31

nedjelja

prosinac

2006

SILVESTROVO

Uhvatila sam malo slobodnog vremena u ovo doba dana - komad pajceka se peče, obavila sam "sitnu" kupovinu u Kauflandu, sa Zmajom sam sortirala petarde i sad pijuckam cappuccino. Navečer idemo kod tate Nosonje na večeru, a nakon toga malo do parka. Tamo će biti doček. Koliko znam, biti će dosta naših poznatih, pa ako bude dobro - ostat' ćemo do ponoći, a ako ne, idemo kući...
Netko nam je Rexa piknuo nožem preko ograde i skoro je iskrvario. To sam saznala tek danas i silno me razbjesnilo. Ne mogu vjerovati da netko ima takove porive. Sad mu je gazda stavio žičanu mrežu na ogradu. Svašta, u Rexovu slučaju moraš čuvati psa od "ljudi".
Dakle, prije nego upadnem u crnjak - svim blogerima - poznatima i nepoznatima - moja obitelj i ja - želimo sve najbolje u Novoj godini, da vam se svi snovi i želje ispune, da se nastavljamo "viđati" u našoj blogosferi, koja nam (barem meni) polako postaje - ovisnost.


SRETNA VAM NOVA DRAGI MOJI!!!!!!!!!!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

<< Arhiva >>