utorak, 03.11.2009.

NASLJEDUJ MARIJU

3.O ČEDNOSTI

MEUGORSKA

Dok živiš na svijetu,kršćanska dušo,moraš doći u doticaj s ljudima.Nastoj svoju okolinu uvijek poticati na dobro.Stoga,kada si među ljudima,budi čedna.Znaj da ti je ova krjepost nužno potrebna i da je možeš i od mene naučiti.

Ja sam se uvijek među ljudima ponašala tako da je svaki pogled na mene bio poticaj na dobro.U riječima nisam bila neumjerena,u glasu nisam bila preuzetna,u govoru nisam bila neprijazna ni u hodu neprirodna.U mojem vladanju ne bijaše ništa neuredno;u mom pogledu nije bilo nikakve požude,u mom susretu s ljudima sjajila se čistoća lijepša od anđeoske,dok je moja krjepost uvijek blistala u svoj svojoj ozbiljnosti i ljubaznosti.

O meni nije nitko mislio zlo,bilo da me promatrao u hodu ili mirovanju,bilo u molitvi ili jelu,bilo u kojem drugom poslu.Tko me god gledao,bio je potaknut na dobro i blagoslivljao je Gospodina.

Moja prekrasna i nenadmašiva ljepota sva je odisala čistoćom i ugodnim mirisom nevinosti.

Nikad ne dopusti da ti izbjegne koja nečedna riječ,jer nečedne riječi ubijaju dušu onoga koji ih izgovara,kao i onoga koji ih sluša.
Ne dozvoljavaj sebi nezgodne šale i duhovitosti.Što koristi smijeh ako se njime vrijeđa Bog i kalja čistoća?Ili,zar ima smisla bližnjemu oduzimati dobar glas samo zato da na sebe svratiš pozornost drugih?

Čuvaj oči!
Ne dopuštaj im gledati amo tamo,kao što čine lakoumne i neodmjerene osobe.Budi,kršćanska dušo,naravna u hodu,ko što to čine pametne i ozbiljne osobe.

Smij se od srca,no uvijek čuvajući svoju čast i poštivajući druge.
Na svom licu pokazuj uvijek crte svete čednosti, i nikad ne dopusti da se te crte iznakaze neumjesnim i podrugljivim smijehom.

S obzirom na svoje bližnje,bude li potrebno,popravljaj ih i opominji radije ponašanjem i primjerom nego riječima.Ako pak riječima opominješ,pazi da ti riječi budu nadahnute kršćanskim osjećajem,kako bi lakše srca svoje okoline pridobila za pobožnost.Vladaj se uvijek na izglađen i lijep način,pa ćeš mnoge moći uputiti na dobar put.
Konačno,ako oni koji te promatraju budu ohrabreni i budu li hvalili Nebeskog Oca,ako zli osjete da ih tvoje ponašanje opominje i potiče na popravak,onda znaj da u svojim rukama nosiš baklju svete čednosti.

Nasljeduj me!



- 13:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.