25

nedjelja

veljača

2007

KAKO JE NASTALA "BIJESNA..."

Stigla mi je štafeta, prije dobrih tjedan dana, a ja nikako da uhvatim cajta da napišem nešto o tome. Ustvari, nije ni neka priča, no pokušat' ću...
Prvi blog s kojim sam se susrela pronašla je Zmaja, slučajno je otipkala pojam - "peti razred" i nabasala na "Blog Saše Kovačića". Počela je čitati, cerekala se i ja skupa s njom. Blog je ugašen, ali se još uvijek može čitati - pa preporučam. Ludilo - inače pisala ga je odrasla osoba, ali iz perspektive klinca petoškolca, pun je pravopisnih grešaka i opisa aktualnih događaja - u školi i okolini. Nešto nalik na "Dnevnik Adriana Molea" na naš način...
I onda sam čula da je moja prijateljica Daniela počela pisati blog.
Pa odlučila - prvo traljavo, nisam znala na što bi mi blog trebao biti nalik. Htjela sam unijeti svoju osobnost u ime bloga i u teme o kojima ću pisati.
Poslije sam shvatila da čim više o tome razmišljam - to neću biti ja. Pa sam nakon nekoliko postova odlučila da pišem onako - prema inspiraciji, iskreno, da zvučim onako kao što inače zvučim u osobnoj komunikaciji. Čim se želiš predstaviti u što boljem svijetlu - ode sve k vragu.
Ime bloga... Kao što mi je nick "fanny" pao na pamet pri gledanju filma o Fanny Brice, mjuzikla s Barbrom Streisand, tako sam čitajući ponovno knjigu Sue Kaufman, nakon dva desetljeća, malo preoblikovala njen "Dnevnik bijesne domaćice" u svoj - "Blog bijesne domaćice".
Neki su to i ozbiljno shvatili - u početku, pitali me u komentarima - zašto sam i na koga bijesna...
Naravno da nisam bijesna, u stvari sam staložena i na žalost, unatoč svojem umjetničkom duhu i strijelčevom znaku (avanturistički duh, nesputanost, borbenost), najčešće - s obje noge na zemlji..
No u današnje doba, kad su svi manje više bijesni, razočarani i puni kritike na sve i svašta, što i nije čudo, normalno je da ponekad - pobijesnim i imam oštru jezičinu. No to dolazi do izražaja, kad me netko za nju povuče, pogotovo bespotrebno. Onda postajem ne samo bijesna, nego dolazi do izražaja onaj tigar iz kineskog horoskopa.
Blog mi je prosječan i nije ništa spektakularno angažiran, jer iskreno rečeno, baš se i ne trudim previše. Koliko puta imam inspiraciju za mnogo ozbiljnije teme od onih o kojima pišem, ali jednostavno sam lijena prirediti se za jedan angažiran tekst, koji ne trpi baljezganje.
A i previše je takovih, pa smatram da je mnogo bolje da pišem o svojoj svakodnevici, prenesem doživljaje i sjećanja, napišem koju kritiku na odgledani film, ubacim glazbu koju volim i slušam.
Prvi posjetioci i komentatori na mom blogu bile su blogerice - Daniela, Luda Marta, prijateljica moje Zmaje i - Zmaja. Poslije su pristizali novi blogeri, pronašla sam i ja nove blogere i čitam uglavnom društvo koje mi je u linkovima.
Eto i to je cijela, dosadna priča.
A štafetu neću dalje proslijeđivati, jer ljudi ne vole štafete koliko vidim...Za kraj malo Roda Stewarta, s njegovim "prehlađenim" glasom, laganica - "For Sentimental Reasons"...





<< Arhiva >>