Bijelo na Crnom | Crno na Bijelom
Tipičan izgled generičke masovke po wallovima u RH na dan 17.6.2016. U prijevodu: #CRO #OrangeSellsYouThisInfantileIdeaForFreeToEndorseItsCorporatePublicImageAndSellSomeShitThatCostsDearly *** Tko se sjeća, imao sam nekad davno post Imagologija. Osjetio sam danas, vrag bi znao zašto, naglu navalu želje da ponovim uvodni dio. Tko kaže da reklame prikazuju samo lijepe i nestvarne prizore? Benettonov marketing temelji se na fotografijama nekih vrlo emocionalnih, potresnih trenutaka iz najstvarnije stvarnosti, čak suviška stvarnosti, autentičnih ljudskih drama. ![]() Tko kaže da se reklame bave isključivo pobuđivanjem želje za proizvodom? Evo nam Benettonove apsolutno ništa ne govore o tome da bi nam bilo bolje u životu kad bi kupili neki komad njihove odjeće. ![]() Ono što se tu reklamira i prodaje je hiperrealnost logotipa. Duga ''united colors'' marketinška politika stvorila je vlastitu paralelnu stvarnost, koja i sama funkcionira kao roba, obilježena nabubrenom pseudoetikom, prepoznatljivom estetikom i istaknutim sloganom kompanije. ![]() To se još kaže image ili imidž... brand equity. *** Nije li fascinantno kako su se imagolozi sad već dosjetili u rad na kampanji stvaranja paralelne brand stvarnosti aktivirati samu raju koja je meta oglašavanja, upregnuti milijune da ničim prisiljeni utipkavaju kao blesavi ime njihove firme: odasvud samo OrangeOrangeOrangeOrangeOdNemilaDoNedraga, po svim zidovima i ostalim internetima. Samo zato da bi Eiffel zasvijetlio u turskim bojama danas, tj. uvijek onima s najvećom glasačkom bazom, po ključu prebrojavanja (i stoga s unaprijed poznatim ishodom), u simulaciji navijačkog natjecanja koja prikriva pravu narav dramskog konflikta. |
< | lipanj, 2016 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |