14

utorak

studeni

2006

ZMAJIN DAN...

Jučer sam nedjelju provela radno - spavala do podneva. To mi se nije dogodilo od dočeka Nove godine...
Ali zato je Zmaja ustala u 6.00 i Pajo ju odvezao do dvorane, gdje ju je čekao prijevoz. Ja sam je ispratila i - vratila se u krevet. Probudila se u podne, dočekala me kava i moj dragi, koji je već donio topli kruh (koji se u međuvremenu ohladio). Proveli smo dan k'o dva goluba - papali, šetali - kao dva penzića.
Zmaja je otišla u Zagreb na Croatia Open u Podsused. Taekwondo klub Susedgrad Sokol svake godine organizira međunarodni turnir. Na ovom je bilo dvadesetak zemalja, bližih i daljih i hrpa domaćih klubova.
Zmaja je čitavu subotu spremala strategiju. Prešla je u kategoriju do 57 kg, ali u njoj neće biti zadugo. To dijete trpa toliko hrane u sebe, a nigdje se ne vidi. Obučena - djeluje štrkljavo i krakato, no vaga - ne laže...
Dakle, strategija je - urodila plodom. Zmaja donijela - broncu i uz to - nekoliko šljiva po butinama, jer - ako ne ide milom, onda ide silom. No osmijeh na licu - od uha do uha. A
tata i mama - ponosni k'o dva purana. A najvažnije je da je dijete shvatilo da mora - razmišljati, a u tom sportu je glava - najvažnija.
Pozdrav od sretne mame...

Medaljica

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Teško je nakon večere

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>