srijeda, 30.04.2008.

....dan bez kave....Image Hosted by ImageShack.us
..

Dan I.

Digla sam se rano...malo poslije 6….najranije…i dok sam pušila prvu jutarnju cigareta….slala sam mailove….komentirala malko na blogu… kad zazvoni mob…jednom i stane!
Nazvala sam….:-) …i uletila u spiku….


Image Hosted by ImageShack.us
Dan II

Idem radit…mobitel zvoni ko blesav…hodam i strpljivo odgovaram
- Kasnim ..
- Stižem …
- Di je?
- Trebam ..
…mašem Jadri….svi se smješkaju dok ja prolazim….zabavno im mene gledat kako hodam ko patkica s mobitelom na uhu???
..brzo sam posao pretvorila u zabavu i čakulu….i vrijeme je brzo prolazilo…
- da Vas povezem?…
- može!

Dan III

Ne mogu opisat ljudsku toplinu koju sam doživjela u vožnji od Poljuda do Splita 3.
Kao da sam bila u nekom sasvim drugom svijetu

Dan IV

…ulijećem u Calpyso…napale me ženske da nisam nikad bolje izgledala…ljuta odlazim u Ured (bez popijene kave)
…odmah strka…trka…vika…panika…..pa konačno mir i rad…. Puno ljudi….al ipak relativno malko koliko ih je obićno....napravila tipu veliku uslugu, uzela mu predmet da ubrzam rješenje....
Ulazi tip…mali…sav nikakav…već sam ga vidila..gledam…on ne gleda u mene…srami se…
Ma vidila sam ga…ručala s njim…bio je visok, elegantan u odijelu..a sijećam se i crnih mokasina sa tamno sivim čarapama..poludolčevita ispod odijela..ona savršena mišje siva boja odjela ni svečana ni sportska….sa crtama lica koje strašno podsjećaju na nekog…rekla mu da ima po metra prekratku kosu…
Kako je sad mali u toj crvenoj jakni…
Ode on…izlazim van…gotovo je za danas…on me čeka ispred vrata…nešto je nedorečeno OK…ode…
...zeznila nešto s Ministarstvom....

Dan V

Dan je stao….u zatvorenoj kancelariji toplina susreta s prijateljem…brine se za mene…neobavezna priča…jednom zazvoni mobitel i stane! …Pogledam broj…nepoznat….zanemarim i počnem ogovarat određenog čitača ovog bloga…da je nazvao isto tako…al je vjerojatno pomislio da spavam…. Sad je već razgovor drugačiji…ogovaraju se prijatelji....di je ko...šta rade...."nemam pojma" - odgovaram....i opet zvoni mobitel, isti broj…sad se javim….tip iz IV dana…da je nešto zaboravio pa mi je ostavio na stolu….i da pazim da mi neko to ne uzme…ja strogo odgovaram...al' on ne želi prekinit...ma ko ga šiša...(mislim brije :-)))

Dan VI.

Ulazim u svoj ured…opet strka…na stolu bombonjera i piše Hvala!
Ma di uvik takvi na me???? Dal je izbacivač ili nježni gorila?...koga briga…pogledam mu JMBG ( :-))))))....)
Panika…rad….pozivi…. poziv sa svih strana....kvragic i Ministarstva....napad na mene zbog tipa što sam mu napravila uslugu...i još nisam ništa poduzela....sad ja za sve kriva jer mu Zagreb još ništa nije rješio.....radno vrijeme je gotovo!...izlazim van….stavljam ruku u džep…nemam ga!...Nemam džepa????
Di mi je autobusna karta???
Kako sam jutros došla na posao? Švercala sam se u busu????
Ajme srama!...Švercanje u autobusu????...ne mogu vjerovat….stvarno sam propuvala

Dan VII

Pašteta?...di je miris paštete????...ima li kavice??? Nema???...odo ja spavat….
Zvoni fon….
- pretplata poreza ti išla u zastaru
- žalit ću se

zvoni mob….
- pretplata poreza ti išla u zastaru
- ma nema zastare…ako svake godine prekidam zastaru

Zvoni fon:
- znaš, tila sam ti reć da sam bila u Poreznoj upravi i da …
- znaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmm!!! Vidila sam to ima dva mjeseca!!!!!
- Kad si ti to bila?
- 28.2.2008. godine u 10 sati i 7 minuta! Vidila to, dogovorila sve i dobila kremu protiv kapilara!!!!
- Kako si mogla?
- Sve ja mogu! Ja sam vještica!!!!!

Za majku…već je prošlo dva mjeseca?????....da skuham kavu? NE! …nisam platila mobitele…treba kuhat…bla bla ….pas hoće van….a vani jugo….18,29 je sati….. ne mogu više...Tarja mi se utirava...gurka me...sad već i kopa po meni.....ma nek me pusti i ona na miru

Dan...bog te pita koji
...službena zabilješka...Sivi Pinot ...berba 2006... kontrolirano porijeklo NIJE za kuhanje.....nikako da dobijem dobar šug :-(((
...napisat post o tome kako otvorit bocu vina i polit je po majici :-))
...dogovor o tome da iznajmljujem krevet i dignem kredit "Pod stoljetnim krovovima"...haha....sa stoljetnim vješticama?





Ne, ne bojim se juga, ne bojim se bure,
ne bojim se neba, dubine ni dna
Podivljali valovi me uzalud jure,
na krilima vjetra poletjet ću ja
Ne, ne mogu mi ništa, ne mogu mi ništa
sve prirodne sile i sav njihov bijes
Ne mogu mi ništa, ni žega ni kiša
na krilima vjetra ja nastavljam ples

Noću kad nevera stane i nebo kad prekrije zvjezdani roj
More će vidati stečene rane i skupljat će snagu za još jedan boj
I pozvat će upomoć vjetrove nove i nebo će munjama parati noć
Al ja sam od onih sto vječito plove
i tamo gdje zelim ja ću tamo i doć


...muzika nije dovoljno glasna!!!....POJAČAJJJJJ!!!!....

- 09:13 - Gukni ako si faca (47) - #

utorak, 29.04.2008.

...polako al' sigurno.....

Udruga za zaštitu prava muškarca
Association for the protection of the men's rights
Association pour les droit et la protection des non-femmes
Sredimo ih nabrzaka
Skraćeni naziv Udruge je: A u P.M.



.....kao pravi profesionalac...i kao vaša Predsjednica...nabavljam okolo osnovna sredstva za našu Udruga za zaštitu prava muškarca... i to kako slijedi....

1. oštra satara (na njoj piše da se koristi samo za punice i svekrve)


Image Hosted by ImageShack.us


2. polica za "knjige" i ostali kancelarijski materijal

Image Hosted by ImageShack.us


3. višenamjenski samorotirajući ražanj za potrebe izleta

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


za ražanj je potrebno samo 2 kamena i sam se vrti da se lipo oko njega može sidit i "meditirat"

4. višenamjenska klupa s fontanom

Image Hosted by ImageShack.us


klupa je ugodna za sjedenje i ležanje u slučaju nenadanog napuštanja kuće.... ja isprobala....tražila sam da me pokriju novinama i slikaju...uz radni naslov "propuvali profesor"...al nisu htjeli :-(((

5. moje žezlo

Image Hosted by ImageShack.us


...eto ruda di su lanci....samo upozoravam da su bodlje prave, metalne...a da je proizvod originalan...(iz moje srednjovjekovne mladosti :-))

...oprostite mi na lošoj kvaliteti slike.....al gospođa Ministrica je trenutno na "turneji" .... ima i ona pravo na malko uživanja....



....Daleka obala


- 11:13 - Gukni ako si faca (21) - #

ponedjeljak, 28.04.2008.

...za Ministra....

Kvadrice......prati....

Ispeče se tzv. Vrlički biskvit..
3 cijela jaja dobro promiješati sa 12 dkg šećera i malo soli
u to pažljivo umiješati 15 dkg brašna
(može se dodat i korica od limuna)...i ništa više

peći 15-20 min u sredne velikoj škrovadi (koju namažeš maslom i prospeš brašnom da se ne zaljepi)

...ovaj je biskvit dobar jer na njega možeš poslagat komade kompota (breskve) i onda sve preliti pudingom kuhanim s vodom umjesto s mlijekom)...

...ma ako ti se ne peće...kupi gotov nekakav biskvit .....

od jednog kg jagoda odvoji njih 10-ak.... ostale jagodne grubo izmiksaj u sokovniku...ili iz zgnječi...izgacaj nogama (neopranim!!!!)..... što god....(Možeš ih više od pola izmiksat, a ostale isjeckat, ljepši je kolač)

sve zalij sokom od 2 limuna...i dodaj ...maksimalno 10 dkg šećera i 3 dcl vode i stavi kuhat....kad učini "blurp"...mislim kad počne vrit makni s vatre i umješaj 100 gr gustina (Podravka: Dolcela, Gussnel - jestivi kukuruzni škrob - cijena cca 7 kn) ....Gustin ti se priprema isto kao i puding...znači izmiješat ga s malko hladnog soka od jagoda....ili s vodom....i tako tekućeg uliti u lonac.... dobro izmješati s prokuhanim jagodama i vratiti na vatru...mješajući točno 75 sec...(da ti malko provrije i izgubi bijelu boju...postane proziran)....

Image Hosted by ImageShack.us

...to pustiti da se dobro...dobro ohladi....treba koji put i sat vremena...i onda stavit u frižider da se stvrdne ko puding...

uzeti 4 dcl šlaga sa jednom velikom žlicom šećera u prahu....dobro umlatiti i grubo izmiješati sa ohlađenom kremom od jagoda....

Uzest 1 dcl maraskina (ruma, konjaka...čega god) i 0,5 dcl vode....dobro namočit biskvit....i preliti kremu preko....

ostali šlag umutit i stavit preko svega...a preostale jagode posuti limunom isjeckati i ukrasiti kolač...

najbolje je ostavit preko noći u frižideru....a Ministar neka malko radi ...ono.... črčmrč ili smrt....da se strpi do ujutro

Nije komplicirano...i ne traži puno lonaca...probaj ....a ne košta više od 20-30 kn :-))


Image Hosted by ImageShack.us


P.S. pssssssst Trill....ode JJ u šumu...i na livadu...i svugdje i bez ćevapa :-))
...i nisam završila u novinama :-)))))





Ne, ne bojim se juga, ne bojim se bure,
ne bojim se neba, dubine ni dna
Podivljali valovi me uzalud jure,
na krilima vjetra poletjet ću ja
Ne, ne mogu mi ništa, ne mogu mi ništa
sve prirodne sile i sav njihov bijes
Ne mogu mi ništa, ni žega ni kiša
na krilima vjetra ja nastavljam ples

Noću kad nevera stane i nebo kad prekrije zvjezdani roj
More će vidati stečene rane i skupljat će snagu za još jedan boj
I pozvat će upomoć vjetrove nove i nebo će munjama parati noć
Al ja sam od onih sto vječito plove
i tamo gdje zelim ja ću tamo i doć


Ne čitajte Slobodnu...čitajte mene!
...bar ne treba kišobran :-))....
p.p.



- 14:13 - Gukni ako si faca (27) - #

subota, 26.04.2008.

...Sodoma i Gomora….ili 4 godišnja doba u 23 sata života….

Proljeće….

Pas je lajao na mene kad sam ušla u dnevni boravak u vrijeme predviđeno za spavanje
Kada ti dan počne s švercerima koji dolaze na tržnicu i prodaju našim «dobrim bakicama» robu da je sutra prodaju na pazaru… nije dobro
Kada ti dan počne gledajući brata koji, ljuljuškajući se od umora, u 4 ure ujutro provlači između praznih banaka s gitarom u rukama, jer je upravo došao sa svirke u Zagrebu….nije dobro
Zatvorim oči da ne gledam….
Sve je u magli….Mozak je na paši….na zelenim travnatim brežuljcima koji se lagano talasaju svuda oko mene i polako prolaze pred mojim očima…izmjenjujući se jedan za drugim dok ne utonu u maglu….
Magla…prekrasna je…tako nježna…tako čudnovato opuštajuća…male sitne točkice koje ne daju mojim sivim moždanim stanicama da razmišljaju…i dok prolazim tako misli su mi na dalekom nepoznatom mjestu….a magla mi ne dopušta da vidim to tužno lice vuka samotnjaka…
Stabla…nepoznate marke…izmjenjuju se i odmaraju dušu….vitka i duga stabla (na bijele prugice kao kod zebre) s granama koje pokušavaju doć do svjetlosti sunca…
A sunce je gore negdje…ne dopušta da ga se pogleda…i mi obični smrtnici isto tako stojimo uzdignutih ruku s uzdahom na usnama….. »O sunce moje malo!»….

Ljeto…

Nedavno mi se jedan tip žalio da ga među prijateljima bije glas da je ženskaroš, a on non stop samuje! Dane provodi odlazeći na posao i s posla ravno kući u svoju svakodnevnu osamu…do idućeg posla. «ma ljubomorni su što te žene gledaju, pa su ti nabili etiketu da bi oni imali više šanse» - tješila sam ga ….kad …iznenada..pitanje za mene

- koliko te frajera čeka u Splitu?
- Nijedan!
- Nijedan? Ne mogu vjerovat! Evo onda te ja čekam u Osijeku!
- I mene dvoje čekaju u Karlovcu…kriva procjena, i zato sam tu s tobom!
- Aha! Shvatio sam! Ni jedan ne čeka u Splitu, al zato u svakom gradu čeka po jedan!


…eto…i mene su etiketirali….najlakše je nalipit naljepnicu....a čekali su.....u crvenom sportskom autiću :-))...

Jesen….


Image Hosted by ImageShack.us
Smak je svijeta…..pada gusta i jaka kiša….pogled na nebo odaje drugu sliku…vedro nebo s paperjastim oblacima…crveni zalazak sunca….a pred nama prekrasna duga….

Macola kaže da je 26.4.08. …kako?...krenila sam 25….a još je isti dan???...gdje je nestao dan???...i odjednom se diže orkanska bura….
Gornja ploča….brzina kretanja 10 m u 40 minuta….Radio Otočac pjeva Gori borovina…nije u šoldima sve…. automat na izlazinim kućicama ne radi…vrijeme čekanja naplate 30 min po autu…ako nećeš u Eurima…a onda konačno pitanje: Imate li kune?
U kojoj sam ovo zemlji???...koji je dan???? ….gdje sam???...prije 5 minuta bila sam još na Plitvicama…sad sam skoro opet u Karlovcu…. 3,2 C…

«Nema zime u Dalmaciji!»…točno….'ko zna 'di sam…. ali idem ravno prema dugi!

Zima….

Konačno cigareta….palim je posred mračne ceste gdje šverceri još uvijek prodaju svoje stvari….sve je naizgled isto kao i kad sam krenila….
Pas je skakao od sreće što me vidi…
Padam na krevet…hladni trnci prođu mi tijelom....duša mi je puna inja...a u srcu zima…
Skupljam bjesno šake..... puhalo jugo ili bura....meni je uvijek isto: usrano!!! :-))




Ne, ne bojim se juga, ne bojim se bure,
ne bojim se neba, dubine ni dna
Podivljali valovi me uzalud jure,
na krilima vjetra poletjet ću ja
Ne, ne mogu mi ništa, ne mogu mi ništa
sve prirodne sile i sav njihov bijes
Ne mogu mi ništa, ni žega ni kiša
na krilima vjetra ja nastavljam ples

Noću kad nevera stane i nebo kad prekrije zvjezdani roj
More će vidati stečene rane i skupljat će snagu za još jedan boj
I pozvat će upomoć vjetrove nove i nebo će munjama parati noć
Al ja sam od onih sto vječito plove
i tamo gdje zelim ja ću tamo i doć


...muzika nije dovoljno glasna!!!....POJAČAJJJJJ!!!!....

Zahvajujem se Aladinu na pokretanju inicijative predizborne kampanje
a naročito na Nickelbacku :-))

....daj i ti pojačaj malko muziku...neka rasturi bubrege :-))



- 15:13 - Gukni ako si faca (41) - #

četvrtak, 24.04.2008.

....Udruga za zaštitu muškaraca....

Temeljem svoje samovolje i danih mi prava, a činjenično sagledavši da niko ne može štitit prava muškarca bolje od žene, donosim slijedeću

Odluku

Članak 1

Odlukom Osnivačke skupštine na mailu nabrzaka@gmail.com osniva se Udruga za zaštitu prava muškarca.

Članak 2

Naziv na engleskom jeziku glasi: Association for the protection of the men's rights
Naziv na francuskom glasi: Association pour les droit et la protection des non-femmes
Naziv na blogerskom glasi: Sredimo ih nabrzaka

Skraćeni naziv Udruge je: A u P.M.

Članak 3

Slogan Udruge je: Uzmimo sva prava u svoje ruke!

Članak 4

Ciljevi Udruge

1. zajedničkim nastupom štititi interese muške populacije
2. zaštita muških prava između različitih spolova
3. poboljšanje kvalitete života muškarca
4. borba protiv stereotipova
5. poticanje pozitivne patrijarhalne klime u društvu
6. razumijevanje problema muškaraca
7. organiziranje prigodnih akcija, savjetovanja, skupova i predavanja

Članak 5.

Udruga svoj rad obavlja preko elektroničkih medija i ovog bloga

Članak 6

Udruga ima svoja predstavništva i Ministarstva

Članak 7.

Svi imaju pravo ostavit svoje konstruktivne prijedloge u vidu komentara.

Predsjednica
Ely Nabrzaka, v.r.

Dosta je bilo…..





