DAV&D

petak, 11.08.2017.

10 godina kasnije Vukovar

Pozdrav svima :D
Kratko objašnjenje zašto me nije bilo neko vrijem...
Jednostavno obaveze i ljetni praznici su me prebukirali pa sam zapostavio blog, no sada se vraćam u punoj snazi.

Priča s kojom bi počeo je putovanje od neki dan.

Kao mali sa svoji 7 godina išao sam u Vukovar gdje sam proveo nekoliko dana.
Sasvim dovoljno da vidim ono što smo kasnije učili iz povijesti u školi.
Za mene kao dijete bio je to jedan WooooW.

Godina 2007. mjesec Kolovoz

Sestra, ja, mama i mamina prijateljica uputili smo se u Slavoniju točnije kod same granice s republikom Srbijom.
Naravno govorim o Vukovaru.
Osjećaj kad dođete u grad koji je bio u jako lošem stanju i vidite sve to je neopisiv.
S obzirom na to da sam imao sam 7 godina moja pitanja su bila neprestan, uvijek bih nešto pitao, a mamina prijateljica sve bi mi lijepo objasnila, naravno ona je sve dobro poznavala jer je i sama tamo živjela do početka rata.
U Vukovaru sam vidio toliko toga posebnog od samog Dunava do nebeskog vodotornja.
Upoznao sam nove prijatelje i stekao puno povijesnog znanja.
Kada bih se vratio u školske klupe u rujnu svima bi prepričavao gdje sam bio, u jednom trenutku postao sam glavna faca u razredu.


10 godina kasnije.

Godina mi više nije 7, nego dovoljno zrelih 17.

Mamina prijateljica i ja uputili smo se ponovo u Vukovar.
Ovog puta moja reakcija kada sam došao u Vukovar nije bila WooooW, već o Bože!!!
Prvo što sam pomislio u glavi dali je u ovom gradu ikad bio rat? Dali samo mi na pravom mjestu?
Ali kada se sam se okrenuo oko sebe počele su mi se vračati slike iz djetinjstva i upravo sam tada zaključio da sam na pravom mjestu, samo u drugo vrijeme.
Budići da nisam bio ondje 10 godina odmah sam htio prošetati gradom noću.
Sjedili smo pored Dunava i gledali taj prekrasni grad koji iza sebe ima mračne uspomene, grad koji se u 10 godina ponovo izrodio.
Sretan sam što je ta povijest iza mene i iza svih ljudi koji su tamo živjeli i koji žive.
Želim reći koliko mi je neopisivo drago da sam vidio ponovo Vukovar u sasvim novom izdanju i vjerujem da je Vukova danas jedan od najljepših gradova u Hrvatskoj.

Godina 2017. mjesec Kolovoz.
Ponovo u gradu heroja, grad koji će mi uvijek biti u sjećanju.

VUKOVAR :)

11.08.2017. u 18:45 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< kolovoz, 2017 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2019 (1)
Ožujak 2019 (1)
Travanj 2018 (1)
Veljača 2018 (2)
Prosinac 2017 (4)
Listopad 2017 (3)
Rujan 2017 (3)
Kolovoz 2017 (3)
Svibanj 2017 (1)
Travanj 2017 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi