10

ponedjeljak

srpanj

2006

KOSTOLOMAC

Danas dan kao svaki drugi. Jurnjava od jutra...U subotu dobila gošću, mala bila u Vinkovcima na natjecanju u plivanju. Dobila zlato na 50 kraula, a na 200 mješovito zapela na delfinu iz jednog vrlo neobičnog razloga. Sudarila se sa - žabom i to ne malom žabicom, nego odurnom, debelom žabetinom. Od šoka je zaboravila zamahnuti rukama i dobro je da je nisu diskvalificirali. Ali je zato izgubila vrijeme i zbog žabe došla - četvrta. Bila je ljuta, jer je četvrto mjesto, najnezahvalnije mjesto. Sigurno ćete se zapitati što rade žabe u olimpijskom bazenu, ali djeca su se već navikla na Vinkovačke žabe koje su neizostavan inventar. Ali nije važno, glavno da djeca plivaju, i te žabe ih svaki puta dobro zabave. Jučer sam se nakon nedjeljnog, cjelodopodnevnog kuhanja, uputila na kupanje. I taman zauzela mjesto, svoje uobičajeno, kad ono - nebo se natmurilo i pocrnilo i počelo potmulo grmjeti. Pa par kapi i mi svi pod sjenicu od trstike. Razišli se ljudi i ostalo pedesetak nas nadobudnih. A kad ono za dvadesetak minuta - nebo plavo, sinulo sunce i još sam se stigla i oznojiti. Da ne govorim kako smo po prvi puta ove sezone imali bazen za sebe.
Večeras sam nakon jurcanja cijeli dan, ponovo otišla na bazen, iskupala se i osjećam se kao leptirić-šarenčić. A onda je došao od nikuda - kostolomac. Kostolomac ( naziv je moj interni - od milja ),je kiropraktičar koji dolazi radi jedne naše klupske plivačice i najavili su ga još prošli tjedan, ali nije došao. Moj zakoniti, kojeg je prije dva mjeseca u prestizanju - srušila s bicikla, mog Gecka ( sramota za bivšeg bajkera ), nadobudna vozačica, pao je na desno rame, koje mu poslije na kirurgiji nisu namjestili, nego samo imobilizirali. Poslije se ustanovilo da je trebalo namjestiti odmah i da sad može riješiti tu povredu samo operativno. Tri puta hura za naše kirurge!!!
Sad mi je žao što ne živimo u nekoj zapadnoj, demokratskoj zemlji, gdje bi tužio bolnicu i dobio odštetu s šest nula, tako da bi sad trljali ruke mi - cijela familija i naš odvjetnik. Ali budući da nismo u zapadnoj demokraciji, sad ćemo se eventualno zadovoljiti sitnom lovicom od osiguranja, a bolnicu nećemo tužiti, jer bi nam ( ne daj Bože ), mogla, nikad ne znaš - zatrebati, pa nam možda, osvete radi ne bi pružili adekvatnu zdravstvenu uslugu. (Iako mislim da su nam se i sad za nešto osvetili, tj. mom zakonitom ).
I tako preostalo mu je da se prepusti vještim rukama kiropraktičara, kojeg je sam Bog donio na bazen. Danas je došao - na prepad, a moj zakoniti se nije stigao ni prirediti, a ovaj ga je stao tretirati na pola metra od ruba bazena. Kako su ( mi žene to znamo najbolje ) muški - macho, samo kad ih ništa ne boli, ja sam sadistički uživala, vidjevši kako je problijedio, kad mu je kostolomac počeo opipavati rame ( koje budi rečeno prilično neprirodno izgleda, jer mu je završetak ključne kosti dobio kvrgu, koja strši ). Na njemu je sve puckalo i škljocalo, čak mu je rekao da ima i kičmu malo u stranu - lumbalni dio ( što zna od ranije ). No ja sam bila sretna, samo mi je bilo žao što nisam imala kameru pri ruci, da ovjekovječim taj zbunjeno-nesretno-prestrašeni izraz lica. Mislim da sam si večeras namirila sve one trudove ( koji su istina trajali samo sat vremena, ali tih sat je nezaboravno ).
Sutra ide na drugi tretman i već je sad za večerom bio zamišljen, iako je priznao da mu vrat više ne škljoca dok okreće glavu ( tako mu je naglo zakrenuo glavu da sam mislila da je iza nas, na drvetu pukla grana ). A uz to sam se sjetila dr. Ante Pavlovića koji je vezao ljude za noge i objesio ih, pa pustio vučjaka na njih ( to je navodno bio jedan od vrhunskih tretmana kiropraktike). Samo ne znam da li su ti isti bolesnici došli na slijedeću terapiju vučjakom. Tko zna što je s njime, posljednje što sam čula da je izlupao neke ljude zato što su mu udarili autom u ogradu kuće, pa ih naganjao motorom do lokalne birtije i natukao ih ( inače ima crni pojas u karateu ). Bravo kolega!!!
Kad sam se toga sjetila, počela sam se smijati i morala se maknuti, jer me kostolomac počeo čudno gledati.
Tako sam ja imala uzbudljivu večer, zlurado se osvetila za događaje od prije trinaestak godina i mislim da ću noćas spavati kao - ponovno rođena - born again... Laku noć

<< Arhiva >>