Učlanite se i Vi..... članstvo u Udruzi možda neće riješiti sve Vaše probleme, al' će iznervirati ne-članove udruge :-))


- 17:13 - Gukni ako si faca (27) - #

srijeda, 23.04.2008.

....a šta da kažem na ovo......

7,40 sati
....ušla je u moj ured blijeda ko kreč.....u crnini.....s velikim bijelim paketom u rukama.....
...po tuzi na njenom licu znala sam da nešto debelo nije u redu.....i rekla mi je da joj je umrla mama prošli tjedan....
....sjela je...stavila paket ispred mene i rekla:

"Ely, došla sam ti reć da sve ono što mi mislimo da je važno...uopće nije važno u životu...a sve ono što guramo pod tapet, to je ono što nam treba!... i zato, molim te, ostavi sve i uhvati se svega onog što odgađaš u životu...nije bitan novac, ne možeš se pravdat da nemaš vremena....sve se uvijek stvori samo od sebe!

Evo ja 10 godina mislim kako trebam kupit ovo...ono, nikad novaca jer treba djeci, treba za auto, treba za školu... i onda mi nastrada jedno dijete dok je išlo na ispit.... pa mi umre mama nasred polja....sama...

I sad se nemoj ljutit, al znam da ti voliš kolače i godinama mislim kako ti trebam dat da probaš ovaj kolač i prekjučer sam naručila svježa jaja, a sinoć sam ga napravila samo za tebe:"

....otvorila sam paket...u njemu ogromna torta...odrezala sam komad i pojela....nije mi baš prijalo ovako rano ujutro...al sam jela s puno ljubavi....skoro sam pa glasno mljackala.. Kad sam pojela fetu ...digla se sa stola došla je do vrata...okrenula se prema meni i rekla....

"I dobro upamti! Ništa na ovom svijetu nije sramota! Nije sramota pogriješiti, nije sramota ništa reći.....sramotno je i kukavički ostaviti to za sutra, a najveća je sramota ne pokušati!"....

Ljudi moji.... evo ja još nisam došla sebi od ovog posjeta....


...

.Sinead O'Connor - NOTHING COMPARES TO YOU


Sanjaj da te sanjam :-)

Svjetlo sa tamom,
oblak sa modrinom,
vatra sa križem što se ruši,
suza sa okom koja plače
ti spavaš sa mnom,u mojoj duši.

Čamac sa morem,
kruh sa vinom,
pjesme sa grlom presječenim,
ruža sa sjenom u tvom krilu
ti spavaš sa mnom,negdje u meni.

Jedro sa vjetrom,
snijeg sa planinom,
jesenje magle s nespokojem,
trava sa rosom,otok sa morem,
ti spavaš,spavaj milo moje.

Usna sa usnom,
srebro sa zlatom,
usnula ptica ispod granja.
Probudiš li se,probudit ću se
i zato sanjaj...da te sanjam...


Zvonimir Golub



- 14:00 - Gukni ako si faca (44) - #

utorak, 22.04.2008.

....post 514....

Voćni trg bio je prazan u to rano i sunčano popodne! Njene su potpetice odzvanjale po tisućljetnom kamenu dok je zamišljeno hodala prema banci….. nije se osvrnula ni na ženu koja je pokrivena paučinom sjedila ispred zlatarnice očito očekujući Alkiona…. Hodala je tako…imala je cilj….doći do bankomata pod bilo koju cijenu!

Pred ulazom u banku stajao je momak, mlad i naočit….odjeven u crnu uniformu…vidno naoružan….i gledao ju je kroz zatamnjene naočale….samo se tiho odmaknuo da je pusti proć, kad ga je ona odmjerila od glave do pete i rekla:
- odlične naočale
- molim?
- Imate savršene naočale!
- Jel tako?
- Ma gdje ste ih kupili?
- U Pakistanu….čin sam ih vidio znao sam da ih moram imat!
- Savršene su!
- Ray ban-ke su, original
– već se isprsio i ponosan je na činjenicu da razgovaraju o njegovim očalima
…ona je učinila korak …ušla u banku…i odmah se vratila natrag
- vidi stvarno su Ray ban-ke, al nije bitno da su marka kad su savršene
- točno je, nikad poslije nisam vidio ovako dobre očale
- odo ja momak, da ne bi sutra u novinama izašao naslov: «Prolupala starica napala naoružanog čuvara banke i otela mu očale! Čuvar se nije branio!»





Mali oglasičić ......ŽURNO se traži snažna muška ruka za bacit 14 boca Vranca u smeće (boce su pune, od 7 dcl i prašnjave)
Ozbiljne ponude na moj tajni broj: ... ... ....
P.S. Skroz sam ozbiljna....smetaju mi...a stoje već godinu dana...ko zna šta je u bocama :-))



- 20:22 - Gukni ako si faca (19) - #

....post 513.....


....primjetili ste da me nema....imam problema....kakvih????...

....pa groznih!!!!....

....i ovo se zove kavica s ljubavlju????....


Image Hosted by ImageShack.us


....a u shit!...... zar i ovo liči na 513-ti post????.....prije na merde!

...muškarci bježe od mene...plaše se da će im se dogodit nešto strašno ako me poljube....

...nažalost....i dogodilo se :-(( ...želite primjer???? ...

Toliko smo pričali o Ministru....i pogledajte kako je završio :-((....


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

















...Ministar s poklonom za mene....nakon poljupca....ma čak mu je i ovako guz. ....smišna i najrađe bi ga uštipnio...


Therion......Alexi Laiho and Roope Latvala from Children of Bodom

....moram nekako stvari dovest u red....al kako kad se svi drže na distanci :-(((....


- 08:13 - Gukni ako si faca (37) - #

petak, 18.04.2008.

....e da je poletit ...-)).....

- Cilo popodne sjedim i pazim da ne zaspnem, da te ne bi slučajno fulala zvat. I onda se mislim kakvim ćeš mi se tonom javit na mobitel? Ako mi se javiš nezaineresirano, znači da ti je lipo...a ti si mi se odma počela smijat u mobitel kad sam te zvala!...ma uvik kad sve lađe potonu...uvik ima neka buža koja se pojavi, kao što je nama taj Vlado - govori Ranka sretna...punih usta...kao da je bila na najlipšem rendesu na svijetu

- znaš, toliko nas je Vlado sve skupa zabavio da je čovjek i zaslužio da s njim popiješ kavu.......oči joj se cakle od sreće dok to govori ....ali čudno je da neko, sa motorom, poslije rehabilitacije ode radit 20 dana. Kako će radit tako cili betežan

- ima pravo JJ....puno će žena čekat da prođe 20 dana, promislim ja...i zamalo da me ponese radost sviju oko mene...kad mi zazvoni telefon...

- Dobar dan ovdje Miloš iz restorana Marko..počne on i dalje govori da me zainteresira za svoj slučaj ...a ja se naglo vratim u realan svijet i promislim se: Znam te čovječe.....znam sve o tebi...znam ti i datum rođenja i privatni žiro račun za koji ni ženi nisi rekao.....posluživao si me...a nemaš pojma koja sam....i opet Ely odletiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii u lipe snove :-))....sjedim u kutu...za stolom....ufffffffffffff.... da je pobić :-))



Maksim Mrvica ...Handel's Sarabande - Anvil Chorus "Il Trovatore"

....moj let trajao je točno 10-ak minuta....kad uleti Citty express.... ja potpišem neki papir....a kolegica "za odnose s javnošću" se stane derat... "Dajte to momci ovamo!!" i sve skupi.... momci se vrate do mene i ja im dam 10-ak paketa...i dok su oni ispunjavali svoje obrasce... Image Hosted by ImageShack.us
čujem kolegicu kako se dere: "Ely, dolazi amo, kakva ti ovo sranja primeš?"...."sva sranja ovog svita su za mene, a koja su sad nemam pojma, šta je za mene stavi na moj stol!, a ako ti šta treba dođi ovamo".... ma pun mi je kufer njenog deranja.... stvarno idem kod psihijatra i nestanem na mjesec dana iz ove ludnice....

...cili mi je život u neredu...na poslu i privatno....kad bi rekla da nisam ništa niti kuhala 10-ak dana ne bi mi niko povjerovao....

...evo vam i slika mog radnog mjesta da možete otprilike shvatit kako izgleda radit....

...i dođe čangrizava do mene i bjesno mi ugura u ruke ogromnu kuvertu! ...gledam papir koji mi je u ruci....ufff....nešto piše...srećom nema puno slova.... preletim pogledom kad ono dopis:


MINISTARSTVO
K & S
Kurvaluka i slobodnih aktivnosti

- podružnica Dubrovnik

Ljubljena i Jedina Predsjednice Ely

Na ime kazne zbog neozbiljnosti prilažem 5 (pet) tortica a ostatak kao polog za buduće nestašluke.

