O pravednosti

25.06.2009.

U naravi ljudskoj je određeno,
i u Pismu Svetome zapisano,
otkad sklopi savez s Gospodinom,
zna narod Božji što je grijeh.

"Nemoj zakidati jadnog i bijednog
najamnika,
bio on tvoj sunarodnjak ili došljak.
Svaki dan daj mu zaradu,
jer je siromah i za njom uzdiše.
Tako neće na te Jahve vapiti
i nećeš sagriješiti."
(Pnz 24,14)

Po proroku reče:
"Čujte riječ Jahvinu, glavari sodomski,
poslušaj zakon Boga našega,
narode gomorski!
“Što će mi mnoštvo žrtava vaših?”
- govori Jahve. -

“Sit sam ovnujskih paljenica
i pretiline gojne teladi.
I krv mi se ogadi bikova,
janjaca i jaradi.

Kad mi lice vidjet` dolazite,
tko od vas ište da gazite mojim predvorjima?
Prestanite mi nositi ništavne prinose,
kad mi omrznu.

Mlađaka, subote i sazive
- ne podnosim zborovanja i opačine.
Mlađake i svetkovine vaše
iz sve duše mrzim
- teški su mi,
podnijet` ih ne mogu!
Kad na molitvu ruke širite,
ja od vas oči odvraćam.
Molitve samo množite,
ja vas ne slušam.
Ruke su vam u krvi ogrezle,
operite se, očistite.
Uklonite mi s očiju djela opaka,
prestanite zlo činiti!
Učite se dobrim djelima:
pravdi težite,
ugnjetenom pritecite u pomoć,
siroti pomozite do pravde,
za udovu se zauzmite.”

“Hajde, dakle, da se pravdamo,”
govori Jahve.
“Budu l` vam grijesi kao grimiz,
pobijeljet će poput snijega;
kao purpur budu li crveni,
postat će kao vuna.
Htjednete l` me poslušati,
uživat ćete plodove zemaljske.
U buntovništvu ako ustrajete,
proždrijet će vas mač.”
(Iz 1,10-20)

Anđeo Gospodnji reče:
"Bolje je malo s pravednošću
nego mnogo s nepravdom.
Bolje je dijeliti milostinju
nego sabirati u hrpe zlato.
Milostinja oslobađa od smrti,
ona čisti od svakoga grijeha.
Koji dijele milostinju i čine pravednost
napunit će se života,
a koji griješe bit će dušmani
životu svome."
(Tob 12, 8-10)

Ni svetost ni pobožnost ne znače ništa pred Bogom bez pravednosti.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.