Ovaj BLOG sponzoriraju:
______________________________ Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Locations of visitors to this page

Rangerland - Dark Ranger`s thoughts of tomorrow

30.05.2006., utorak

Malo nas je al nas ima.........

Njezin dnevnik

U subotu navečer mi se učinio čudnim. Našli smo se u kafiću i popili piće.
Pomislila sam da sam ja za to kriva jer sam cijelo poslijepodne bila u
kupovini s prijateljicama i malo zakasnila na sastanak, ali on nije ništa
komentirao. Razgovor je zapinjao, pa sam mu predložila da odemo na neko
intimnije mjesto gdje bismo mogli na miru pričati. Pošli smo u jedan
restoran i on se nastavio čudno ponašati. Izgledao je odsutan duhom.
Pokušala sam ga oraspoložiti i počela razmišljati da li sam ja kriva što
je takav ili postoji neki drugi razlog. Pitala sam ga što mu je, a on mi
je odgovorio da to nema veze sa mnom. Odgovor mi nije zvučao uvjerljivo.
Dok smo se automobilom vraćali kući, rekla sam mu da ga jako volim, ali on
nije ništa odgovorio, samo je prebacio svoju ruku preko mojih ramena.
Nisam znala kako objasniti njegovo ponašanje jer mi nije uzvratio da i on
mene voli niti je uopće išta rekao, pa sam postajala sve zabrinutija. Kad
smo konačno stigli kuci pomislila sam da me želi ostaviti. Pokušala sam ga navesti na razgovor, ali je on upalio televizor i počeo odsutno gledati program, kao da mi daje do znanja da je izmedju nas gotovo. Na koncu sam odustala i rekla mu da idem spavati.
Desetak minuta kasnije došao je i on i na moje iznenadjenje odgovorio na
moja milovanja i poceo voditi ljubav sa mnom. No i dalje je izgledao
rastresen. Htjela sam se suočiti sa situacijom, razgovarati s njim sto je
prije moguće, ali je on zaspao. Počela sam plakati i plakala sve dok nisam
zaspala. Više ne znam što bih trebala učiniti. Gotovo sam sigurna da misli
na neku drugu. Moj život je potpuna katastrofa.

Njegov dnevnik

Danas je igrala reprezentacija i izgubila. Ali sam se zato barem seksao...



Ovakvih situacija je u nedjelju bilo više nego nekoliko, a broj će im se povećati kada za par dana počne svjetsko prvenstvo. Kako bi taj događaj mogao prouzročiti prekid velikog broja veza i još veći pad nataliteta bilo bi dobro da sve žene budu upoznate s gore napisanim.
A jučerašnja utakmica baš i ne obećava puno na SP-u ali siguran sam da će biti bolje imaju dečki još malo vremena da nauče igrati. Osobno moji favoriti su Italija i Brazil i nadam se da će igrati u finalu.
Image Hosted by ImageShack.us
Ova slika je jedan od razloga zašto ću navijati za njih, jer djevojke su me svojom dobrotom oduševile. Naravno kockasti su na prvom mjestu. Na zadnjem mjestu su mi argentinci, njih fakat ne mogu podnijeti. Ne znam zašto ali jednostavno ne mogu. Čak kada igraju i protiv SCG, želim da izgube. Jednom davno sam čitai negdje da je na pripremama za neki SP izbornik naredio svim igračima da se prestanu drogirati i da se moraju ošišati jer izgledaju ko pederi a takvima nije mjesto u repki (mislim da se to odnosilo na Canigu i Batistutu, al nisam ziher). Da dečki imaju viška ženskih spolnih hormona dokazuje i ova slika.
Image Hosted by ImageShack.us
Ali šalu na stranu, najvažniji događaj ove godine je sve bliže, repke su već daleko odmakle s pripremama, kao i svaki pravi navijač. Kako moj vrli poslodavac, nema razumijevanja za moju strast dio utakmica ću morati gledati na poslu (naime ni to ne dopušta ali ne se........zna već šta). Prvih par utakmica i sve nakon skupina ću odgledati u uredu ili obližnjem kafiću (i ovih 10 dana sam jedva dobio, toliko sam plakao da su mi se smilovali). Prvi korak u mojim pripremama je bio skupiti ekipu koja će participirati u kupnji tv-a. I skupili se ljudi (škrtac do škrtca, kao da su mješanci bračana i škota), skupila se lova i otišli smo u šoping. Kako smo putem zaglavili u birtiji jednako kao krigle pive i flat screen je iscurio iz našeg plana. I što drugo nego na Hrelić i uz cjenkanje kupili pravu mašinu (Enver nam se zakleo da će tv preživjeti SP i prve tri kvalifikacijske utakmice za EP).
Image Hosted by ImageShack.us
Cijena prava sitnica: kn 200 i unatoč tomu radi skoro pa besprijekorno. Kako smo još bili pod utjecajem onoga piva, dogovorili smo se da ćemo kad SP završi baciti tv kroz prozor iz ureda (zato ak nekog za mjesec dana pogodi tv dok šeta savskom neka se ne ljuti, a mi se unaprijed ispričavamo i zahvaljujemo na razumijevanju).
Ono za što ću morati cijeloga života zahvaljivati svojoj šefici je da mi dopusti da bar za vrijeme SP-a izbacim Cetinin aparat za vodu i instaliram ovo čudo od tehnike, ovaj hram svakoga muškarca i pravog navijača (naravno i jako mali broj žena, bog ih blagoslovio). Ako mi to uspije neću morati žaliti što nisam otišao u njemačku, jer ovo ništa ne može nadmašiti.
Image Hosted by ImageShack.us
O daljnim pripremama ću vas izvjestiti ukoliko mi se bude dalo, ako ne onda vam ostaje samo žal ako i vi nemate svoje.

PS. Cure izdržite ovo jer to je samo jednom u 4 godine (ok u 2 ako računam i EP), a ostatak vremena možete s nama raditi što hoćete (što uostalom i radite).

Za kraj nešto iz HTVova showa Derbi:
Sudjeluju Tarik Filipović (TF), Danijela Trbović (DT) i Ivan Mikulić (IM - za sve one koji ne znaju to je jedan jako popularni pjevač koji žari i pali Hercegovinom (tako on veli za sebe) i navodno je, vele ljudi, jako umišljen i prepotentan)

Radnja: Sudionici su Mikuliću napravili podvalu, da je kao ozlijeđen i da će morati napustiti show zbog te ozljede. Mikuliću to nije bilo drago jer je uložio vel`ke pare u pripreme za Derbi (mislim treba mu malo medijske eksponiranosti u HR jer planira svojim djelima u osvajanje zapadnog tržišta), navodno oko Brojem €6.000,00 i Slovom: šestiljada ojra i to kod gospodina Raka (poznatog hrvatskog kondicijskog trenera, mislim da radi u Dinamu). Na kraju su mu rekli da je sve to šala bila, što je gdin primadona Mikulić popratio kiselim osmijehom (a u duši je ključao)

Emisija ide dalj i tako u jednom trenu pitaju voditelji Danijela i Tarik primadonu Mikulić sljedeće (aludirajući na prethodno prikazanu smicalicu):

TF: Jel vas maltretiraju ovi vaši suigrači?
DV: a jel vas napastvuju tu, jel se saginjete možda pod tušem?

IM (kamera ga zumira, on razmišlja pa veli ljutito): Tariče vi još samo trebate reklamirati bojlere Tiki pa onda više neće biti ničega što niste reklamirali!!!!

