BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



nedjelja, 13.11.2005.

sramotno veliki poklon

znaš ono kad ti je dan pomalo dosadan pa te onaj poznati zvuk "tu-ru-ru-ruuu" sms poruke pristigle na mobitel razveseli ko da da si prošo ispit kod profesora kojem si pred tjedan dana na žalbama psovo mater... e, i tak ja veselo, skoro ko crvenkapica kad ide kod dilera, poskočim i dotrč(karam) do mobitela. da bi otvorio poruku, mom siemensu treba isto kolko i vladimiru kočišu zecu da napiše dobru pjesmu, tak da sam pročitavši poruku imo najgluplje razočaranu facu na svijetu...

umjesto da dobijem poruku u kojoj piše "domi, večeras je ultimativni tulum na kojem će bit SVEGA. dođi obavezno jer ti si kralj" ili recimo "snimljen je film Hobit" il npr. "veličina zbillja nije važna" :) .....
ja dobijem ovo:

"Poštovani
08.11.2005 na Vas mirovinski racun uplacen je novi mirovinski doprinos u iznosu od 0,01 hrk. Vase novo stanje na racunu sada je 92,97 hrk."


PA HVALA VAM NAJJEBENIJE PUNO!!! niste mi trebali ni poslat sms već ste toj premanijakalno sramotno velikoj jednoj lipi mogli dodat i iznos kolko košta slanje sms-a... neću ni spominjat da opće ne znam od kud meni taj mirovinski fond... mislim, sad sam već spomenuo...

nakon svega, samo se postavlja pitanje "kako potrošiti doprinos koji mi je toliko nenadano sjeo na račun? ili kako ga uopće smjestiti u novčanik?" da li uložiti u stambenu štednju? da li počastiti frendove kebabom i bobi štapićima? da li donirati u crveni križ ili društvu za zaštitu životinja? da li potplatiti murjaka? da li kupiti 100 reketa za stolni tenis s privezanom lopticom da se sam mogu dodavat? da li igrati pismo glava? ili jednostavno uložiti u dionice Tomo Vinković traktora? hm, život donosi teške izobre....

n.p. 30 SECONDS TO MARS - from yesterday



- 17:24 - komenterejšn (18) - ko još printa?! - povijest



< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: