subota, 18.07.2009.

MOLITVA RANJENOM SRCU ISUSOVU

(Lanspergius, kartuzijanac)


Photobucket


O moj najljubljeniji i najnježniji Isuse, ja žudim sa svom naklonošću svoga srca, da se sva bića stvorena i nestvorena, mole Tebi, časte Tebe, slave Tebe, vječno zbog te svete Rane s kojom je Tvoje božanstvo bilo izranjeno. Ja se polažem, prilažem, skrivam, u tu Ranu i u tom otvaranju Tvoga Srca, moje srce i sva moja osjećanja, misli, želje, nakane, i sve sile moje duše. Ja se usrdno molim Tebi, s predragocjenom Krvlju i Vodom koja je tekla iz najljubljenijeg Srca, da uzmeš mene cijelog, da me vodiš u svim stvarima. Prožmi me u plamtećoj vatri svete Ljubavi, tako da mogu biti upijen i pretvoren u Tebe, da budem jedno s Tobom. Amen.


- 17:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.