Tišina i muk u sva tri studija u kojima se snima emisija. Nakon par sekund:

TF: Vidim gospodin Mikulić ne zna prihvatiti šalu na svoj račun.
DV: Dobro da niste u istom studiju jer bi se potukli

Nakon nekog vremena pita DV, Tarika nešto, a on joj odgovara šaptanjem na uho i veli:
TF: Namjerno sam šaptao da gospodin Mikulić ne pomisli da se pravim pametan pred njim.

Ovdje sam pao u komu od smijeha i ničega se ne sjećam više. I naravno ništa neću komentirati vezano u z ovo, jer sve je jasno

- 16:10 - Narod veli.... (0) - Isprintaj - #

25.05.2006., četvrtak

On-lajn igre

Kako ovih dana imam dosta vremena, uzeo sam si za pravo da na poslu ispitam i utvrdim kakva je ponuda i kvaliteta raznih kratkih on-line igara. Rezultati su zapanjujući i šokirajući s obzirom na moja očekivanja. Pa, čitajte o čemu se radi:

1. Igra koja zauzima prvo mjesto je Heli Attack 3
Image Hosted by ImageShack.us
O čemu se radi: vi ste mali marinac koji ima zadaću uništiti sve neprijatelje (u prvom redu helikopteru) probijajući se kroz prašume, pustopoljine i kanjone. Na raspolaganju vam je 30tak vrsta oružja (od noža i luka i strijele do topničkog i avionskog napada). Koliko je igra detaljno rađena pokazuje to da postoje Cheatovi.
Ocjena: jako dobra stvar za ubijanje uredskog vremena

2 Final fortress
O čemu se radi: Branite grad od napada sa kopna zraka i mora. Tijekom igre zarađujete novac (ovisno koliko ljudi preživi napad, što više živih veći prihod) koji koristite za unaprijeđenje oružja.
Ocjena: jako dobra igra, ali šteta što ima samo dva nivoa.

3. Super web soccer
Image Hosted by ImageShack.us
O čemu se radi: Pa o nogometu. Igra podsjeća na proevolution (naravno grafika nije ni blizu pro evolutionu, igra je dosta teška). Možete birati između SP 2006, EP 2004 i Sp 2002., kao i momčadi koje su nastupile na istima. Na žalost mnogih Kockasti i nisu rangirani kao dobra momčad pa će s njima biti malo teže do finala, favorit je naravno Brazil.
Ocjena: Oprez, igra izaziva ovisnost, pogotovo u ovo prednogometno vrijeme, bez obzira na veliki broj mogućih poraza.

4. Lust for Bust
O čem se radi: Pozvani ste kod prijatelja koji ima izuzetno obdarenu sestru. Kao i svaka šovinistička svinja oči vam neprekidno bježe na njeno poprsje. Cilj je što više gledati a da vas ona ne uhvati, jer onda ste j..... ježa u leđa.
Ocjena: Iako ne zahtjeva neki napor (bar ne kod nas pravih svinja) ovo je definitivno najzanimljivija igra koju sam igrao zadnjih par dana. Definitivno je ne smijete propustiti. Jači spol će dobiti potvrdu svoje (ne)vještine u tome, a ljepši će naučiti kako prepoznati kad vam muška vucibatina zuri u vaš najdraži dio tjela.

5. Street Life
O čemu se radi: Na ulicama ste američkog velegrada, gdje se tučete, ubijate i ševite. I to je to. Zanimljivo ali kratko (kao i većina dobrih stvari u životu.
Ocjena: nije loše ali je nedorečeno. Ipak utjeha za sve vas koji će te zavoljeti ovu igru nastavak se očekuje.

6 New metal slug
O čemu se radi: Vi ste vojnik koji okolo ubija ljude i oslobađa zarobljenike. Igra malo podsjeća na Heli Attack (po izgledu i pucnjavi). Meni osobno nije sjela jer sam se previše zakvačio na Heli. E da, upute su na kineskom (fakat, bez zajebancije), ali će te jako brzo skužiti gdje za što treba klikati
Ocjena: Dobro, pogotovo za nabrijane mamine sinove koji su izabrali civilno služenje vojnog roka. Mislim da cure neće pretjerano zanimati.

7 Helicopter Game
Image Hosted by ImageShack.us
O čemu se radi: Vozite helikopter i izbjegavate razne jednostavne prepreke.
Ocjena: ništa posebno

8. Waitress
O čemu se radi: Vi ste konobarica, i radite u restoranu. Cilj je obaviti sve poslove (uzeti narudžbu, donijeti hranu, očistiti poslije gosta itd), i paziti da se zadovoljstvo istih ne smanji.
Ocjena: Dobro, ali malo dosadno (za mene)

9. Need for Madness
Image Hosted by ImageShack.us
O čemu se radi: Vozite utrku u kojoj je cilj da prvi stignete ili da uništite sve svoje protivnike. Isto je cilj i njima, pri čemu radije izabiru ovaj drugi, zato je važno da odaberete što čvršći auto, dok je brzina u drugom planu.
Ocjena: Od 1 do 10. Čvrsta 8ica

To bi bilo više manje to, jer u dva dana nisam stigao više isprobati. Za one znatiželjnije svakako posjetite:
freeonlinegames.com
igreo.net
ezonlinegames.com
123games.dk
radicalplay.com
actionflash

- 16:10 - Narod veli.... (6) - Isprintaj - #

17.05.2006., srijeda

Noa (Vrijeme radnje: A.D. 2006; Mjesto radnje: Hrvatska)

Nakon puno godina opet Bog pogleda zemlju. Ljudi su postali pokvareni i
nasilni. Zbog toga Bog zaključi da ih uništi kao što je to već jednom,
prije puno godina učinio općim potopom. I reče Bog Noi:"Noa, sagradi još
jednom korablju iz cedrovine, kao i onda: 300 lakata dugu, 50 lakata
široku i 30 lakata visoku. Želim na zemlju poslati drugi opći potop. Ljudi
ništa nisu naučili. A ti u korablju uzmi svoju ženu, tvoje sinove i
njihove žene i od svake životinjske vrsti po dvoje, muško i žensko. Za
šest mjeseci poslati ću veliku kišu."

Noi to baš ne bi pravo; ta zar opet? Opet 40 dana kiša i 150 neugodnih
dana na vodi zajedno sa svim životinjama i bez televizije. Ali Noa je bio
poslušan i obeća da će učiniti tako kako mu je Bog naredio. Nakon šest
mjeseci nadviše se tamni oblaci i poče kišiti. Noa je sjedio u
svojem vrtu i plakao jer nije sagradio korablju. "Noa", povika Bog, "Noa,
gdje je korablja?" Noa pogleda u nebo i reče: "Gospodine, budi mi
milostiv!" Bog ga opet upita: "Gdje je korablja, Noa?? Noa obriše suze i
reče: "Gospodine, što si mi učinio?


Najprije sam u općini postavio zamolbu za građevinsku dozvolu. Oni su
najprije mislili da želim graditi nekakvu ekstravagantnu štalu za ovce.
Nisu se snašli s nacrtom i oblikom projekta, a da bi to trebao biti brod
nisu ni povjerovali. I tvoje mjere su izazvale pometnju, jer nitko nije
znao koliko je dug lakat, pa je moj arhitekt morao napraviti novi nacrt.
Zamolbu za građevinsku dozvolu su najprije odbili jer brodogradnja u
naselju nije dopuštena. Kad sam konačno našao odgovarajuće mjesto
iskrsnuli su drugi problemi.

Sad se, primjerice, sve vrti oko pitanja, treba li korablja vatrostalna
vrata, uređaj za gašenje požara i vodospremnik za slučaj požara. Ali kada
sam im objasnio da će vode biti i previše, puno više nego je potrebno za
gašenje požara, odveli su me službenom psihijatru.

Nakon toga mi je županijska uprava telefonom javila da mogu sagraditi
brod, ali da je moja stvar kako ću ga transportirati do najbliže vode. S
njihovom pomoći ne mogu računati, jer je župan smijenjen. A onda me nazove
jedan drugi državni službenik iz iste županijske uprave koji mi je
objasnio da je njihova uprava jako orijentirana na stranke, da im želi
ugoditi i upozorio me da kod EU u Briselu mogu zatražiti poticajna
sredstva za brodogradilište; zamolbu sam morao uložiti u osam primjeraka i
na tri službena jezika EU.

Prestao sam tražiti cedrovinu. Libanonska se cedrovina više ne smije
uvoziti. Kad sam onda u šumi htio kupiti drvo rečeno mi je da je
zabranjeno rušenje, jer tako propisuje zakon. Navodno to škodi klimi. Osim
toga bi morao dokazati da sam posadio toliko stabala koliko bih porušio.
Kad sam im rekao da uskoro uopće više neće biti nikakve prirode i da je
besmisleno saditi nove biljke i drveće, posjeti me po drugi puta službeni
psihijatar.

Tesari, koje sam angažirao za gradnju, su mi onda rekli, da će se oni sami
pobrinuti za drvo. Ali oni su najprije izabrali radnički savjet, koji je
najprije sa mnom htio napraviti tarifni ugovor. Ali kako se nismo složili
oni su stupili u štrajk. Bože, znaš li ti uopće koliko danas majstori
traže za svoj rad? Čime ću ja to sve platiti?

Kako je prolazilo vrijeme ja sam počeo skupljati životinje. U početku je
to dobro išlo; bar su dva mrava još živa. Ali kad sam htio uvjeriti dva
tigra i dvije ovce, da zbog viših interesa moraju jedno vrijeme živjeti u
miru, javilo se društvo za zaštitu životinja i izjasnilo se protiv ovakvog
držanja životinja.

Bože, da li je tebi uopće jasno, da trebam dozvolu za transport životinja
prema zakonima EU? Već sam na 22. stranici formulara ali momentalno ne
znam što da navedem kao cilj transporta.

A da li si ti uopće znao da se primjerice rogate životinje ne smiju
transportirati za vremena parenja? A ti znaš da su jeleni skoro stalno u
tom poslu. A i bik ne misli ni na što drugo nego samo na parenje.

Nadam se da ti je jasno da za transport kunića moram voditi računa o 43
kojekakva propisa. Moj odvjetnik upravo provjerava da li ti propisi važe i
za divlje zečeve.

Uostalom, ako bi mogao nekako srediti da brod plovi pod tuđom zastavom, a
plovio bi samo Jadranom, onda bi to uveliko pojednostavnilo čitav postupak
dozvole. I ti možeš bar nešto učiniti za mene. Jedan od Greenpeaca mi je
objasnio da mokraću, izmet i đubre iz staje ne smijem bacati u vodu. Kako
si ti to sebi uopće zamislio? Prvi put je sve išlo bez ikakvog problema!

Tako, Gospodine, ja više ne mogu; sav sam već očajan! Ne bi li ipak bilo
bolje da na brod uzmem i mog odvjetnika?"

I Noa opet poče plakati. Kiša prestade, nebo se razvedrilo a sunce
zasjalo. I na nebu se pokaže prekrasna duga. Noa pogleda pa se
nasmiješi."Gospodine, nećeš uništiti zemlju?"
Tada reče Bog:

"O tome više ne razmišljam, jer to će učiniti vaša državna uprava."

