25

ponedjeljak

rujan

2006

LET U SVEMIR I BB

Dragi moji blogeri, svi čekate novi post. U međuvremenu, napisah dva, ali sam ih i obrisala, tako da ih niste stigli pročitati. Bili su malo "pljuvački" nastrojeni prema ljudima, pa mi se nisu svidjeli.namcor
Ovaj vikend provela sam traljavo, što mi inače nije uobičajeno. Nisam sjela na Gecka, nisam ništa pročitala, pogledala...Bili su mi doduše, oni dani u mjesecu, ali to me ne opravdava.no
Čitam štampu preko net-a, vijesti iz lijepe naše i iz svijeta - da poželiš napustiti planetu.
Da, poželiš poletjeti u orbitu, ako imaš 20 mil$...mah
Postalo je normalno da letjelice svako malo primaju putnike, kojima se eto - prohtjelo malo prošetati i pogledati našu majčicu, iz druge perspektive. lud
Sad je posljednja bila - jedna žena, iranskog porijekla, ne znam kako se zove, a i nije mi bilo stalo da zapamtim. Rusi trljaju ruke, tih 20 mil tek je sića za svemirska istraživanja, al' bolje išta nego ništa.
Znam da bogatuni širom svijeta imaju svakakve prohtjeve i želje, na koje su spremni izdvojiti svoju teško nagramzanu lovicu, ali ovi letovi u orbitu me u posljednje vrijeme najviše raspizde.burninmad
Može netko reći da ima i glupljih načina, kao što su npr. - svi projekti Paris Hilton, koja se traži u bezbrojnim talentima, no nije se još našla ni u jednom. A iskreno mislim da ni neće, zato što Bog ima smisla za humor. naughty Pa mutavi Michael Jackson, koji je od silne love - ostao suh i neće više imati ni za nadogradnju nosa, kad mu ovaj - otpadne. smijeh
Ali, ovi letovi me najviše raspale. Znam da svatko ima pravo trošiti svoju lovu kako želi - neki je troše da nadopune svoje kolekcije slika i umjetničkih predmeta, neki kupuju najskuplje primjerke automobila, ali let u svemir za 20 mil $?
Znam da sam zapela, ali pokušavam ući u glavu tih "turista". Dati toliku lovu - danas kad pola planete gladuje, pola se uništava ratovima i zagađenjem - za malu kratku avanturu - gdje si bio -"u orbiti", što si radio - "gledao Zemljicu sa strane"...
Moj se Pajo smije kad sam se zlurado poveselila, jer se s letjelicom nešto sjebalo, pa je sve o'šlo k vragu. Bila sam sretna kao malo dijete cijeli dan. Pa nek' sam onda prokleta do kraja, bila bih još sretnija da je dotičnu gospođu strefilo srce i da je od šoka - drapila. I svi oni koji plaćaju 20 mil $ da malo lete. A u taj koš pripadaju i oni koji već sad kupuju terene na Marsu (!!).headbanglud
E tako, sad sam rekla što mi je ležalo na srcu.
U koje god novine i časopis zirnem okom, bar je jedna slikica i člančić o Big Brotheru. Svi se o njega očešu, pa ću se i ja. Prvu sezonu, pratila sam jer je naš Saša bio unutra. A taj dečko mi je bio poznat onako - s parkirališta, pa mi bilo zanimljivo. No dalje, sve manje. A ova sezona... Baš me zanima tko naziva i troši 3.66 kn, da bi nekoga otamo izbacio, ili mu dao svoj glas.
Kako uvijek pokušavam zamisliti sebe u nekoj situaciji, neminovno sam se pokušala zamisliti kao stanarku BB kuće. Iako se ježim od pomisli da se javno prezentiram u takovim projektima (u njih spada i "Mijenjam ženu"). Zaključila sam da bih najviše uživala u bazenu i ...ne mogu se dosjetiti u čemu još.
Tamo svi govore u jedan glas, nitko nikoga ne doživljava i ne sluša, svi se tračaju iza leđa, a nivo opće kulture im je stravičan. Pa kad k tome pridodaš karakterne osobine...npr. ona garava aždaja koja bi za cigaretu grizla oko sebe. Pa cure koje bi se malo, ali nekak' da se ne vidi...puknucu
Sad kad čitam što sam napisala, nekako mi ni ovo nije nešto...možda zato jer ni ja u posljednje vrijeme nisam - nešto... Pozdravljam vas i šaljem puse svima koji ovamo nalete. kiss
wavewavewave

<< Arhiva >>