subota, 03.05.2008.

MOLITVA-RAZGOVOR S BOGOM

Molitva je razgovor sa Bogom koji je naš Otac.

Photobucket


U molitvi mu otvaramo svoje srce i puštamo Ga da nas liječi,da nas dodiruje svojim dodirom ljubavi,Duhom Svetim.

Veliki problem nas kršćana je taj što ne molimo srcem i što ne vjerujemo u uslišanje naših molitava.
Da bi naša molitva bila uslišana potrebna je naša vjera i čisto srce.
Često mi ljudi molimo za neku milost,za zdravlje,za ljubav i sto drugih stvari,ali ne očistimo svoje srce od sve one hrđe koja je u nama.
Prije početka molitve,pokajmo se za naše grijehe.
Prije negoli počnemo moliti za neku milost kroz devetnice ili ostale pobožnosti ispovijedimo svoje grijehe.
Ispovijedajmo se što češće kako bi se riješili navika griješenja i postajali bolji ljudi.
Kada svoje srce očistimo,Bog Otac će nas čuti,jer dok smo u teškom grijehu,On nas ne čuje.Kada teško sagriješimo mi prekidamo onu nit koja nas spaja sa Ocem i On ostaje gluh na naše molitve.
Neka naša molitva ne bude molitva napamet i samo puko izgovaranje riječi koje naše srce niti ne dotiću.
Neka ona bude molitva srcem,neka naše srce govori s Ocem kao sa svojim prijateljem.
U molitvi mu recimo sve,jer On ionako već sve zna.
OSOBNA MOLITVA
Osobna molitva je jada se sami molimo Bogu Ocu i Sinu po Duhu Svetomu nakon što smo ušli u sobu svoga srca i zatvorili vrata. Ona je osobni susret s Bogom.

u zagrljaju

1.Dolazak u Božju prisutnost!
-slavimo Boga da bi ušli u njegovu prisutnost
-dar jezika,mašta(kako si sa Isusom skupa,gledaš Srce Isusova,da si zajedno s njime na morskoj obali...)
-zaziv imena Isusova:
Slavim Te Isuse,hvalim Te Isuse,Slavim Te Isuse,
Volim Te Isuse,aleluja,Ti si moje sve,aleluja
Volim Te svim srcem svojim(ponavljeti više puta)
-pjevati pjesmu"Oče,mi Ti se klanjamo"

2.Slavljenje Gospodine
-hvala Ti i slava Gospodine jer si u meni,jer si sve tako čudesno stvorio,hvala Ti što si svemogući Bog.Slavit ću Te cijelog života.Slavim Te za dan i noć!Slavim Te za veliku ljubav...

3.Osobna zahvala
hvala Ti za moj dom,moj posao,moju obitelj i prijatelje.Hvala Ti za noć i dan...

4.Potpuno predanje i slavljenje
-predaj sve Isusu(srce,misli,tijelo,volja,žđelj,razum...)
-predanje obitelji,posla,prijatelja,auta,bolesti,problema...

5.Pokajanje
-svaki se dan pokaj.pokajanje daje duši ljepotu,svetost i veliku snagu da te odupre grijehu i zlu napasti
-otpjevaj pjesmu"Gospodine,smiluj se!"

6.Ozdravljenje
-predaj dragom Isusu sve djelove tijela da te opere u svojoj presvetoj Krvi na posvećenje,zdravlje i ozdravljenje.
-pjesma"Božja ljubav,Božja snaga"

7.Iskustvo ispunjenja Duhom Svetim
-da nas ispuni snagom i milošću
-pjesma"Dođi Duše Svetosti!"
-molimo za plodove,darove i karizme
-poslušajmo šta nam Bog govori,sklopimo svoje oči i slušajmo.Osjetimo milost da smo sa anđelima,svetima.Budimo ponizni i slušajmo.

Photobucket

ŽIVIM,ALI NE VIŠE JA,NEGO ŽIVI KRIST U MENI!!!




- 16:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.