S poštovanjem Vaš ponizni ministar
(vlastoručni potpis)


Image Hosted by ImageShack.us
....hahahaahahaha...otvaram pismo.. ma evo ga....

Dragi moji.. Kvadrice, Trill, Ministre, JJ i ruda

ništa, al apsolutno ništa se ne može usporediti s vašom ljubavlju i s vašim bedastoćama...

Ja Vas naprosto volim i ljubim.... i zahvalna sam što vas imam...i što vas poznajem takve kakvi ste


....čangrizava je bjesnila zbog ljubavi i pažnje s kojom je neko zalijepio 16 čokoladnih tortica na karton da se ne slome....momci iz Citty expresa su umirali od smijeha....Ranka se derala: ajde slikaj da mogu i ja dobit jednu torticu....djeca iz škole su me gledala s obožavanjem...a ja sam stajala poviše i nisam dolazila do rijeći...a da nemam naušnice na ušima...smijala bi se oko glave :-))

- da li bi mi molim vas mogli - potiho će jedna žena, pokušavajući mi privuć pažnju
- ma danas je pitajte sve što želite, danas će sve napravit za svakog - vrišti čangrizava, a da je niko nije ništa pitao


- 20:53 - Gukni ako si faca (33) - #

četvrtak, 17.04.2008.

....gđa Predsjednica pali i žari di god stigne ....

...nije kasno....negdje oko 20,00 sati... sjedim za svojim radnim stolom ispred upaljenog kompjutera....a oči pune suza ,....(suze od sreće i olakšanja)...i tako zamagljena pogleda...ne znajući kome ću se zahvalit na daru s neba.....sjetim se popodnevne poruke: Ely, ne broje se novci, nego prijatelji" ...otipkam tipu SMS....da mu se zahvalim na pozitivnim mislima.... i on mi odgovori SMS-om punim smajlića.... i piše...."najrađe bi te nazvao, ali".....

...odjednom mi se na monitoru pojavi poruka: Novi SMS i neki dugi broj"...kliknem na tipku yes...umjesto No...i novi SMS pokrije stari....nepoznat broj, zamagljene oči...čtam nešto: Nisam se mogao prije javit jer sam bio na rehabilitaciji...i onda puno mutnih slova...mogli bi na piće"...(u biti sam preletila preko SMS-a da vidim ime na kraju, al njega nije bilo :-))
...opet pritisnem Yes, umjesto No...i normalno...nikako da maknem tu poruku...i da je se rješim jednostavno otipkam: OK...send...i vratim se prvoj poruci da vidim zašto me ne može nazvat.... jedva nekako dođem na taj dio...kad preko cijelog ekrana poziv nekog broja.... onako plačljiva...opet neki čudni broj...opet umjesto No pritisnem Yes...kad glas s druge strane:
- ma baš mi je drago da si mi se javila
- izvini, ko je?
- pitam polako, nezainteresirano, gutajući suze
- kako ko? Pa Vlado!
- aha....duboko udišem da se koncentriram na razgovor...i sve vrtim po glavi...."Ma koji sad vražji Vlado???"
- kako si mi!
- evo ne loše
- mogli bi sutra na kavicu?...al ti sigurno radiš
- aha do 15
- a onda popodne negdje...
- oko 17
- super, da li to znači da te mogu nazvat u 17 sati....bla bla bla....
....ma daj skini mi se s mobitel
a - mislim se....još uvijek gutam suze....a poruka nepročitana....
- bla bla bla, znaš u Vela Luci....
...Vela Luka....ajme....gradić moje mladosti promislim...i opet bi zaplakala od nježnog prisjećanja.....
- nego, reci mi mogu li doć po tebe motorom?
- molim?
- riječ motor me naglo prenila - kakav motor? Na motor ni u ludilu! Izvini, al moram prekinit ovaj razgovor jer...
- ma nema problema, nazovem te sutra da se nađemo u 17
- ok...ok
- kažem...samo da ga "skinem"
- ajde srećo, laku ti noć, pa se vidimo sutra

...ovo srećo me definitivno presjeklo....

....i sve bi ovo bilo u redu....da ujutro...na kolegiju...ja nisam rekla kolegici o nekakvom Vladi i nekakvom pozivu...i pitam je: Znam li ja kojeg Vladu?

...i rasplićući tako situaciju dođemo da jednog od 2 zaključka:
1. ja osobno poznam Vladu ali ga se ne mogu sjetit
2. neko je nazvao krivi broj mobitela i sa mnom dogovorio "rendes" umjesto s nekom drugom ženom


...i onda je počelo dopisivanje na mailu, provjera mojih SMS poruka od kolegice s posla, jer sam cila smušena i smantana....i famozni Kvadričin mail...

From: kvadri kvadratna
Date: 17.4.2008. 12:38
Subject: Re: sinoć
To: Ely Nabrzaka
Cc: Trillian Trill

Ely lako sto ides na spoj,nego ides na spoj na nevidjeno (bar s tvoje strane )
ajme hehehehe ocem sve detalje onog prvog trenutka kad se ugledate :PPP opis faca prve rijeci ma sveeeeeeeeeee !!! kad to napises saljem i kulen i MInistra:PPP


...i dogovor sa kolegicom da me zove u 17,30 da mogu otić sa te kavice....kao hitni slučaj je...itd itd.... tražila se i slika motora....i dođem ja doma...oko 16 sati sam stala razmišljat kako da zaobiđem tu kavu, kad u 17,10 dođe SMS: "Oprosti mora san hitno na lastovo zbog posla, vraćam se za 20 dana"

...u 17,49 zove kolegica na mobitel ...i kaže:
- kvraguc! Ja nisam spavala da saznam kojeg to Vladu čekamo....
- koji je da je, kreten je ako misli da ću ja čekat satima da se javi
- ma da znaš koji je ne bi bilo zabavno :-))


.
Tchaikovsky Piano Concerto No.1

....gdje je moj Ministar!!!!....ja ga uredno zaradila :-)))


- 19:13 - Gukni ako si faca (22) - #

....i dođe mail....

Ely,
ako rješavaš križaljku!


Mujo rješava križaljku:


Vrsta metala (4 slova): PLEH

Dio pribora za jelo (3 slova): ZUB

Žensko dijete (3 slova): ONA

Najmanji troznamenkasti broj (3 slova):000

Mjera za težinu (4 slova): UTEG

Inicijali pjesnika Jesenjina (2 slova): PJ

Morski greben (2 slova): MG

Sestrin muž (5 slova): SAFET

Zlato (2 slova): ZL

Biblijska ličnost (3 slova): POP

Mjera za dragocjenost (5 slova): NOVAC

Dragi kamen (4 slova): MILI

Zajednica žene i muškarca (4 slova): STAN

Kokošji proizvod (4 slova): JUHA

Neizliječiva bolest (3 slova): KAP

Najzdravije piće (4 slova): PIVO

Telefonski poziv (3 slova): ZVR

Grad u Italiji (3 slova): TRS

Vrsta životinje s kučicom (3 slova): PAS

Nije gladan (3 slova): JEO

Vidi sliku (5 slova): JESAM

Svečano odjelo (4 slova): CRNO

Hladno oružje (3 slova): TOP

Mužjak vrane (6 slova): VRANAC .....


....c c c c c c c c .....a daj nešto za Sudoku????

P.S. ...i da li si mi vidio sliku??? :-PPPPPPPPPPPPPPPP ))))


..
Gibonni - Činim pravu stvar

....i Kvadar.........di je meni moj dio kulena????

...jezik pregrizem da
ne bi opsovao, da ne bi opsovao...
ovaajjjj život što ga dijelim na pola ..


Pametni pišu :-))

From: kvadri kvadratna
Date: 17.4.2008. 12:38
Subject: Re: sinoć
To: Ely Nabrzaka
Cc: Trillian Trill

Ely lako sto ides na spoj,nego ides na spoj na nevidjeno (bar s tvoje strane )
ajme hehehehe ocem sve detalje onog prvog trenutka kad se ugledate :PPP opis faca prve rijeci ma sveeeeeeeeeee !!! kad to napises saljem i kulen i MInistra:PPP



- 08:13 - Gukni ako si faca (8) - #

utorak, 15.04.2008.

…život nije fer…oni bi mene…ja bi njega….ovaj bi…..a samo zajedno gajimo nježno prijateljstvo...

I. dio: Emocionalna podrška

Žao mi je što sam tipa ni krivog ni dužnog previše potezala po blogu jer me pokušao "zavest"...

