17

srijeda

siječanj

2007

KONAČNO!!!

Nastaviljena stolnoteniska liga u našoj provinciji.
Večeras je i Zmaja išla kao navijač u dvoranu. Meni se nije dalo ići, radije sam malo surfala i skenirala neke stare slike. Stavila sam finu muziku i - isključila se iz svijeta...
Naši dečki su skroz zaružili - od 20. 12. nisu odradili ni jedan trening, a između je bio Božić i Nova. Neku večer se Pajo spremio, otišao po svog partnera (on nam je inače prvi susjed), a on - pred televizorom, izvaljen, gleda film...Normalno, nisu nikuda išli... Večeras sam ih popljuvala prije polaska, da je i meni poslije bilo žao.
I gle čuda - danas su prvi puta - dobili protivnike...Najbolji su bili u parovima, kao i dosad i smazali suparnike s 3:0. Zmaja se dotle zabavljala s klincima iz razreda, koji igraju za ekipu Druge osnovne.
Vratila se kući puna dojmova i - počela odmah s vrata...
Kaže da su njih dvojica još super, svi ostali su "stari, tromi i debeli" (iz perspektive četrnaestogodišnjakinje), samo pušu i ne znaju podnijeti poraz...No, njen voljeni tata ili kako ga ona zove - Tajo - je ipak među mlađima, pokretljivijima i mršavijima (!!).
Slijedeći četvrtak idem i ja u "navijačice", pa da vidim kako to objektivno izgleda i da posnimim te "stare, trome i debele", bacim na blog, pa vi prosudite... Jedva čekam (koja zloba).

Zmaja leži "između dva stolca"

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Pokušaj foto-shopa

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Dvije "lude" tinejdžerice

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge




Update:
PRIJEPODNEVNI POSJET

Danas sam imala posjetu, meni uvijek dragog gosta, kojeg nikad ne mogu odbiti.
Velik je, čupav i dlakav i čim mu gazda otvori vrata dvorišta, evo ga k meni. Uđe u kuću, lupa repom po svuda, gleda me velikim očima i kulturno čeka da li ću mu ponuditi - doručak.
Kakva bi ja to bila susjeda da se napravim - gluha i slijepa ...
I tako, dobio gost dvije hrenovke, čeka još, ali nakon nekog vremena shvati da je to - bilo to. Usput obiđe plot, napravi veliku i malu nuždu i vrati se kući. Rex je dobio uslugu - u paketu...

Doručak na travi

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Obilazak plota

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Obilježavanje tuđeg teritorija

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Pozdrav prije odlaska

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

<< Arhiva >>