12

četvrtak

travanj

2007

VOZNI PARK

Lijepo vrijeme izmamilo nas je van. Trava raste kao luda, voćke su procvale, pčelice zuje...
Kako mnogo vremena provedem na biciklu, došlo je vrijeme za pranje i čišćenje. Paji sam prepustila Zmajin bicikl, a ja se primila Gecka.
Seka je jučer otišla u Zagreb u bolnicu i idući tjedan će biti operirana, nakon što ponovo obavi preglede.
U subotu idemo u Metropolu sa Zmajom na natjecanje, u Podsused, na međunarodni "Dan Gun" turnir.
Jučer sam bila na UZV abdomena, jer me već neko vrijeme šarafi u desnom bubregu. Mokraćni i probavni trakt je OK, jedino imam cistu na desnom bubregu - 28 mm. Idući tjedan ću se s nalazom javiti svojoj doktorici opće prakse, da čujem što s time.
Kako sam posljednje vrijeme pod dojmom bolesti, nekako mi je odlaknulo da je samo to u pitanju.
Kvrga na cjevanici - od "koluta naprijed" je malo splasnula.
Bitno da je glava ostala cijela :)))
Ne želim da post zvuči otužno, pa sam stavila fotkice u sunčanom i cvjetnom ugođaju...

Jabuka u cvatu
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Trešnje
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Susjedni vrtovi
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Čudna ptica
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Pajo glanca
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Fanika glanca
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Zmaja "uči", a mozak
tko zna gdje...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

wave

UPDATE
Ljeljin zadatak - pjesma od riječi: TREŠNJA, OLUJA, VODA, TIŠINA, BRŠLJAN i VATRA

POSLIJE
Poslije oluje,
kapljice vode svjetlucaju,
bijeli cvjetovi trešnje,
mokru travu presvukli.

Deblo omotao bršljan,
poput stiska tisuću prstiju...

Poslije oluje,
na obzorju crvena vatra
spaja večer sa
tišinom noći...
(bršljan se baš nije uklopio, jedva sam ga nekako ugurala)


<< Arhiva >>