Zbog sve veće popularnosti dobili smo još jednoga sponzora. I to moćnog. Ni više ni manje nego Intel. Ugovor je potpisan, lovu smo dobili (i potrošili na otplatu Americanovih rata), te zauzvrat stavili logo na blog i obvezali se da ćemo nositi majice s istim logom sljedećih mjesec dana bez prekida (u njima se moramo tuširati, jesti, spavati i ići na posao, jednom rječju moramo uvijek biti u njima). Zato ako vidite nekoga s takvom majicom u subotu na špici, Hemingway-u i sličnim in-mjestima naše metropole znajte ljudi TO SMO MIwave. i btw ta su mjesta in jer mi tamo zalazimo. Ako želite da i buregdžinica vašeg rođaka Ajdemi Jedi-ja postane mjesto gdje će se skupljati krema i elita našega društva, tj IN-mjesto (smokin), javite se, dat ćemo vam broj računa i evo nas kod vas (za sve detalje ćemo se u hodu dogovorit, jer ljudi smo, glavno da lova na račun sjedne)
Sponzori Bog Vas blagoslovio. Amen


Samo još da se nadovežem na prethodni post. Žak (tj Jacques Houdek) je izdao novi album, pa sam dobio odgovor na jedno pitanje. Ali dosta o našim zvijezdama. Od danas se bavim samo sa stranim zvjezdama tipa Paris Hilton, Jenifer Lopez ili Pamela Anderson.

- 16:20 - Narod veli.... (1) - Isprintaj - #

12.05.2006., petak

Žak - 2. dio (nažalost)

450 posjeta i 25 komentara na jučerašnji post. Moram reći da sam stvarno iznenađen i pomalo razočaran, jer vam takva tema zaokuplja pozornost. I još me baš ne veseli što izlazim iz undergrounda. Ali neka, glavno da se piše.........


Image Hosted by ImageShack.us
Foto: Večernji list
Evo opet imam vremena za čitanje gluposti po netu. Nedavno sam objavio popis viceva na račun Žak Houdeka. Nisam time mislio ni dobro ni loše (jer da jesam komentirao bih to), nego mi se učinilo zanimljivim i gotovo.
Povodom istih Žak je dao izjavu objavljenu na Iskon.hr 04.04.2006. u kojoj veli:
Ne znam na kakve sam se budale u životu namjerio, ali mi ta zajebancija ide jako na živce. Ljudi su pokvareni, dođe mi da odustanem od svega. Radim sve s toliko ljubavi, a ispadam debil. Jadnici se sprdaju s mojim kilama kad nemaju s nečim drugim. Ja sam prvi u zemlji koji se počeo zajebavati na svoj račun, ali ovo je prevršilo svaku mjeru", potresnim glasom je komentirao Jacques ovu aktualnu medijsku aferu.

Ok. opravdana reakcija na takve stvari. Ono što me iznenadilo je njegova izjava od danas u večernjaku gdje kaže na istu temu:
EKRAN: Nasmiju li vas vicevi na vaš račun?
HOUDEK: Meni je to sve skupa slatko. Zato mislim i deset najboljih staviti na internet, a i sam ih prepričavam na svojim koncertima. Prvi sam koji se zafrkava na vlastiti račun. Moja poznata izjava na koncertima je ajde gibajte se, ako mogu ja onda sigurno možete i vi. No, moram priznati da ima jako neukusnih viceva koji spominju moje roditelje, to mi je neprihvatljivo. A ako je netko mislio da će mi njima naštetiti, postigao je suprotan efekt jer sam ovako samo dobio na popularnosti.

E tko je sada ovdje lud ja ili Žak, jer prva izjava je u suprotnosti s drugom ili se ja varam? I odmah mi pada na pamet da li je to smišljenja propaganda, nešto što je pušteno u javnost da bi se samo pisalo i spominjalo neko ime? Koliko sa m zapazio u interviewu večernjaku Žaku izlazi ili je nedavno izašao novi album! Ja sam mislio da je Žak drugačiji od ostatka estrade (prvo bar zna pjevati), ali pitam se jesam li se prevario?
A Žaka pitam: Jel svijesno vara svoju publiku? Ili ga je menadžer nagovorio?
Molim odgovor na pitanje jer netko treba odgovarati za ovo.

- 16:14 - Narod veli.... (2) - Isprintaj - #

11.05.2006., četvrtak

Smrt na asfaltu

Image Hosted by ImageShack.us
Foto: Vjesnik.hr
Tko ovo čita neka zna da je riječ o stvarnom događaju kaoji se dogodio danas oko 13:30 (za koji sat bit će u novinamna na netu)
Kao i svaki radni dan za pauzu sam otišao u omiljenu pekaru po sendvić i pizzu. I na tom putu prolazim trešnjevačkim placom. Danas mi je pažnju privuklo malo neobičan događaj. Tučnjava između dva tipa od kojih je jedan imao oko 60tak god (izgleda kao i svaki drugi 60tgodišnjak koji vrijeme provodi na zagrebačkim ulicama), a drugi je bio 40tih godina (izgleda kao beskućnik ili alkoholičar). I nije to bila neka ozbiljna svađa, jer mi se u početku činilo kao da se zajebavaju, a poslije sam shvatio da se tuku zbog nečega, i izgledalo mi je kao tuča dvoje 6-togodišnjaka (samo šamari, udarci u rame i naguravanja). Nakon što sam kupio sendvić, na povratku sam zapazio ljude skupljene u krug oko nečega, a kad sam se vratio vidio sam da na pločćniku leži onaj 60godišnjak. Bilo mi je jasno kako je svađa završila, jer su ga ljudi pokušavali okrenuti na stranu (tada sam pomislio da je vjerojatno pao u nesvjest, a to mi se i činilo logičnim jer je onaj drugi sjedio na klupici par metara dalje). U međuvremenu je došla Hitna, te je liječnik nakon prvog pregleda, uzeo aparat za oživljavanje i krenuo s postupkom. U tom sam trenutku shvatio da je čovjeku vjerojatno srce stalo, ali kako je oživljavanje napravio samo jednom (koliko sam ja primjetio) mislio sam da su ga vratili. U tom trnu šok! Bolničar odlazi do vozila i donosi crni pokrivač kojim ga prekrivaju. Tada sam shvatio da je čovjek mrtav. Od ljudi koji su vidjeli više od mene čuo sam da ga je onaj što sjedi na klupici udario nečim. Naravno u svo to vrijeme (nekih 10tak min) policije nigdje.
Sad se pitam koliko vrijedi ljudski život u HR? Odmah mi pada ona čuvena Milasova da je kila mozga 4 kn. Život je onda još jeftiniji jer se ne može mjeriti na taj način.
I u čega se mi to pretvaramo? Bezosjećajne ljude koji ne žele spriječiti sukob između dvije osobe na ulici jer ljudi su prolazili kao da se oni ne tuku. Poslije su svi bili zgroženi, ali kad su ga prekrili sve je krenulo svojim tokom (švercer je i dalje ispod glasa vikao “cigarete, cigarete”). Zar nam je toliko loše u životu da nas tuđi problemi više ne zanimaju? Ili nas zanima samo ono što se odnosi na nas. Ako je tako kako onda možemo imati obraza tražiti pomoć kad nam je teško, jer ako mene ne zanima tuđi problem, zašto možemo misliti da druge zanimaju naši problemi?
I u što s eto moj kvart pretvara, u ulični front (granata na ulici, ubojstvo u narodnjačkom klubu, tatini sinovi kao Schumacheri itd)? I gdje su sada političari, sudci i policija kad ih trebamo. Vjerojatno su zaboravili na nas, ali nas neće zaboravit svakok 1. U mjesecu kada trebaju naplatiti porez za svoje plaće?
Užas, svi smo mi licemjeri i zato nemamo pravo govoriti da nam je loše. Treba nas biti sram što uopće govorimo da smo živi, jer ovo život nije. I sami smo krivi za to.

