26

ponedjeljak

ožujak

2007

PONOVO BEZ

Još jučer sam se nekako primirila, počela pozitivnije razmišljati.
Čekali smo ponedjeljak, obavljanje detaljnijih pregleda. Srećom, sve je išlo na hitno, tako da su nalazi papa- testa i biopsije već stigli do pet popodne.
Kako su posjete dozvoljene neprekidno, osim u doba vizite, uvijek je netko od nas tamo. A u to vrijeme smo se baš našli svi, dvije nećakinje i ja.
Seka se dobro osjećala još jučer, danas je pomalo hodala, čak smo je špotali radi toga. Ima apetit, pa smo, se i mi odmah boje osjećali. No bilo je to kratko. Taj zračak svijetla i nade, ugasio se.
Sutra ćemo znati kompletno stanje, tj. terapiju koja predstoji.
Ukratko, nema operacije, samo zračenje.
Bilo mi je to dovoljno. Već sam jučer na netu malo detaljnije čitala o fazama i načinu liječenja. A i prisjetila se slučajeva od prije, dok je mama bila operirana na Institutu.
Pokušavam izmoći snage i pozitive u sebi, no ne mogu. Nisam se više ni vraćala k njoj nakon razgovora s liječnikom. Nisam mogla.
Što planirati, što reći, kako se ponašati... pokušavam biti jaka i hrabra. Pobjegla sam kući i tamo si dala oduška, sama. Ne znam što mi je teže - pogledati nju ili kćeri. Daša, koja je mnogo jača i nikad ne pokazuje svoje tugu, jednostavno se izgubila. Nije tip koji će emocije istresti plačem, pa joj je još teže.
Tata još ništa ne zna i pojma nemam kako ćemo mu to reći. Prije nekoliko mjeseci brat, a sad ovo...
Nisam pametna, a osjećam da je na meni da pronađem način kako.
I postavljam si pitanje - zašto je tako dugo čekala, najavila se na pregled prije nekoliko mjeseci i nije išla, iako to vjerojatno ne bi promijenilo stvari. No, sada o tome ne vrijedi razmišljati.
Čujemo se i ostavite mi kakav pametan savjet, jer jednostavno se ne osjećam sposobnom da ga sama pronađem.
Molim vas, drage blogerice - pronađite vremena za taj jedan pregled godišnje, ne nalazite razloge, izgubite i cijeli dan na čekanje u ambulantama. Obavezni ste pronaći taj jedan dan u godini - prvenstveno radi sebe a i onih koji vas vole - vaših najbližih.
Čitamo se...

<< Arhiva >>