13

subota

siječanj

2007

PROLJEĆE U ZRAKU...

Prolazi posljednji vikend školskih praznika, projurili su za čas...
Vani toplo i pupaju voćke, iako ne volim zimu, bilo bi mnogo bolje da nije tako toplo. Bojim se da će svi ti nježni pupovi otići pod naletom iznenadne hladnoće.
Jučer sam imala problema s računalom, tj. s Internet explorerom, pa je nakon brojnih pokušaja konačno Zmaja instalirala Mozzilu (to smo mogli odmah) i - problem riješen.
Danas sam odlučila malo Geckom - po šumama i gorama. U zraku miris dima, šume puste, ceste puste, nema prometa... Baš mi je bilo lijepo, osjetila sam se slobodnom poput ptice, jureći kroz šumu. Otkrila sam i novo-asfaltirane puteve...čak i na jednoj poljani nekoliko srna, no dok sam ja stala i izvadila kameru, one su nestale... (hvala Gogoo, što si me podsjetio da mogu ponijeti i kameru na svoje izlete)
No, brzina spuštanja sutona, podsjetila me je da su još uvijek zimski, kratki dani. A na mom Gecku nema svjetla, ali stavit' ću ga prvom prilikom (to se već spremam od prošlog proljeća), pa ću onda moći i - "zaružiti".
Pa da stavim nekoliko slika, a vama šaljem veliki pozdrav

Ribnjak u Lugu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Oranice
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Zalazak iznad Borika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Borik - naše mjesto za rekreaciju
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Povratak u garažu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Rex poručuje da je OK
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





<< Arhiva >>