15

ponedjeljak

svibanj

2006

INSPIRACIJA

Danas me uhvatilo ono što već dugo nije, jedan od mojih talenata, koji tek povremeno zablistaju - crtanje. Crtam od malena, pod nastavom sam stalno crtuckala i svoje slike poklanjala svima redom. U našoj provinciji, nikad nije bilo prilike da se uključim u rad likovne kolonije. Ne da nisam željela, nego nikad nije bilo dovoljno zainteresiranih. I tako ja se taman ponadala - kad ono - ništa. I tako sam s vremenom odustala ( u biti nikad nisam stvarno odustala, samo sam rijetko primala papir i olovku). Onda je moja mala odrastala, pa sam sve češće kupljene blokove za crtanje nalazila išarane njenim crtežima. Pa tempere, pa pastele, B olovke...o kistovima da ne govorim.
Tako sasm pred nepunih desetak dana, naletila na knjižaru gdje sam kupila nekoliko raznih veličina blokova, mekane olovke, (pastele će mi vlasnik knjižare nabaviti i nazvati me, poziv čekam još uvijek - veli - nema zainteresiranih za suhe pastele, pa ih ne nabavlja). I tako me danas, iza ručka, nakon što sam oprala suđe, drmnula inspiracija. Željela sam nacrtati nešto nježno, graciozno, prozračno, uhvaćeno u trenutku svjetla i mog iznenadnog nadahnuća. I tako sam crtala skoro dva sata, pa dovršavala i briskala još sat vremena i - nastala je jedna - balerina, vitka i prozračna, na svjetlu koje je obasjavalo kroz veliki prozor, iza lepršave zavjese...
Zadovoljna sam crtežom, zadovoljna sama sobom (već drugi puta u tjedan dana - samo prošli put sam bila zadovoljna nečim drugim, ne sjećam se točno čime). Sutra idem izabrati okvir, već ga vidim, biti će uzak, crni ili tamnosmeđi, neupadljiv, tako da crtež dođe do punog izražaja. Baš sam sretna.
Da vidite zbog čega - stavljam crtež uz post...


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

<< Arhiva >>