BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



subota, 26.11.2005.

mjuza, vjera, lova...

nakon kaj sam na jednom blogu pročito neke objektivne stvari o tzv. sotonizmu, par puta sam se dobro nasmijo, al sam se i sjetio kolko puta su me proglašavali "simpatizerom tamne strane" jer služam tu neku žešću muziku. kažu da je taj sotonizam proizašao iz puke ljubavi prema hedonizmu i zemaljskim užicima, a tek kasnije su se počele provodit i crne mise. "za potrebe crne mise potrebno je nabaviti obezglavljenu mačku, krzno od jarca, djevicu, krv ubojice vlastitih roditelja (?!), dok novopridošli član mora donesti smjesu koja se dobije (pazite sad ovo) prokuhavanjem mrtvog djeteta u soku od limete (!?)". onda sam dalje pročitao da su jedna od njihovih pravila i "ne čini ništa nažao djeci", te "ne čini ništa nažao životinjama"... mislim da prokuhavanje djeteta i obezglavljivanje mačke za potrebe crne mise ipak ruši sva ta pravila...

s druge strane kažu ovako... Lucifer je nekoć bio desna ruka Bogu, njegov najbolji i najvjerniji anđeo. Bog ga je uvijek hvalio, i normalno da je ovaj majstor poželio "veći dio kolača" i počeo je sebi priskrbljivat neke zasluge. s tim je malo pretjero, razočarao Boga i ovaj ga je protjerao iz Raja. Budući da je u Raju Lucifer bio anđeo zadužen za glazbu, kaže se da "se srušio u Pakao u svoj buci svojih instrumenata". Tako je nastao heavy metal....

i onda ja okrenem glavom po svojoj sobi i oči mi zapnu na mojoj povećoj kolekciji. Tam negdje u prvom srednje, kad još nisam ni imo CD player (jebiga, takva su bila vremena) sestra Lina mi je sa svojeg apsolventskog dofurala CD od Pearl Jama. to je bio moj prvi CD... od onda se nikad nisam usudio brojat sve te CDove i proračunavat kolko sam love na njih zdrobio. Tu ima svega, metala, granđa, alternative, stoner rocka, novog metala, par čagica mjuze, malo našeg hip hopa, pa poneka ljiga, pa još malo metala itd... ovak kad gledam ovu sliku procjenjujem nekih 15 do 20000 kn... ima nekaj i sprženih, al sam jedan od onih kaj si fakat voli kupit orginalan CD makar košta sramotno prevelikih 130kn.

rečenicu tipa "pa kak možeš kupovat orginale?! kupiš prazan CD za kunu i spržiš si ga.." sam čuo miljardu puta... već mi se brutalno sere od takvih izjava, al nemam neki pametni protuargument. samo se mogu oslonit na činjenice tipa da ni zvuk nije isti (makar to normalno uho nemre razlikovat), da nakon nekog broja slušanja počne preskakat il skroz crkne (jer ipak prženi CDovi imaju rok trajanja, kolko god mi to ne htjeli priznat), te najvažnija da si neke stvari nemam od koga spržit jer ih nerijetko moram naručivat iz SADa. o mp3-evima neću ni govorit.... zbilja...

ipak, najglavniji razlog je da mi je gušt kupit orginal i imat ga doma, prelistat knjižicu s riječima, ne skidat omote s neta i ne printat popis stvari, i imat normalnu kutiju a ne ove slim pizdarije koje strgam čim se sprdim....
kad se još sjetim kolko se love trošilo na vlastito sviranje, odlaženje na koncerte u Beč i cuganje uz "najdražu pjesmu", tek onda vidim koja je mjuza lopovčina... ipak, super mi je mjuza i to si nemrem objasnit, al mi je drago zbog toga... a sad, jesam li ja sotonist zbog mjuze koju slušam, nek si svatko procijeni kak hoće. Bozanić prvi!

n.p. ROADRUNNER UNITED - the all star session



- 18:48 - komenterejšn (24) - ko još printa?! - povijest



srijeda, 23.11.2005.

treće poluvrijeme

ponedjeljak je prošo. uta(kmica) s profesorima s faxa je prošla. dosta čudan osjećaj prerastao je u sigurnu i zasluženu pobjedu.

skidanje u istoj svlačionici s profesorima samo je dodatno donijelo crvenila na licu nas "klinaca". zagrijavanje je prošlo jednostavnim dodavanjem da bi za vrijeme utakmice pokazali pravo lice. da ne bi ispali netaktični, dali smo im da povedu 1:0, a onda je uslijedio potop. uz par nepotrebno zvanih faulova, pa obostrano smijanje, pa smo dva profesora pogodili u glavu, onak kak spada... al sve skupa je završilo miroljubivim rezultatom 9:3 za pomladak FERa...

ALI! budući da "je tradicija da poraženi plate cugu", premijestili smo se u najbliži birc i započeli duuuugo treće poluvijeme. nismo se ni snašli, a već je svaki ispred sebe imao punu čašu i dve tri flaše koje čekaju da ih se popije. budući da su i profesori bili veseli ubrzo se dofurala gitara. ONDA JE POČEO RASPAŠOLJ! bilo je i skinutih košulja, svaka druga ih je dirala ravno u desnu klijetku... ljubili su nas u čelo (fala bogu, jelda?) uz povike "ma najbolji ste!! a, moji studenti! jel treba kaj na faxu sredit?" pa onda "dečki! spremite te novce! vi studirate, mi zarađujemo i mi zovemo konobara!", pa uz držanje ruku u zraku penjanje na stolce, zatvorene oči, crveni u licu, žila "glupača" na čelu i vikanje "konobaaaaar! pa ne možemo pjevat slavonske bez svježih pivi u rukama. dofuraj nam duplo!" itd itd.

upoznao sam nova lica ljudi koje već dugo znam. bilo je do jaja! a budući da sam imo zakazan još jedan kasniji termin (na koji sam došo pijan ko pas) i budući da je ovaj blog postao tolko javna stvar i da nisam pazio da se ne sazna ko ga piše, ne smijem iznosit veće i škakljivije detalje o uglednim sudionicima te vesele i nezaboravne večeri.

već su nas izazvali na revanš (iza kojeg će opet uslijedit treće poluvrijeme) pa će bit još toga. onda će bit još par detalja. do onda, samo ovak na kapaljku...

n.p. CRAZY PENIS - you are we



- 14:47 - komenterejšn (12) - ko još printa?! - povijest



nedjelja, 20.11.2005.

slomit im noge il ne?!

fax se zadnjih godina prolazio na svakojake načine. malo učiš do dugo u noć sa idijotom koji piše rijeđe nego kaj se ja probudim u normalno vrijeme, pa malo muljaviš na ispitima i učiš se kak prepisivat (ili, službenije rečeno, "kako iskoristit sve što ti se nudi i prilagodit se situaciji"), pa malo iz profesorovih šupka vire samo gležnjevi (preneseno ili doslovno), itd itd... nema tu puno filozofije.

i onda se dođe pred kraj tog faxa i uletiš u malo intimniju grupu di nas ima negdje 40 - 50, pa smo si i s profesorima dobri. u cijeloj toj dobroti desi se da nas dragi nadređeni (tradicionalno) izazovu na nogometnu utakmicu... vrijeme radnje je u ponedjeljak u 6 navečer, mjesto radnje naša Martinovka... I KAJ DA IM VELIŠ?! igra nam se nogomet svima, bit će nas dosta tamo, al kak se suzdržat i ne uletavat im u noge?! kako tražit faul kad te jedan od njih nogom nabije u jaja?! kak poslat loptu profesoru kroz noge, pa da ti poslije uz kiseli smijeh zapapri život?! kak usred nogometačkog meteža razmišljat kog kojeg profesora si već dao sve ispite, koji te još čeka, koji gnjavi na usmenom, koji ne, i na kraju koji će ti možda bit u komisiji na diplomskom?! KAK??!!

