24

utorak

listopad

2006

VALJCI, KANTE I DOBRA VOLJA

Sutra krečem...krečiti!!!!!!!!!!!!!
Jupol je kupljen, dipići isto, maloprije sam smiješala boju, pripremljen - veliki valjak, srednji i mali, tri veličine penzla, najloni za pokrivanje, trake za oblijepljivanje i skuhan je - lonac graha s kobasicama za dva dana...
Sutra se selim na lojtru, palim muziku, navlačim Pajin drečavo-zeleni kombinezon. Zmaja ode ujutro u školu, Pajo će mi poslužiti samo da odnese tepihe van i neću ih nikoga vidjeti...Neću da me za bilo što pitaju, da me trebaju ili mi se, ne daj bože motaju...
Vjerojatno vam je to čudno, ali ja ne volim pomagače koji mi samo smetaju. Otkad vodim svoje domaćinstvo, sve volim raditi sama, jer imam povjerenja samo u svoje vlastite sposobnosti. Sama sebi, najbolje organiziram posao. Nikad nisam shvačala ljude koji organiziraju posao drugima, a onda hodaju i prigovaraju. Jer ako voliš prigovarati, onda vjerojatno znaš bolje, pa si to bolje - napravi sam.
Pajo je maher za vanjske radove - betoniranje, pločice, varenje, košnju, rad s drvom, bušilicom i brusilicom, pilom, za lopatarenje i ostale "muške" poslove. Isto tako je rođeni antitalenat za bilo što vezano za boje. Njegov opisni rječnik za nijanse boja, sveden je za par osnovnih boja - za smeđu kaže da je siva, za ružičastu da je naranđasta, kad kreči - boje ima u rukavima, po glavi, po nogama...
Jedne godine su on i Zmaja (bilo joj je pet godina), zajedno krečili. Uglavnom, dobro su se zabavljali, a ja sam poslije strugala boju s pločica tri dana. Od tada, strogo sam ih odvojila od tih "radosti".
Tako da sutra vjerojatno neću ni prići kompu, možda tek navečer, a možda ni onda, jer poznavajući sebe neću stati dok ne bude sve gotovo. A poslije ribanac, tu će pomoć dobro doći...
Javim se kad stignem, a vi mi se dobro zabavljajte i čujemo se...
thumbup wavekiss

<< Arhiva >>