Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/diogenovabacva

Marketing

Hashtag imagologija




Tipičan izgled generičke masovke po wallovima u RH na dan 17.6.2016.


U prijevodu:
#CRO #OrangeSellsYouThisInfantileIdeaForFreeToEndorseItsCorporatePublicImageAndSellSomeShitThatCostsDearly

***

Tko se sjeća, imao sam nekad davno post Imagologija. Osjetio sam danas, vrag bi znao zašto, naglu navalu želje da ponovim uvodni dio.

Tko kaže da reklame prikazuju samo lijepe i nestvarne prizore? Benettonov marketing temelji se na fotografijama nekih vrlo emocionalnih, potresnih trenutaka iz najstvarnije stvarnosti, čak suviška stvarnosti, autentičnih ljudskih drama.

benetton1

Tko kaže da se reklame bave isključivo pobuđivanjem želje za proizvodom? Evo nam Benettonove apsolutno ništa ne govore o tome da bi nam bilo bolje u životu kad bi kupili neki komad njihove odjeće.

benetton2

Ono što se tu reklamira i prodaje je hiperrealnost logotipa. Duga ''united colors'' marketinška politika stvorila je vlastitu paralelnu stvarnost, koja i sama funkcionira kao roba, obilježena nabubrenom pseudoetikom, prepoznatljivom estetikom i istaknutim sloganom kompanije.

benetton3

To se još kaže image ili imidž... brand equity.

***

Nije li fascinantno kako su se imagolozi sad već dosjetili u rad na kampanji stvaranja paralelne brand stvarnosti aktivirati samu raju koja je meta oglašavanja, upregnuti milijune da ničim prisiljeni utipkavaju kao blesavi ime njihove firme: odasvud samo OrangeOrangeOrangeOrangeOdNemilaDoNedraga, po svim zidovima i ostalim internetima.

Samo zato da bi Eiffel zasvijetlio u turskim bojama danas, tj. uvijek onima s najvećom glasačkom bazom, po ključu prebrojavanja (i stoga s unaprijed poznatim ishodom), u simulaciji navijačkog natjecanja koja prikriva pravu narav dramskog konflikta.



Post je objavljen 17.06.2016. u 13:08 sati.