19

utorak

rujan

2006

BABA - SVA VRAŽJA

Gledam TV programe, ali reklame izbjegavam, pogotovo kad mi je ubace u najinteresantniji trenutak. Onda počnem "rušiti" sve po spisku, obavljam neke stvari - poput odlaska na WC, pranja suđa itd, a boga mi, kod nekih TV kuća toliko traju da moš svašta obaviti.naughty
I tako mi valjda promakla reklama za Chio-chips, s onim mladićem i onom "lukavom" penzionerkom, koja mu otme vrećicu. Tako sam jučer, ostala i pogledala reklamu i skoro se zagutila od smijeha. smijeh Onaj bakicin pogled (podsjeća me na "baci mamu iz vlaka"), i odlučnost da se domogne čipsa, a nasuprot njoj - zbunjeni, zaprepašteni i iznenađeni izraz lica mladića, oduševili su me. Volim dobro smišljene reklame, jednostavne i "prijemčive". Mislim da ću se kad god otvorim čips sjetiti - vražje babe.
A kad bi nam bar pola reklama bilo kao ova, mislim da bi pod njima - manje šetala. Pozdrav!
wavewavewave

<< Arhiva >>