s druge strane, na mladima svijet ostaje i struju ćete svi doma dobivat samo ak ću ja s kolegama sa smjera sve to oke iskombinirat (neće bit ni bloga, ni punjenja baterija od umjetnjaka i mobitela, ni muzike, ni ulične rasvjete, ni električnih depilatora ak se naljutimo na vas!). i onda ne možemo mi na nogometu ić protiv samih sebe. moramo zadržat obraz, moramo izgađat njihovu mrežu kolko god je moguće (i eventualno "slučajno" koji put pogodit i svoju da ne ostanu na nuli), moramo ih dobit i pokazat im kakve nasljednike imaju! moramo! al ipak, jako je glupo pred kraj faxa napravit neku nepovratnu glupost tipa nabit laktom profesora u zube (slučajno il ne), pucat na gol dok ti mile oči golmana govore "nemoj, pliz, dat ću ti prolaz!", faulirat nekog i složit ga facom na pod, popizdit zbog nepotrebno zvanog faula i opsovat člana familije, zalijepit znojni pazuh (kažu da se to piše "pazuho"... jaaaaako glupo!) nekome na lice, povuć nekoga za brk, izbit nekome naočale s glave... ili najgore, rezultatski ih unakazit...

teške su odluke, a dobili smo zapovijed "odozgo": "ne d'o vam Bog da izvučete više od neriješenog!" i kaj da mi sad radimo?! kaj veliš, da poginemo muški, a? mislim da budemo, jer mladi smo, stignemo još otić na neki drugi fax i završit ga... jer, od ponedjeljka navečer, šanse za ovaj bit će nam manje. puno manje.

n.p. THE GO! TEAM - thunder, lightning, strike



- 14:41 - komenterejšn (10) - ko još printa?! - povijest



četvrtak, 17.11.2005.

umro sam.

jedna obična srijeda i prijelaz na jedan obični četvrtak... i zakaj ja onda sanjam tolko boleština?! nakon nekih milijardu snova o nuklearnim katastrofama (budući da studiram tak nekaj onda sam valjda opravdano u strahu gledajući kolko ne znamo kaj radimo), snova o sexu sa nekom predivnom nepostojećom poznanicom ili snova di mi ispadaju zubi noćas se izmješalo svega. i prvi put sam se ja usto iz kreveta prije nego kaj sam mor'o. Dobro, činjenica da sam odust'o od onog zbog čega sam se mor'o probudit trenutno nije važna.

hodam ja po kvartu i svako malo vidim neku facu ko iz filma Stephena Kinga il ovog najsvježijeg Amityville horrora. i, onak ko žešća faca ne reagiram ja na to (makar mi je katater već bio prispojen), i sretnem najboljeg fizičkog kondicijskog trenera u Hrvata Kikija, čovjeka s najdužim komentarima Chada i čovjeka s najdužim remenom Goca. oni se vozikaju u nekom prejebenom autu (to valjda proizlazi iz činjenice da još nisam vidio Kikijevu A klasu. pizdo!) i pozovu me da pobjegnem od čudovišta (?!). Dolazimo mi u neke toplice i tam Goca profesor iz srednje škole ispituje neko gradivo, Kiki je nesto, a Chad s nekim rastaljivačem uništava sve metalno u prostoriji (valjda je pičkica zamrzila metal glazbu). Meni jedan drugi profesor potiho dolazi i u povjerenju mi kaže "čestitam".. "na čemu, sunce ti tvoje?!", mislim si ja, a on onak razočarano veli "bez brige, ubrzo ćeš vidjet. desit će se..." u tom trenutku nalazimo se na nekoj najsablasnijoj i najmračnijoj plaži na kojoj je voda tolko bistra da vidiš na ogromnu dubinu. neki ronioc (?!) me diže u zrak, taman do prvih kišnih oblaka i kaže mi "ako ne odustaneš, ispustit ću te" ja vrištim "od čega ak ne odustanem?! kaj oćeš od mene?!" naravno, valjda sam zvučo prebahato pa me ispustio, padao sam užasno dugo, nisam mogo disat i mislio sam si "oke, valjda sanjaš pa ćeš se prije pada probudit", but noooooo... padnem i pljusnem na vodu koja je bila dosta mekana i ispod vode me neki starac gleda i govori mi iste riječi "čestitam" i "bez brige, ubrzo ćeš vidjet. desit će se..."

za sekundu s istom ekipom s početka nalazimo se iza neke sumnjive kuće u nekom kombiju, a pokraj nas sparkirana tri auta. jedan je trebalo pomaknut jer drugi nije mogo izać, velebni vozač Goc ulazi i pomiče ga dok Kiki pronalazi krivotvorene €ure u tom autu. neka ekipa je vidla da smo im skužili frendove i javljaju im. ti ljudi su u stvari bivši murjak i njegov 7 godišnji sin. taj mali me odvuko na stranu da mi proda upaljač. "ne pušim", velim mu i pogledam prema ostatku ekipe a tamo frka! oni likovi se prikradaju nekoj ženi, zadave ju s nekom žicom i na nišan stave moje frendove, koji od jednom svi imaju crne kapuljače i pomiruju se sa smrću (ne znam jel su i inače tak hrabri, kad se sjetim kak smo propjevali na tribini. interne spike, nije važno). niš mi nije jasno, nijemo i nepomično gledam prema tamo kad se jedan od sumnjivaca okrene prema meni i ispali metak. metak je putovo sporo, glasno i nježno je svirala Speed Of Pain od Marilyn Mansona, al ja se nisam mogo pomaknut. opet sam si mislio "oke, valjda sanjaš pa ćeš se probudit prije neg te pogodi"... but nooooo.... metak me pogodi i razmasakrira mi lice, padam na pod i izlazim iz tijela i gledam ga kak leži. totalna tišina. umro sam...

probudio sam se s bolovima u svim mišićima i u istoj pozi u kojoj sam i zaspo (bar mislim). valjda sam od straha bio zgrčen i nepomičan cijelu noć. umjesto da budem sretan kaj sam se probudio živ, ja sam se osjećo nekak pokislo ko da me tek sad čekaju neka sranja (ko kad zbog nekog problema teško zaspite, spavate i ne razmišljate op ničemu, i onda se probudite i skužite da se taj problem vratio). užasno bolestan osjećaj... ustvari mi je ponekad i drago kaj imam takvu maštu pa mi nekad nije dosadno, al ova noć bila je čudno... jaaaaako čudna.

i onda, pred nekih par godina kad sam jednu frendicu (s kojom se međusobno mrzim zadnje vrijeme) pito kaj znače ti snovi u kojima se ne probudiš prije smrti ona ko najjebeniji intelektualac ispali "to znači da težiš nečemu." "NO SHIT; SHERLOCK!!!" to sam ja mogo nekom reć nakon kaj je pogledo Mućke, došo s placa, kopao nos, čoho se po jajima il čito Milu.

drago mi je kaj nisam umro jer očito imam još nerazriješenih poslova u životu. e sad, kojeg? moram se pomirit s tom curom i opet ju zamolit za jedan prejebeno pametni odgovor tipa "to ti znači da ti je nadimak domi"... uuuuuu, spooky...

n.p. MUSHROOMHEAD - xiii



- 11:31 - komenterejšn (16) - ko još printa?! - povijest



nedjelja, 13.11.2005.

