ponedjeljak, 02.11.2009.

NALJEDUJ MARIJU

2. O PONIZNOSTI

MEUGORSKA

Kršćanska dušo!

Uzvišena sam na nebu prije svega zato jer sam majka Sina Božjega,no i stoga jer sam bila ponizna.Posebnom sam milošću shvatila da Bog uvijek običava poniziti ohole,a uzdići ponizne.
Kada me je anđeo Gabrijel pozdravio riječima"milosti puna",ja sam se nazvala "službenicom Gospodnjom",i tada sam postala majka Isusa Krista.

Odlike,povlastice i milosti kojima me Bog uresio kao Majku njegova Sina,nisu me uzoholile,nego su me uvijek podržavale u dubini najveće poniznosti.
Znala sam da sam sve primila od Gospodina.Zbog te spoznaje nije mi nikada mogao naškoditi duh oholosti.,a skromno mišljenje o sebi činilo me sve većom i većom.

Ne bi nipošto bila pametna,kršćanska dušo,kada bi se uzoholila zbog stvari koje nisu tvoje.Sve što imamo primili smo od Boga.Ne zaustavljaj se samo na promatranju darova i sposobnosti koje imaš,već ih radije nastoj što bolje upotrijebiti po nakani darovatelja-Boga.

Šti ti koristi da si sposobna,da si lijepe vanjštine,da imaš mnogo drugih dobrih svojstava ako se time štetno služiš te time vrijeđaš Gospodina?Koliki bi te darove,da ih imaju,znali upotrijebiti mnogo bolje od tebe!
Lijepa i plemenita naravna svojstva ne spašavaju nikoga sama od sebe,štoviše,upropašćuju one koji ih zlorabe i zanemaruju,vrijeđajući Gospodina kao zle i nezahvalne sluge.

Nikada se ne usudi prezreti svoje bližnje,koji nemaju tvoja dobra svojstva.Budi uvjerena da je neuka i priprosta ali pobožna osoba draža Bogu i da će imati veću slavu na nebesima nego mnogi velikani i filozofi koji se ohole svojim sposobnostima,a žive protivno nego bi morali živjeti.

Kada se sjetiš od Boga primljenih darova,pazi da se zbog njih ne uzoholiš.Uvijek misli kako si ih od Boga primila i da ćeš morati položiti strog račun o tome kako si se njima služila.

Bez poniznosti nećš se dopasti Bogu,ni ljudima,a niti meni,jer želim da poniznost blista na mojim štovateljima.Nikada se ne smatraj boljom od drugih,jer su drugi pred Bogom možda kudi i kamo bolji od tebe.

Budeš li kršćanska dušo,više mislila na svoje slabosti i grijehe,tvoja će se oholost sve više smanjivati.Ne preziri opake ni grešnike,jer ni ja nisam prezrela apostola Petra kada je zanijekao Krista,ni razbojnika na križu.Tko zna,neće li grješnici doći prije tebe u raj?

Kad bi bila izabrana i pretpostavljena drugima,i kada bi bila na rukama nošena,morala bi se držati poniznom.Nemoj nikoga prezirati ako ne želiš dočekati strašan sud i biti čak osuđena da budeš zauvijek pod nogama onih koje si prezirala.

Nije svaka poniznost krjepost.Kadkada je poniznost i lukavo licemjerstvo,jer ima osoba koje se tobože ponizuju,dok se u svojoj nutrini pretpostavljaju drugim.
Kako možeš biti ohola,kršćanska dušo,kad znadeš da sutra možeš umrijeti,da će te zatim položiti u grob i tamo brzo istrunuti?Nitko nije na tebe ni pomišljao prije tvoga dolaska na ovaj svijet,a čim umreš,svi će te zaboraviti,kao da te nikada nije ni bilo.

Neka se tvoja slava temelji na poniznosti ako želiš doći tamo gdje me sva pokoljenja nazivaju Blaženom!

Nasljeduj me!



- 17:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.