Radi se o tome, da je on potpuno OK…i fizički i psihički.., i jako povućen!...doveden je u situaciju da mu je žena godinama prikovana za krevet…obišao je s njom pola svijeta da joj pomogne…i stvarno mu treba skinit kapu….a sa mnom je uvijek imao «otvorenu» komunikaciju i sad sam mu ja jedina svjetla točka u životu…i zato se toliko trudi oko mene…. Jer bi sa mnom sve bilo tako lako…

Tko sam ja da ga osuđujem????.... On sigurno nije zaljubljen u mene ….. na kraju krajeva …bili mi u vezi ili ne...svima nama treba emocionalna podrška i sigurnost... mogućnost da kad smo iznimno sretni možemo zavrtit nečiji broj i reć:
- ma ne možeš vjerovat što sad gledam/radim/jedem/pijem...štogod...i podijelit svoj lijepi trenutak s nekim....

...osjećaj da netko misli na nas kad ti stigne SMS: "Lijepo sanjaj!" ...ili @--)--...ili...kad u trenutku samoće dobiješ SMS "Da li sad radiš, putuješ, jedeš i misliš na mene ili si uzela godišnji od mene!"......ili što god..

Najljepši SMS koji sam ikad dobila....a dobila sam ih u ove 3 godine...samo na Nokii 5.665... glasi ...vjerovali ili ne: "Evo akcija u LIDL-u, redzipet za 44 kn, a pištolj za vruće ljepljenje 49 kn" (1.3.2007. godine u 10 sati 15 min i 18 sec)... Nesretno zaljubljena, luda od čekanja..radim automatski ...taj dan sam od 10,30 sati imala zakupljen prostor...u prostoru se niko nije javljao na telefon...nikog dobit na mobitel....ja skoro već u panici...spakirana da idem osobno tamo i rumbam vrata....svi u Uredu na nogama, jer nemam nikakvi pismen dokaz o zakupu...i moj glupi izraz dok čitam poruku i ne razumijem...šta je Lidl???....šta će...pobogu meni pištolj za vruće ljepljenje i da mi nisu grudi previše pale :-)) ...a nemam vremena to pitat i ne možeš postavit pitanje: "Šta se misli s tom porukom" .....ajme ženska sujeto...teška li si :-)) ...

....kasnio popodne tog dana....vraćam se umorna i gladna s posla....a niko ne plaća prekovremene ....i prolazim kraj ogromnog Jumbo plakata na kojem piše: "Lidl - 100 m" .....Šta, zar to postoji u Splitu??? - upitaš se ....nasmiješ se glasno...i najednom shvatiš da je poruka glasila: "Pijem kavu, mislim na tebe"....al to nije primjereno da se napiše....odmah je sve ljepše ....i ideš dalje :-)


II. dio - Beskompromisna odanost

Svi mi imamo neke zaštitne oklope s kojima skeptično gledamo i komuniciramo s drugim ljudima …i tako štitimo svoju privatnost….al dogodi se da u našoj svakodnevnoj komunikaciji netko «istrči» …i probije oklope …i odjednom jedna glupa riječ učini "klik" i izgubiš kontrolu... i ogromni vir te u trenu privuće i povuće u bezdan u kojem nema srama, nema straha, nema panike od neuspjeha, nema pritiska, nema osjećaja od razočaranja, nema problema, nema ograničenja, nema nervoze....nema apsolutno ničeg negativnog....i prepuštaš se viru, sigurna i zaštićena...jer sve je u redu ....a cijelo vrijeme si svjesan svega što se događa...sve promatraš kroz trepavice...i vidiš prugice i odsjaj svetlosti...i bljeskove ....tada se čuješ kako izgovaraš glupe rečenice koje nemaju veze sa ljubavlju, sa zavođenjem, sa ničim...već možda sa nekom zezancijom u kafiću..... i kad napokon dođeš sebi...sam si sebi smiješan zbog izgovorenog...pa nastaviš s novim glupim izjavama...i odjednom shvatiš koliko je sati prošlo i da je noć neprospavana a ti nisi umoran..... i onda sretno odjuriš natrag u svoj život ….razmišljajući i dalje o toj osobi kao o prijatelju….eto Alkione…tada možeš bit sretan i dalje (pod uvjetom da nisi negdje u drugoj vezi)

Međutim, bez imalo razmišljanja i opterećenja brineš se i nadalje za tu osobu kao što je i prije bilo….samo uz jednu malu razliku, sada se radi o beskompromisnoj odanosti...zato se razočaraš se ako se išta u odnosu promjeni …ili ako se pojave greške u komunikaciji … ili kad se pojavi okolina koja razmišlja o tome «u kakvoj ste vas dvoje to vezi?»…
Što je odgovor na to pitanje???...u «nikakvoj vezi», "u istoj smo sekti" ???...a ja bi dodala i u «najsretnijoj vezi na svijetu» …o kojoj …postaješ ovisnik…



Somebody to Love...Eros Ramazzotti - Una storia importante


- 10:13 - Gukni ako si faca (59) - #

ponedjeljak, 14.04.2008.

...Sajam vina i kulinarstva...



Ma strocker…što god mi pričali o tome…bila je to izuzetna fešta….


Image Hosted by ImageShack.us
Upad je možda skup…50,00 kn…ali stvarno…unajmiš čašu za 50,00 kn i šetaš s njom okolo i probaješ vina…..i grickaš sir, kulen, pršut, pa sir…i samo šetaš s tom čašom i čakulaš dok ne naprave kozice s medom

Moli se gospodin Ministar da iz ovih stopa odvede moju dragu prijateljicu Kvadar na gambore u medu u restoran Galija u Cavtatu ….www.galija.hr
Dovoljna je samo žličica ovog jela…da odeš u mrak :-)

Zatim ide grdobina i kozice flambirane u Martellu s začinskim travama, s njokima i s crnim tartufom….ovo je jelo već i mene izludilo…

Na slici desno je Pero Savanović priprema grdobinu koju je marinirao u maslinovom ulju i limunu...pa je kozice marinirao u ulju i kadulji....pa je dodao ružmarin....Martell....bijelo vino (s voćnom bazom)...pa šalšu o poma...pa vlasac...pa puno ljubavi...


Image Hosted by ImageShack.us

…i nakon svega…..afrodizijačka čokolada u potocima………….praline s ružmarinom …datule s pinjolima i crnom (afrodizijačkom) čokoladom....crna čokolada s crvenim paprom (protiv ljubavnih boli)….

Konačno znam zašto moju orahnjaču zovu: super sexy orahnjača...jer je radim sa istim začinima, ka šta je i tip iz Nadaline spremao afrodizijačku čokoladu :-))

P.S. isti su mi začini i u lazanjama....da i njima promjenimo naziv???

....i poziv u Noštroma na besplatnu večeru…(gazdu opasno zanima onaj mlađahan tip :-)....moli se korisnica da istom to prenese, jer mu ja nemam broj mobitela...a ne znam ni kako se zove :-)))....)

....hahahaha....zaradio mi nepoznat čuvar večeru od 1.000 kn ..... :-)))

...ipak....trebamo skinit kapu Miru Bogdanoviću koji cili grad pokušava obuć u bile toge....i natirat ih da se ponašaju i osijećaju carski!!!! ...Kuharska akademija i Restoran Arkada

P.S. Ako negdje vidite mene na slikicama...nemojte to nikome reć....samo meni :-))


..
Massimo - Loše Vino....Zdravko Colić -Zvao sam je Emili :-((

- 11:13 - Gukni ako si faca (44) - #

nedjelja, 13.04.2008.

...pazi što želiš jer bi ti se to moglo ostvariti!!!....

Dakle…ajmo još jednom iz početka…na petak 11.4.08.

Zaboravimo na problematične stranke…na 2 ozbiljna službena i poprilično šokantna, razgovora…na činjenicu da me je ravnatelj škole u koju ide moja kćer pitao: «Kako Vam je dijete zadovoljno u našoj školi?» …ovo je stvarno pitanje za pohvalu ….na koje sam bila više nego nespremna :-))
Vratimo se na moj oglas u kojem tražim bla bla muškarca za sajam vina….a obećavam švercanje za upad….

Dakle…idemo od 14,30 nadalje
…ja u autu…zvoni mobitel..
- alo poslala si mi mail pa da ti odgovorim
- evo idem na sajam vina…od pustih muških…idem sa tri žene
- a ja?
- Ti ideš na sajam zavarivanja!
- Bogme lijepo! Nego, ima li tu…
- nema, (nisam htjela slušat što je želio pitat…i tako sam znala), ostao bi ti gorak okus u ustima,
- ali i ti si među njima
- od mene neće dugo ostat gorak okus, a tebe čekam 25.og sa ćevapima i vodim te u šumu
- nema šuma u blizini
- naći ćemo
…ima
…viče moja «referentica za odnose s javnošću» …koja je u šoku od onog što čuje od mog razgovora…..

…ulazimo na sajam…i kažemo na ulazu da imamo pozivnice…al ih nitko ne vadi…. Odmah dobivam i akreditaciju kao ORGANIZATOR :-))….hehehehe…ja organizator???... pa kuda ide ovaj svijet

nadalje slijedi muški rod u trodimenzionali …moram reć…ukratko …ženskom čitateljstvu …da su svi bili zgodni, šarmantni, simpatični, poprilično pri lovi…i oženjeni :-))… ali isto su svi bili na besplatnim ulaznicama :-)


Image Hosted by ImageShack.us

…i onda je došao Dioklecijan osobno…većeg redikula u životu nisam vidila….»da li je Car depilirao noge?»…pitam potiho one 5-6 metara od mene…. pa je Gradonačelnik otvorio sajam….njega sam prvi put u životu vidila!

Stanite…ako ja kao fetiva Splićanka prvi put vidim gradonačelnika to je njegova sramota nije moja!!!??!..
…onda sam jela HIB…odnosno…Višku pogaču od smokava, koromača…i čega god…
pa sam jela sir proliven medom s tartufima

…i tek za strockera sitan detalj…Ma zamisli…rekli su da se vino ne pije, nego da ono služi samo za uživanje….

…dolazim doma…ispred vrata od kuće HT…izmišali su ciloj ulici telefonske linije…i sad su šporkali moj dvor da to sve vrate natrag

….ovo je tek 16 sati…ima toga još :-) ....(npr.. za Kvadricu sitan detalj...o zgodnoj i lijepoj muškoj pratnji od 33 godine s zadatkom da me sačuva od oženjenih ...i kavica u Arta ....svakog dana u svakom pogledu sve više napredujem prema duplerici Slobodne :-)....)

...i kulenčić za Ministra !

P.S. Plišani: nemojmo ić na kavu u Zadar, Šibenik, Zagreb, Rijeku, Makarsku, Osjek, Vlašić, Sinj, pa Šibenik, Zadar....:-))
Image Hosted by ImageShack.us



(AC/DC)...Celine Dion i - AnastassiaYou Shook Me All Night Long

- 13:13 - Gukni ako si faca (25) - #

subota, 12.04.2008.

...nikad kraj petku...a nije ni petak, 13-ti....

...još uvijek smo na 11.4.2008. godine...malko iza 11 sati

- čekaj moram ti nešto pokazat - kaže on i lista novine
- evo, ovo je tvoja budućnost - pobjedonosno će nakon što je našao članak

10.04.2008. - 20:36

N. G. (75) ZAVRŠILA IZA REŠETAKA JER JE GODINAMA PROGANJALA SUSJEDA D. B. (86) ŽELEĆI LJUBAVNU VEZU
Split: 75-godišnjakinja seksualno napastovala susjeda pa završila u zatvoru
Po nalazu vještaka, umirovljenica nije ubrojiva jer ima simptome sumanutog poremećaja i to erotomanskog i proganjajućeg tipa

http://www.slobodnadalmacija.hr/Crna-kronika/tabid/70/articleType/ArticleView/articleId/3547/Default.aspx

- ja ne proganjam starije nego mlađe!
- isto ti je, tila, ne tila, ovo je tvoja budućnost
- samo se nadaj


...prolazi vlasnik restorana maše mi i govori tipu.
- da li si joj pokaza članak?
- čekaj, pa to Vas dva cili dan čitate novine i raspravljate o meni?


....i zato ponoćna...čuvaj se muškaraca i kad darove nose....a naročito kad darove nose :-))





.......Bravo Dujeeee.....

.

....dok Duje skače....Blanka pleše...a Goran razbija rekete :-)))...



- 13:38 - Gukni ako si faca (23) - #

petak, 11.04.2008.

...11.4.2008. godine....a jugo puše ...Image Hosted by ImageShack.us

Dakle…. 11.4.2008…negdje iza 10 sati pišem mali oglas na svom blogu

Mali...mali....majušni oglas....

Zgodnog, naočitog i šarmantnog tipa...koji će mi platit kavu u F-a ili Luxora... tražim!
Zauzvrat ću ga prošvercat na sajam vina :-))


cijenjene ponude primam danas 11.4.08. do 12,00 sati...u protivnom idem u pedikera :-))


U raspravi sa strockerom zaključujem da sam peder i da je najbolje da odem u frizera, pedikera i kozmetičara!
Istovremeno me zove frizerka, ničim izazvana i kaže da nema slobodnog termina…al ako meni treba frizura da dođem iza 20,30 sati pa da će napravit što god treba.

11,11 sati….razljućena odlazim u shoping….i dok sam isprobavala neke haljine…zvoni mobitel i zove tip na ručak….
…dolazim bjesno do njega …nepotrošene lipe… i kukam kako ne mogu ni lovu potrošit…i onda kreće:

- da se razumijemo, zva sam te da idemo u 15 sati na otvaranje sajma vina, a poslije se idi spakirat i idemo u Bosnu!
- Ti nisi normalan…nemam frizuru, ne pijem vino, ne idem u Bosnu i nemam vremena
- Kako nemaš vremena, pa vratit ćemo se do nedilje
- Ma sve i da imam vremena ti bi me fizički iscrpio
- To ti garantiram
- E pa meni treba odmora
- Pa itaš li ti sve muške ka i mene?
- Ne, samo tebe!...od svih ostalih bježim i skrivam se!


Naravoučenje….Ely ne piši više oglase

Ne tražim više ništa!

Pustite me na miru…..

P.S. Plišani…mogli smo na kavu :-))

P.S. 2 - nevjerovatna i jako važna napomena!!!...kaže tip meni:
- zva sam te da nešto pojedeš jer još nisi na kilaži koju bi ja tio na tebi

....ne mogu vjerovat!...još sam u šoku :-))




...vidi ...ovo post br 505....evo mu i crta ______________________

P.S. 3.....evo stigle pozivnice....nema švercanja :-))

P.S. 4 ....Odgovor na SMS : idemo u Franjevce???...njima ne treba ništa materijalnog!!!!



.......Bravo Dujeeee.....





- 13:13 - Gukni ako si faca (20) - #

četvrtak, 10.04.2008.

....regardez-moi.....

..."uvik objavljuješ srcedrapateljske pjesme" ..."ljubav...evo mi je slabo"...."toliko si ušećerila da mi je cukar skočio"..."nećemo više ljubavne pjesme".... ok.... neĆu više!!!!


Image Hosted by ImageShack.us




Emmanuelle

....a protiv ovog muško gledateljstvo neće imat prigovora???...

Mali...mali....majušni oglas....

Zgodnog, naočitog i šarmantnog tipa...koji će mi platit kavu u F-a ili Luxora... tražim!
Zauzvrat ću ga prošvercat na sajam vina :-))


cijenjene ponude primam danas 11.4.08. do 12,00 sati...u protivnom idem u pedikera :-))



- 13:41 - Gukni ako si faca (31) - #

srijeda, 09.04.2008.

je suis malade

....kad slušam muziku...nije me briga za riječi....nije mi bitno o čemu pjesma pjeva....već mora imat dobar i "jak" aranžman... i ispunjen zvuk.. i mora mi se sviđat boja glasa osobe koja pjeva!....zato najviše volim izvedbe uživo....

...tek katkad....a na to su me navukli JJ (svojim oduševljenjem tekstovima) i BigBlue....svojim oduševljenjem mojim (nabrzaka) prijevodima...da pogledam...onako ovlaš....riječi pjesme...da vidim da li riječi zaslužuju moju pažnju! ...a katkada i činjenicom da moja pjesma ne bi do kraja bila krivo protumačena!.... i što se mene tiče...kad slušam dobru pjesmu potpuno mi je nevažno da li je na hrvatskom ili na kineskom....smisao riječi ne čujem....

...ipak...uvijek postoji iznimka od pravila...a to su canzone i chansone...gde su riječi jako važne...i zato ova pjesma na mene nije ostavila nikakav utisak!....pjevaju je Dalida & Serge Lama ...nemojte je slušat ako ne želite.... tek je stavljam ...kao usporedbu....s donjom izvedbom...ona pjeva da je bolesna???...pa šta!... :-))




...i onda je Lara Fabian u jednoj emisiji rekla da nije bitno na kojem jeziku pjeva...bitno je da ozbiljno iznosiš svoje osjećaje...i to je pokazala primjerom...ajme....tada sam i ja shvatila da sam i ja bolesna od toga da izgledam sretno!....nisam ni ja dvorska luda.....

.
Lara Fabian - Je suis malade .......... Lara Fabiani - Adaggio

.Ne sanjam više, ne pušim više
Nemam više ni prošlosti
Bezvrijedna sam bez tebe
Odvratna sam bez tebe
Kao siroče u spavaonici sirotišta
Ne želim više živjeti svoj život
Jer moj život prestaje kad ti odeš
Nemam više života
I čak se moj krevet
Pretvori u bojno polje
Kada odeš

Bolesna sam
Kompletno bolesna
Baš kao i kad je moja mama izlazila navečer
I ostavljala me samu s mojim očajem
Bolesna sam
Totalno bolesna
Ti ćeš doći, nikad se ne zna kad
Ti ćeš otići nikad se ne zna gdje
I skoro, pa će bit i dvije godine
Da te boli briga…(da ti je svejedno)
Kao za kamen
Kao grijeh
Ja sam vezana za tebe
Umorna sam, potrošena sam
Od toga da izgledam sretno
Kad su oni tu
Pijem po cijele noći
Ali svaki whisky ima isti okus
I svi brodovi nose tvoju zastavu
Ne znam gdje da odem, jer si posvuda
Bolesna sam
Kompletno bolesna
Izlila sam svoju krv u tvoje tijelo
I sad sam kao uginula ptica
Dok ti spavaš
Bolesna sam
Vrlo bolesna
Oduzeo si mi sve moje pjesme
Isisao si sve moje stihove
Nažalost, imala sam talenta
Dok mi nisi ušao pod kožu
Ova me ljubav ubija
I ako se nastavi
Krepat ću sama sa sobom
Kraj svog radija (da prevedem ovo s "monitor"???) :-))
Kao potpun idiot
Slušat ću tvoj glas koji će mi pjevati
Bolesna sam
Totalno bolesna
Kao kad bi moja mama izlazila navečer
I ostavljala me samu s mojim očajem
Bolesna sam
I to je to, bolesna sam
Oduzeo si mi sve moje pjesme
Ukrao si mi sve moje stihove
I srce mi je totalno bolesno
Bolesno opkoljena barikadama
Čekam te….bolesna sam

...

... Big, da li bi bilo bolje da nisam prevela?....


- 10:13 - Gukni ako si faca (22) - #

ponedjeljak, 07.04.2008.

...hubble....

...u životu postoje dvije vrste žena...one jednostavne žene, ravne kose i slatke ...i one divlje, rašćepušane....


Sex and the City Hubble

...one pričaju o ovoj sceni....i o ovoj pismi....



Barbra Streisand - The Way We Were

...i pitam se....dal da odem ispeglat kosu????..i pretvorim se u "njonji-njonji fuficu" ...???? ...

Ima tu još jedan problem...za peglanje kose treba ić u frizera...a to mrzim.... i zato ću samo kriknuti:

...živila raščepušanost!!!.. :-))
Hair - I Got Life

I got my hair
I got my head
I got my brains
I got my ears
I got my eyes
I got my nose
I got my mouth....



.... uf.....malo mi se manta! :-))


- 20:13 - Gukni ako si faca (36) - #

nedjelja, 06.04.2008.

....dole kreteni i idioti!!!....ovaj mislim....ŽIVILI KRETENI I IDIOTI!!!!....

...meni su od Uskrsa sve lađe potonule.... i ne da su potonule....nego sam svaki dan dobivala po jednu novu trisku....i kad sam mislila da ne mogu dublje past....zeznila me država....i dobro nagurala po metra ispod zemlje...

Uglavnom, u ponedjeljak sam preživila pakao....u utorak (1. aprililili.....sam se izljubila sa Vidom, Borisom, Ivom....i još neki nekome nepoznati....ali to nije bitno..falili ste Višnja i ti (da provocirate :-))..)....čudno je kako muški uvijek idu u paru...i to na način da jedan ide naprijed a drugi iza....i 2 puta sam imala istu scenu!

- konačno prijateljsko lice...promislim i raširim ruke da pozdravim i poljubim dragog prijatelja....kad onaj ispred njega krene meni u susret...i još se razočara što nisam prema njemu bila tako srdačna....

....ne daj Vam Bože da preživljavate pakao zbog djece.... i kad moraš gutat svoju nervozu i bezveze brbljat da ti dite ne bi naočigled puklo!....nemaš kad o ničemu mislit....samo bi pucao...al ne znaš po kome!...

...i tada moj sin izađe van....i vrati se pun kesa....Tom Tailor....Reebok....kese... sve marka do marke!.... gledam ga u čudu i pitam:
- od kad muški liječe depresiju šopingom???....
- a već sam se navika da ništa ne ide bez problema
- odgovori on



DJ KRMAK - Armani ...pjesmu slušate na vlastitu odgovornost :-))

...eto i u moju kuću ušla Dolče Ikebana :-))

...a onda me zove kćer:
- mama, meni se puno plače i ne mogu u školu!
- ok!...ne idi u školu!


...došla je do mene u Ured (jer bila sam na godišnjem)...sjedne...i tiho plače....zagrlim je i odem joj kupit crnu olovku Chanel...da vidimo da li olovka od 146 kn dobro podnosi suze!....

- idem van ...negdje na kavu...jer moram bit doma u 16,30 da se mogu isplakat!
- super, ja ću pokušat odspavat sat vremena pa kad se vratiš skupa ćemo plakat!
....dijete došlo doma u 17,00 sati i ja je pitam
- dobro, zakasnila si na plakanje!...Kad ću se sad ja isplakat?

i tako se sprdaš....sam sa svojom nemoći i na svoj račun...noćima ne spavam....samo se filmovi vrte po glavi...i vjerovali ili ne Tzu Sun....i došla sam do rješenja???...nadam se!

nakon što sam se najela slanih inčuna...dvije (od 3 vrste) pizza što mi umjetnički i slikarski pripremio brat....odspavala sat vremena....popila litru vode (oni koji me znaju ...znaju da 1 dcl pijem 2 sata)....donila sam odluku: Kad ih ne možeš pobijediti, pridruži im se! .... kako ću ovo napravit saznat ćete ....


..
The Platters - The Great Pretender ...Umberto Tozzi - Gloria


P.S. Wish....smršavila sam 4 kg u 5 dana...a jela sam (na silu)...i kuhala ogromne količine hrane od nervoze

P.S. JJ ...čini mi se i da imam i ljubavnih problema...al o tome ću misliti sutra :-))

P.S. strocker....20 kn šparoga bilo za jedan perun :-(( ...i di je sad ex...da kaže "normalno da su inčuni bili rješenje problema :-))
....

...i zato Vas molim da zajedno sa mnom viknete: ŽIVILI KRETENI I IDIOTI....jer od sutra ujutro sam član njihovog tima....
....korisnica oštri metlu i vata zaleeeeeeeeeettttt....



- 19:13 - Gukni ako si faca (48) - #

subota, 05.04.2008.

...post po post evo ga... post br. 500....umorna od toga da izgledam sretno ...

....i za jubilarni post....da potpuno ogolim dušu i pokažem Vam kakva sam zapravo...dok mi se po mozgu vrte stihovi....

Image Hosted by ImageShack.us
"Le notti senza pelle
I sogni senza stelle
Immagini del tuo viso
Che passano all' improvviso
Mi fanno sperare ancora
Che ti trovero
Adagio"

Svima je poznato kako psi s vremenom poprime karakteristike svog gospodara…. I gledam ja tako svoju Tarju i mislim se: ma vidi je što je lipa!... znači takva sam i sama :-)

…i onda stanem malko promatrat što ona radi da vidim kakva sam zapravo!

Tarja laje kad god neka stvar nije na svom mjestu! Npr. Školska torba na kauču…kesica za škovace na kanti…. Ista ja!


Image Hosted by ImageShack.us


...Tarja dane provodi gledajući sa čežnjom kroz prozor i udišući svjež zrak koji dolazi kroz otvoreni prozor
...Tarja trči kući u panici čim obavi sve što treba
...Tarja se boji bicikla, auta, rošula
...Tarja se boji ljudi…i ukopa se u mjestu kad vidi da se neko približava i treba je fizički potezat da ide dalje
...Tarja nigdje ne ide bez svog Softija
...Tarja se voli rastezat po kauču
...Tarja gleda pogledom punim tuge
...Tarja ne želi učinit đir preko Rive
...Tarja samo čeka da je neko pomazi
...Tarja nikako da shvati neke stvari
...Tarja se jako veseli mirisima iz lonca
...Tarja voli glumit tapet
...Tarja pokušava utješit i oraspoložit
...Tarja bi živila na ramstecima, škampima i sladoledu


...ufffffff....

Tarja će sve napravit da dođe do svog Softija! :-))...







Image Hosted by ImageShack.us
...i ja imam svog Softija :-))....

T'arrive on ne sait jamais quand
Tu repars on ne sait jamais oů
Et ça va faire bientôt deux ans
Que tu t'en fous...
Comme a un rocher
Comme a un péché
Je suis accroché a toi
Je suis fatiguée, je suis épuisée
De faire semblant d'ętre heureuse ...


....prilog Alkionu na njegov post :-))....



Eros Ramazzotti feat. Cher - Piu Che Puoi




- 20:32 - Gukni ako si faca (39) - #

petak, 04.04.2008.

...vinski gulaš.....3.4.2008......

Za potrebu ovog jela potrebno vam je….ranojutarnje buđenje od zlatara da Vas pita ono što ste mu već tri puta rekli

- visoke čizme od box kože
- godišnji odmor
- šugavo vrijeme (sitna kiša se preporuča)
- 1/2 kg juneće ili goveđe pupe nasjeckane na kockice
- 3-4 krumpira (ne prevelika)
- 2-3 dcl vina
- 2 dcl pelata ili soka od rajčica
- 2 velike kapule
- 1 mrkva
- 1 mobitel
- 1 laptop
- 1 veza na Internet (po mogućnosti bežićna)
- bankomat
- majica kratkih rukava sa natpisom: Bolje živ neradnik -nego mrtav radnik!

Navucite čizme na noge! Nasjeckajte 2 kapule i stavite dinstat na malko ulja! Nakon 5 minuta, odnosno vrijeme potrebno za pranje zubiju i umivanje, dodajte nasjeckanu mrkvu!
Dogovorite s Uredom koje su Vaše današnje obveze jer nitko drugi ne zna raditi u excell-u.
Meso narežite na jednake kockice i pri tom pazite da pas ne dohvati koji komad!
Kad je kapula izdinstana dodajte meso i pustite dinstat cca 40 min! Pri tome se bjesno javite na mobitel gospodinu Male.. sa Brača (zanima ga da li ste mu pisala???)…nekom Kuč.. (zanima ga da li mu je došlo pismo iz Zagreba???)…a kad Vas nazove Jurje... iz Korčule (jer je dobio Vaš privatni mobitel kao službeni broj) uspite 2 dcl vina u lonac! Sjedite za laptop i odgovorite na koji komentar da Vam brže prođe vrijeme….nakon što ste komentirali na najmanje 4 posta…uspite pelate i pustite dinstat dok ne pročitate post od strockera i poslušate jednu pjesmu sa mog bloga!
Tada je pravo vrijeme da stavite krompir narezan na jednake kockice!

Radite (prekovremeno…jer valjda je prekovremeno ako ste na godišnjem) jedno pola sata…najbolje je 31 min jer se tada računa kao 1 sat prekovremenog…i kad Vas nazove frizerka, dolijte malko temeljca…soli, papra, malko paprike…(može i list lovora ako vas susida ne uhvati u krađi)…i sitno sjeckan petrusimul!
Sada kuhanje postaje opasno jer treba svako malo otvorit lonac za promješat i pazit da Vam pri tome pas ne uleti u lonac!...zato stavite mobitel na dopuštene pozive....
I kad ste završili financijsku analizu rada od 2005 do 2007 godine ugasite špaher! (...i tako ste profesor poezije :-))....)
U jednu posudicu izvadite malko gulaša (bez krumpira…pa nećemo krumpire jest????) i stavite na prozor da se hladi
Skinite čizme!...i tako Vam nisu trebale….
U ohlađeni gulaš ulijte malo vode…i dajte pasu da pojede!

Tarji je jako prijalo!!!! Ona je od sreće plesala 3 minute na zadnjim šapicama!

Nakon što pas pojede gulaš…pazite da ne izleti kroz prozor, jer mu je tamo ostao miris…a on bi tio još!

Probajte!...Ako ne završite na psihijatriji…bit će to jako dobar gulaš :-) ...a ja odo tražit otključane nebodere :-)) i bankomat da mogu platit kavu...ako me pri tome ne spriječi Danijela iz Agencije Puls...





K'o svaka zvijezda idem kraju svom
Kazne sam svoje isplakao već
I neću laži s nekim novim snom
Jer gazio sam svaku svoju riječ

K'o svaka zvijezda idem kraju svom
Snage sam svoje potrošila već
I neću laži s nekim novim snom
Jer zgazio si svaku svoju riječ

K'o svaka rijeka idem moru svom
I zalud moje nade i moj trud
I zalud molbe na ramenu tvom
More mi želje razbija o sprud

Ti ostavljaš me samu, u tami raste strah
I razbija se ljubavu pepeo i prah
U oči tuga pada izbila je noć
Tebi je sve to lako, pobjeć i opet doć

Svatko ima svoju zvijezdu što kazuje mu put
A moja se zvijezda gasi
Koji je moj grijeh
Zašto me stiže pokora

K'o svaka zvijezda idem kraju svom
Kazne sam svoje isplakala već
I neću laži s nekim novim snom
Jer zgazio si svaku svoju riječ

U dušu pala mora, ispio si mi sne
Burna smo prošli mora, pokora ljubav je
U oči tuga pada, izbila je ih noć
Tebi je sve to lako, pobjeć i opet doć

Koji je moj grijeh
Zašto me stiže pokora


- 09:13 - Gukni ako si faca (58) - #

četvrtak, 03.04.2008.

...A la recherche du cul* perdu...

…i dok je Trill tražila rodbinu na Facebooku…. Ja sam imala kućnu svađu!...Zašto? Pa zato jer nemam pojma, ne kako izgledaju moji prvi rođaci….nego ne znam ni kako se zovu …baš bi bilo zanimljivo kad bi ja išla okolo po Facebook-u i pitala ljude: «da niste slučajno moj rođak?»… ma krenimo iz početka….kao i obično…nedjeljni ručak…i moja mama:
- rodica ti se udaje u subotu?
- Za koga?
- Kako za koga? Pa ima momka, živi u Zagrebu i sad je doselio tu poviše nas!
- Nisam ni znala da ima momka!
- Kako nisi??? Ma krasan je, evo ga tu se već mjesec dana penje po krovu, znaš li koliko nam je već stvari napravio i one ploče je nabavio …i otišao po njih u Zagreb pa se vratio sa mužem od njene sestre! Krasni su oba dva!
- Ne znam ni muža od njene sestre!
- Ne znaš????
- Pa nikad ga u životu nisam vidila!
- Ja tebe stvarno ne razumijem, pa nemaš pojma koja je on faca!
- Ja samo govorim da ga nikad nisam vidila u životu!
- Ma kako te nije sram, on je glavni u Hrvatskoj za…..(cenzura)
- Ma znam da je glavni u Hrvatskoj….


… i tu sam ja prekinila raspravu…Pitate se zašto???...pa iz tri razloga:
1. ne znam kako izgleda muž od moje prve rodice, a već su par godina u braku
2. ne znam ni kako se zove, a kamoli kako se preziva
3. ispada da je to moja sramota

….moje rodice su pun kufer mlađe od mene…njihova mamica je velika dama i izbjegava obiteljske obveze…pa je dobro da uopće znam kako se one zovu…u biti sumanjam i da moj otac zna kako mu se preziva nevista :-) ..(nedavno se predstavila s djevojačkim prezimenom i to nakon 30 godina braka)….a ja stvarno u 5 godina nisam imala prilike nikad uživo vidit njenog muža…a jednom sam je na rivi srela kako gura kolica…(ne znam kojeg je roda dijete u njima)….pa zar to nije roditeljska sramota????.

…i sad bi ja trebala otić na facebook i postavit slijedeća pitanja:
- znate li Nazovijemojarodica?
- A da li ste vi njen muž?
- Da li ste onaj Hercegovac ili Imočanin?
- Da li bi bili ljubazni da mi pošaljete svoju sliku?
- Konačno da se upoznamo!
- A koliko imate djece?
- Kako se zovu?
- A u čijem stanu živite na Mejama? U bakinoj kući ili …..
- Kako je moja draga strina podnijela Vaš dolazak u kuću (e ovo će samo neki od vas razumjet)


…alo…vi gospodine što čitate i jako rijetko komentirate….obećao si mi mailom kavu prije mjesec dana......ti sigurno znaš kako tip izgleda i kako se zove…mogao si me upoznat s njim… i tako želiš vidit kako ja izgledam…ma u biti koga briga….i tako grozno izgledam....

* cul (fr) – pozadina, dupe…itd itd



Aerosmith -- Sweet Emotion


- 10:13 - Gukni ako si faca (42) - #

srijeda, 02.04.2008.

...u snovima...


Image Hosted by ImageShack.us



Neno Belan i Zorica Kondža...do posljednjeg daha

..na dlanu tvom ja sam kao kapljica
zauvijek ću plesati linijom ljubavi
sa svilom tkan u svakoj niti spavaš ti
pleteš ljubav snovima
svilenim prstima kroz san ljubiš me
tvoj glas budi me.....

...kad spava grad k'o mala noćna muzika
kao dobra navika tvoj miris doluta
sa usana svaku noć kao molitvu
šapnem ime ti u glas
i prepun ga je dah ljubavi
ko dah postoji zauvjek....


...bez tuge, boli i straha.....snivat ću ...


Prijedlog za SMS: )! ..... ili )')

ako neko zna da ovo nešto znači nek mi objasni :-)



strocker: svi ovi spotovi od Zorice Kondže su sa koncerta di je Bego svira! Ako uzmeš spot po spot...sa kanočalom i teleskopom pregledavaš ...nigdi nećeš vidit Begu!
Ali je zato Žare u prvom planu :-))
i ovaj mali Teo....
P.S. koristim ovu priliku da neko plati tom malom da mi na sprovodu otpiva C'est la vie



- 00:01 - Gukni ako si faca (48) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>