sramotno veliki poklon

znaš ono kad ti je dan pomalo dosadan pa te onaj poznati zvuk "tu-ru-ru-ruuu" sms poruke pristigle na mobitel razveseli ko da da si prošo ispit kod profesora kojem si pred tjedan dana na žalbama psovo mater... e, i tak ja veselo, skoro ko crvenkapica kad ide kod dilera, poskočim i dotrč(karam) do mobitela. da bi otvorio poruku, mom siemensu treba isto kolko i vladimiru kočišu zecu da napiše dobru pjesmu, tak da sam pročitavši poruku imo najgluplje razočaranu facu na svijetu...

umjesto da dobijem poruku u kojoj piše "domi, večeras je ultimativni tulum na kojem će bit SVEGA. dođi obavezno jer ti si kralj" ili recimo "snimljen je film Hobit" il npr. "veličina zbillja nije važna" :) .....
ja dobijem ovo:

"Poštovani
08.11.2005 na Vas mirovinski racun uplacen je novi mirovinski doprinos u iznosu od 0,01 hrk. Vase novo stanje na racunu sada je 92,97 hrk."


PA HVALA VAM NAJJEBENIJE PUNO!!! niste mi trebali ni poslat sms već ste toj premanijakalno sramotno velikoj jednoj lipi mogli dodat i iznos kolko košta slanje sms-a... neću ni spominjat da opće ne znam od kud meni taj mirovinski fond... mislim, sad sam već spomenuo...

nakon svega, samo se postavlja pitanje "kako potrošiti doprinos koji mi je toliko nenadano sjeo na račun? ili kako ga uopće smjestiti u novčanik?" da li uložiti u stambenu štednju? da li počastiti frendove kebabom i bobi štapićima? da li donirati u crveni križ ili društvu za zaštitu životinja? da li potplatiti murjaka? da li kupiti 100 reketa za stolni tenis s privezanom lopticom da se sam mogu dodavat? da li igrati pismo glava? ili jednostavno uložiti u dionice Tomo Vinković traktora? hm, život donosi teške izobre....

n.p. 30 SECONDS TO MARS - from yesterday



- 17:24 - komenterejšn (18) - ko još printa?! - povijest



četvrtak, 10.11.2005.

i've became a fuckin' houswife...

vrijeme koje ugledaš kad virneš kroz prozor samo podržava ovu lijenost koja mi vlada u glavi. ni na fax mi se ne ide, jer nemam nekih preobaveznih stvari, pa većinom spavam, slažem puzzle, gledam mućke i odletim van... još mi samo fali da nahranim djecu, pošaljem ih u školu, pogledam sapunicu, obrišem prašinu, spremim ručak, pokupim djecu, pogledam milijunaša, zadovoljim umornog muža i odem spavat... onda sam prava kućanica koja niš ne radi... iz dan u dan.

tak da sam se starcima utrpo u auto kad su morali skoknut do Graza. prvo su me svim silama odbijali, jer znaju da to za sobom vodi kaos u novčaniku, al sam obećao da ću bit dobar. ostavili su me u Seiersbergu, tutnuli mi sitnih al dovoljnih 20€ i rekli da se vidimo za 5 sati. ljudi moji, uživo sam! prošeto sam se po dućanima s oblekom, pričo na njemačkom kojeg ne znam, našo svega kaj bi si kupio al u glavi je bila odluka "ne kupuješ niš, dok sve ne obiđeš i odlučiš kaj ćeš!" i onda je uslijedio dug, vječan i ugodan posjet Media Marktu... ja bi tam mogo živjet! razgledo sam sve zvučnike, mjuzu za auto a onda sam se počeo penjat po stepenicama i ugledao RAJ NA ZEMLJI... more cdova, dvdova, slušalica za preslušavanje svega toga. noviteti, singlovi, metal, pop, rock, soundtrackovi, ploče, SVE!! 3 sata sam rošto po cdovima i preslušavo ih na nekim portalima (samo skeniraš bar code s cd-a i automatski preslušaš po pol minute svake pjesme, al neki pametni dio pjesme a ne uvod), razgledavo okolo, ugledo natpis "Dragi kupci, dućan je pod video nadzorom. ne kradite!" il tak nekaj. al na hrvatskom!
nisam niš ukro, već sam se nakon kupovanja obleke odlučio vratit svojim muškim korijenima. kupio sam si dvdove i cdove. zadovoljan i bez i jednog preostalog centa našo sam se sa starcima i krenuli smo prema hrvatskoj. skužio sam da imamo bolje i ljepše autopute od austrijanaca (o slovencima da i ne pričam).

nakon iskustva s gorenjem (al ne one slovenske firme kaj proizvodi šparete i to) glave prije neko vrijeme ošišo sam se na neku blesavu frizuru za koju su me džebo i chad zvrijeđali i rekli da "izgledam ko da imam leukemiju" :) jebiga, hoću furat zimske kape, a kosa će lako narast...

e, i za kraj, glete vijest kaj sam našo na indexu:
"Mallorca je konačno nekog i pobijedila, a "mušterija" je bila inače vrlo dobra Celta Vigo koja je otišla kući bez bodova zahvaljujući pogotku Domija u 48. minuti."

P.S. molim vas, pročitajte zadnji post o odnosima pušača i nepušača kod leonide... do jaja! obavezno!

n.p. ROADRUNNER UNITED - the all-star sessions



- 14:02 - komenterejšn (14) - ko još printa?! - povijest



ponedjeljak, 07.11.2005.

reklame nisu baš za svaku prigodu

i tak... domi u boksericama otvori ormar i zvjera oko sebe. nakon godina i godina vensica, traperica i neke majice treba se obuć primjereno za frednovu promociju. diplomiro je na ekonomiji i red je da dođem ko gospon čovjek u okružje zgodnih cura i njihovih frendica.
volim se ja obuć pristojno, al nemam puno takvih stvari pa je onda teško skombinirat (isuse, kakva sam ja pičkica!!!!)... i dobro, obućem ja neke hlače "na crtu" kupljene u Grazu, vestu i jaknu. divim se sam sebi i skužim da od obuće imam jedne premale cipelo/tenisice, jedne crne kaj sam nosio na sestrinoj svadbi i jedne kaj sam dobio od Šogija... najnelogičniji i nevjerojatni izbor pada na one premale (već sam se naviko gurat noga svukud)...

dobro, da ne duljim. dvorana je krcata i vruće je za popizdit. prvi put uviđam neprimjenjivost te famozne Bolonjske deklaracije na Hrvatsku jer buraz od frenda zbog nevažnih predavanja nije mogo doć i vlastitom bratu pružit ruku i čestitat mu na diplomi. a vrh vrhova hrvatske odvratnosti se dešava kad dekan faxa drži završni govor. pokraj čestitki roditeljima, curama, dečkima i prijateljima, majstor je uspio pokazat da je dobio ogromnu lovu da u govoru održi jednu reklamicu. majstor je baš onak "ovlaš" u kontekstu hrvatskih tvrtki spomenuo samo Agrokor. ljudi su se u dvorani počeli komešat a negdje četvero ljudi je zapljeskalo (il rade u Agrokoru il su frendovi dekana pa da ne isadnu pizde)... teme razgovora u birtijama na slavljeničkim cugama svele su se sa (jebote, kolko su se sa so si riječi) naših diplomanada na korumpiranost dekana na jednoj takvoj svečanoj i nepristranoj manifestaciji....

osim toga, pogledo sam onaj Amytiville horor. Ljudi moji, kakva sam ja posto pičkicaaa!!!! bio mi je onak malo čudan dan i bio sam cijelo vrijeme zbunjen. i onda sam se sjeo u kino da pogledam film kakve inače obožavam gledat. film je prejeben, i nije tolko strašan (mislim je, al ono...), al ja sam se svaki put kad je u filmu pao mrak primio za glavu i psovo... u jednom trenutku sam ozbiljno razmišljao o odlasku iz dvorane. nije bilo nekih pregadnih scena, al me šorala neka napetost i tlak i svaki kadar sam gledo spreman da će neka beštija izletit od nekud. na pol filma sam se već ižifciro (znam da se ne piše sa f) al sam izdržo do kraja. nakon dugo vremena, počastio sam se s McDonaldsom! kak sam bio sretan kad sam nakon mračnih misli, izopačenih faca i demonske atmosfere mogo gledat sve te crvene, žute i roze boje pokraj iritantno veselih klaunčeka... ipak, spavo sam ko beba......... idem i sad.

n.p. MACHINE HEAD - through the ashes of empires



- 00:59 - komenterejšn (13) - ko još printa?! - povijest



subota, 05.11.2005.

blesavog li dana...

siroćek si je zabrijo da blagdan sv. Svetih vrijedi i za kompove pa je odlučio umrijet... e pa jebem ti sunce bezobrazno, tu se trudim oko tebe a ti tu nekaj umireš.... e nemere!
čudni dan je iza domija. frend je diplomiro (to nas sve ubrzo čeka!) pa me pozvo na promociju na Kennedyev trg... sve bi ispalo super, al ja sam prije toga trebo kupit nekaj čovjeku i obavit jedan URADI SAM posao. budući da je moj dragi tata stručnjak u popravljanju svega, ja sam odlučio pokupit njegove gene i naučio svega vraga... (totalni sam ženidbeni materijal!)... Lina i Kiki (najblesaviji bračni par na svijetu) su me žicali da im skinem farbu s komode koju su kupili na Hreliću kod Hamdije wannabe-ja...

to vam se radi s plinskom bocom i nekim bacačem plamena koji skuri farbu i onda ju sa špahtlom (prava dalmatinska riječ) sastružete.... i tak, peglam ja po tome, zapitkujem se "idijote! za to si ti na fax išo,a ?!" i pred kraj nekaj se drška i sve oko nje zapali i bukne mi sve i zapali mi facu. I JA GORIM! faca mi gori! kosa mi gori, obrve, trepavice! bacam sve oko sebe, lupam se rukama po glavi, psujem sve najnovije psovke koje postoje, uspjevam zgasit sve i unezvjereno gledam oko sebe... odlazim u kupaonicu...

obrve su kraće, smežurane pri kraju... moje (za muškog pre)duge trepavice su bijele i strgane, kosa je zavitlana, skurena na vrhovima, žuta i smrdljiva.... gledam se i UOPĆE se ne čudim samom sebi! već sam naviko na moje baksuske (KAK SE PIŠE TA RIJEČ?! bagsus ili baksus?) doživljaje. tuširanje djelomično sređuje situaciju, skureni su samo rubni pramenovi, smrdi sve malo manje i nema mi druge nego krenut prema gradu (kakav sam - takav sam!)... na glavnom kolodvoru na izlazu iz vlaka nekaj gruntam u glavi i bezglavo hodam i ulijećem u kadar sa snimanja naše najnovije sapunice "Ljubav u zaleđu", ekipa staje, pogledaju me i razalama se smijeh... ja sam bio nekak čudno dobro raspoložen pa se smijem svima i dobacujem im nekaj tipa "Drugi put pričekajte svoju najveću zvijezdu!"... uz par neobavezno razmijenjenih rečenica s ekipom krećem dalje u šoping i završavam na masovnoj ekonomskoj promociji na kojoj je dekan u svom završnom govoru uspio izreklamirat "našu najuspješniju hrvatsku tvrtku AGROKOR"... jako neukusno... nakon nekaj alkohola noge su me dofurale doma i pokazale mi moj krevet...

n.p. SOULFLY - dark ages



- 03:00 - komenterejšn (8) - ko još printa?! - povijest



< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: