10

srijeda

siječanj

2007

JOŠ JEDAN POST U ISTOM DANU...

Eto pa da poslušam Feminu 3 i napišem tih par sitnica o sebi:
1. Odbila sam prije desetak godina "nemoralnu ponudu", koja mi je mogla okrenuti život za 360, no nije mi žao i - ponovo bih...
2. Bolesno sam uredna i picajzla za higijenu i time maltretiram sve oko sebe...
3. Kad spavam ili jedem - ne diraj me, jer grizem...
4. Volim - dosljednost u ponašanju i odnosima, ne volim - šlamperaj i snobizam...
5. Imam "klempavo" lijevo uho i veliki nos...

WEB-ovi:
1. www.ezgeta.com - prekrasna stranica, koju preporučam svima koji vole poeziju, divnu glazbu i estetiku,
2. www.imdb.com - stranica o filmu i svemu vezano za tu temu, vrlo zanimljiva s velikom bazom podataka,
3. www.nationalgeografic.com - o tome se uglavnom sve zna,
4. www.isabel.com - stranica o slikarstvu i crtanju,
5. www.photoarts.com - o fotografiji i fotografiranju, s velikom galerijom umjetničkih fotografija,

Štafetu predajem dalje:
zmaja.blog.hr
ludamarta.blog.hr
snoopyshist.blog.hr
hotmama.blog.hr
aibreann.blog.hr

<< Arhiva >>