. Jednom joj je tata rekao da ga podsjeća na - mladog noja, onako izrasla, dugih nogu i ruku, s dugačkim trepavicama i sklantrenim hodom ili na onog patka Bubija iz crtića - koji je prerasao mamu...Uvreda - do groba.
S tim crvenim oko usta nije se dala čak ni u lunić, koji se nikada ne propušta. No onda je ipak, na nagovor frendica - otišla, jer ono čudo tamo - što leti po zraku, u svim pravcima, da ti se okrene želudac i svi organi, je ipak bilo jače od svih boli i kompleksa.
Kosa se pušta i dalje, repić je već malo duži, ne da se potkupiti :)
Moja cista na bubregu, je na takovom mjestu da mi ne bi trebala raditi problem, mora se držati na oku i sve OK. Neće grom u koprive...
Dobila sam narudžbu za portret jedne male djevojčice, koja trenira u klubu. Drago mi je, jer je nalik na mene u toj dobi - suhonjava, velikih crnih očiju, slabe kosice i klempavog uha koje viri iz štripaca.
Dat ću sve od sebe. Njezin tata mi je predložio da se primim olovke i grafike, jer mi to najbolje leži. Sama sam svjesna da su mi crteži olovkom, ugljenom i tušem najefektniji, ali i boje volim...
Kad završim (nisam još ni počela), bit' ćete obavješteni i čekam vaše kritike. Iskrene, molim.
Seka ima termine zračenja u svibnju, na operaciju ne ide. Sva je puna energije i odlučila sam je pustiti i ne prigovarati joj zbog toga. Očito smo obje rođene s - propelerom u turu.
Stavim vam nekoliko fotkica sa županijskog u utorak, gdje sam se nabrbljala sa Zmajinom nastavnicom iz tjelesnog. Babac ima 65 i ne da se potjerati u mirovinu. Predavala je svima u obitelji - sestri je dolazila kao studentica, meni, nećakinjama, sad i Zmaji. Neuništiva je i još uvijek poput gume, iako se ne bi na prvi pogled reklo.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


<< Arhiva >>