ponedjeljak, 10.11.2008.

JEDNOM REČE:


IDITE...
u tamu svijeta
u hladnoću špilja
u ostavljenost sirotišta
u bol bolnica
u zlo tamnica
u smrt srdaca...

...PO SVEM SVIJETU...
...UČINITE MOJIM UČENICIMA SVE...
vjeru širite
pale dižite
klonule jačite
neuke učite
tužne tješite
hladne zagrijte
rane povijte
s krovova propovijedajte
slijepima namigujte
gluhima šapćite...
jer besplatno primiste
besplatno i dajite...

Idite... po svijetu...
A ja Te molim daj mi snage da zakoračim i sebe napustim,
da napokon krenem mimo razuma i logike...

Daj mi snage da Ti dozvolim da me povedeš...

Ne, nemoj radi mene razmicati vode,
niti smiruj more,
nit me hrani manom u mojoj pustinji,
ne diraj me gubavu,
ne liječi slijepu
Tek mi daj znak neki da spavaš u mojoj barki,
Tek mi daj da osjetim lahor Tvoj dok ovom dolinom smrti prolazim.



- 17:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.