I won't to go back one time.

Svi bi mi nazad.
Tamo negdi.
Kad smo bili dica(A sad ka' ono više nismo.).
Dopizdila mi je srednja.
Neznan zašto.Mislin čak da mi je i bolje sad u srednjoj nego šta je bilo u osnovnoj.
I atmosfera je bolja.
Ali nešto ipak vuče prema tamo...
A svi znamo da nema povratka.
Samo još neželimo priznat.
Heh...
Sad autobusi,hrpe svakakvih ljudi...
Ljubavni problemi,(glupi maturanti),ocjene osrednje...
A mene nije baš previše briga...
Samo radim ono šta znam da tribam.
Sve je rutinski.
Ta mi je rutina u osnovnoj najviše i smetala.
A sada mi je najsigurnije utočište...
I ne plačen,i nisan tužna.
Zaista.Smirena san koliko mogu bit.
Pomalo čak i sritna...
Nekako,neobično...
A u muči me milijun tih malih sitnica...
Samo kad pustin pismu na ''svom'' mp3...
Laganu,ljubavnu,luđaćku,...
Smirujuću....
Sve je drukčije i u svemu vidim nadu...
Vidim svijetlije strane svega....
Danas u busu,kad san išla doma...
Sama...
Stojim,uz prozor...
Otvoreni prozor...naravno...
Kuvan se u onom kaputu...
Sunce mi glavu prži...
A vitar mi kvari friz...
Ja iman svoje cvike na glavi...
Sunce mi ne smeta...
Počinje estranged...
Smiruje me...
Imam onaj osmijeh na licu...
Znate onaj zadovoljni...
Ka' da je sve na svom mistu...
A za sreću mi treba još samo malo.
Uzvraćanje.Micanje s mrtve točke.
Nešto više od pogleda i laganog osmijeha.
Al' ja san prekomplicirana,u tim dijelovim prehladna....
Lakše je bit gadura...
Misa danas....
Gospa Od Zdravlja.
Ulazim u crkvu baš pri samom početku..
Same starkelje...
Neke bakice me gledaju...
Ma molin te...
Ljudi pivaju.
Mislin zbor piva.Njihovi glasovi...
Nekako lipo zvuče...
Lutam negdje.
Sama sam.
Osvrćem se,tražim nekog.
Nema tebe....
Na koljena se bacam.
Jer nemam više snage da se oduprem svijetu....
Mir je nadjačao....strah.

I stvarno ljudi lipo pivaju i osijećaš nešto...
Osijećaš dobre namjere...

*.:::ali:::.*
Mogu li se nazvati teenagerom??
Godine i razum kažu tako,srce se ne slaže.
Al' eto bit ću teenager sljedećih 10 minuta.
Jel' imamo svi one depresivne trenutke.(?)
I ništa nam nema smisla.
{Pa zašto sad sunce sja,pa zašto kiša pada,zašto ptice lete...zašto sam ja živ/živa.}
*.::::Samo da vas obavijestim ne mislin se ja ubit bang ili šta slično.
Dođoh,vidjeh,nepovjerovah svojim očima....::::::.*
Čekala sam dan kad će mi neko reć kako više ništa nema smisla,a možda ga nikad ništa nije ni imalo...(?)
Tila san pomoć,reć zašto život ima smisla,zašto vridi živit....
Ali u trenutku,riječi su nestale...
Ja sam svoje razloge jednostavno izgubila.
I nemogu objasnit osobi da nije loše bit živ.
Da je to zapravo super.
Jer ono šta te god mučilo...
A u mene su to obično ljubavni problemi...
{Znate ono,ti se zaljubiš priko glave,a lik te ni ne vidi.Iako me me ovaj čak i gleda,ali ono nisam ja Narcisa,pa da pomislin da mu se sviđan...jer sam ja naljepša,pa ako sam se zaljubila sama u sebe,svi će se sigurno zaljubit u mene...ok,opet skrećen sa teme.}
Nemogu joj jednostavno objasnit...
A i imam osiječaj da samo želi bit u centru pažnje...
Mislin dani kad je mene to vatalo samo je bilo...)
PAŽNJA,PAŽNJA!
OBRATI TE POZORNOST NA MENE...
LOVE ME!
Kopčate??

Iden sad,štrebat hrvatski....
Pozdrav od vaše
*.::::::::::::::::::Narcise:::::::::::::::::::.*
crv/hrčak **Šnjufo Narcisa**:eekeekeekmahmahpjevapjeva

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

21.11.2007. u 20:21 | Broj komentara 2 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (10)
Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Ovo je nastavak runwithme.blog.hr bloga.
Ja zaboravih lozinku,a volila san taj blog.
I smatran da mora imat nastavk.
Were do you go when you're lonely?
Where do you go when you're blue?

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Ja.

Nisam ništa posebno.
Čovjek ka čovjek.
Smatran se veoma jednostavnom.
Prečesto sam totalno zbunjena.
Najviše od svega cijenim dobre prijatelje.
I dobru čokoladu.
Ponekad sam loše volje,
Cila u depresiji.
Ali trudim se sakrit to.
Jer znan kako je kad si sritan pa ti dođe
neki ukomirani depresivac.
Često san zaljubljena.
Prečesto.
I uvik na kraju ja patin.
Iz razloga ovih i onih.
Veoma brzo opraštan,
sad jeli to dobro ili loše neznam.
Jbg.
To sam ja.

Volim osmijeh tvoj.

"Osmijesi dosežu do teško dostupnih mjesta." Steve Wilson

"Ti mi donosiš cvijece - ali tvoj osmijeh traje mnogo duže od cvjetova." Maya V. Patel

"Najpromašeniji, najuzaludniji je dan u kojem se nismo nasmijali." S. Chamfort

"Neka nitko tko ti pride ne ode od tebe, a da ne bude bolji i sretniji. Svi bi trebali vidjeti ljubaznost na tvom licu,u tvojim ocima, u tvom osmijehu." Majka Tereza

"Ljudska vrsta ima samo jedno uistinu djelotvorno oružje, a to je smijeh. Kad smijeh
krene u napad, ništa mu ne može odoljeti." Mark Twain

"Kad je netko preumoran da bi ti se nasmiješio, nasmiješi se ti njemu." Francis Gay

"Svatko je zacijelo osjetio kako je veseo prijatelj poput suncanog dana što svojim
sjajem obasjava sve uokolo; a vecina nas može, kako vec poželi, od ovog svijeta
naciniti prekrasno mjesto ili tamnicu." Sir J. Lubbock

"Nitko ne treba osmijeh tako silno kao onaj tko se ne može nasmiješiti." Debra
Jeppesen

"Nauci pozdravljati prijatelje osmijehom; oni u srcu nose tolika nezadovoljstva, da se
ne mogu zamarati i tvojima." M. A. Ayer

"Od svega što imaš na sebi izraz tvog lica je ono najvažnije."

"Da bi se osmjehnuo, covjek treba pokrenuti 17 mišica, a 43 da se namršti. Stoga
cinite ono što morate s osmijehom, to ce vas stajati mnogo manje truda." S.i L.
Macfarlane

OSMIJEH = NAJKRACA UDALJENOST IZMEDU DVOJE LJUDI.

"Za mene je sposobnost ljudskih bica da se smiješe jedna od najljepših njihovih odlika.
Takvo što ne može nijedna životinja. Ni psi, pa ni kitovi i dupini, inace vrlo
inteligentna bica s izraženom privrženošcu ljudima, ne mogu se smiješiti kao mi."
Dalaj Lama

- Svi se ljudi smiješe na istom jeziku! -

"Ako se u svome svakodnevnom životu možemo smiješiti, ako uspijevamo biti smireni i sretni, bit ce to na korist ne samo nama vec svima oko nas." T. N. Hanh

OSMIJESI TEK SU NEVAŽNE SITNICE; ALI ONE, RASPRŠENE NA STAZAMA ŽIVOTA,
OSTVALJAJU ZA SOBOM NEPOJMLJIVO LIJEPU SLIKU DOBRA KOJE CINE. J.Addison

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@