- 15:10 - Narod veli.... (26) - Isprintaj - #

10.05.2006., srijeda

Posao naš svagdašnji 3

smokin
Većinu ljudi koji su čitali prethodna dva posta ovaj dio možda najviše zanima. Za početak evo par vrsta pitanje koje ćete susresti na razgovorima. Poslije je 10 najčešćih pitanja.

5 tipova pitanja na interview-u:
1. mjerljiva pitanja-pitanja tipa: Koliki vam je bio prosjek.....Koliko ste dugo radili u....Njihov je cilj objektivno mjeriti vaše zaleđe.
2. pitanja o iskustvu
pitanja tipa Što ste naučili na tom predavanju?, Koja su bila vaša zaduženja na tom poslu? imaju za cilj subjektivno procjeniti karakteristike vašeg zaleđa
3. pitanja o mišljenju
pitanjima kao što su Što bi napravili u toj situaciji ili Koje su vaše snage i slabosti cilj je subjektivno analizirati kako bi se vi ponašali u raznim oblicima različitih scenarija
4. glupa pitanja - tipa Koja bi životinja voljeli biti služe da bi se vidjelo kako vi reagirate na "prepad". Na njih nema nužno dobroga i lošega odgovora, a koriste se dabi se njima zaobišli vaši već programirani odgovori i vidjelo koliko ste sposobni dati orginalan odgovor.
5. pitanja ponašanja. Cilj im je predvidjeti buduće reakcije temeljene na prošlom ponašanju. ovaj pristup najviše je prihvaćen od strane treniranih intervjuera, jer su prošla ostvarenja najsigurniji indikator budućih rezultata. Npr. Možete li dati odgovor kakko ste riuješili problem..

Evo sada 10 "teških" pitanja i 10 SJAJNIH odgovora
Kada budete čitali ova pitanja, pomislit ćete da sam blesav jer će vam se neka pitanja učiniti potpuno laganim (npr. recite mi nešto o sebi). Ali nemojte se zavarati nego uzmite dovoljno vremena i pripremite ove odgovore.
Neka su pitanja klasična kao što su "koja je vaša najveća slabost". Iako je najčešće pitanje većina ljudi da pogrešan odgovor, tako da ako ovdje (tj na samom početku razgovora) date točan odgovor povećavate svoje šanse za dobitak posla bar 50%. Standardan odgovor većina na ovo pitanje je "previše radim". Ovakvim odgovorom šaljete krivu poruku: ili lažete ili što je još gore, govorite istinu, te tom izjavom svoj posao definirate kao slabost i dajete potencijalnom poslodavcu na znanje da ne želite previše raditi. Da ne bi učinili takvu i slične pogreške evo 10 pitanja i 10 mogućih odgovora. Varijancije su dopuštene.

1. Recite nam nešto o sebi
Moje iskustvo i obrazovanje do danas su bili usmjereni na prikupljanje svih potrebnih znanja i vještina koje će mi pomoći da postanem što bolji u svom području. Dopustite mi da vam kako sam se za to specifično pripremio......

2. Zašto bih vas ja trebao zaposliti
Zato što mislim da sam ja prava osoba za to. Svjestan sam činjenice da ima još ljudi koji su također sposobni raditi ovaj posao, ali mislim da ja imam izraženije neke kvalitete od ostalih, a to je pozitivan stav. To znači da uvijek ulažem cijeloga sebe u posao koji radim, te da sam postizao najbolje rezultate u svemu što sam radio (iz mog iskustva ovo pitanje postavlja neki nadobudni mladac s 2 god radnog iskustva da bi se dodvorio nadređenom koji sjedi kraj njega. Ovakvim odgovorom će te mu začepiti usta do kraja razgovora, a na kraju kojega će ga njegov nadređeni poslati po kavu za sve vas u prostoriji. živa istina meni se dogodilo)

3. Koji je vaš dugoročni cilj? ili Gdje se vidite za 10-15 godina?
Iako je tzeško predviđati budućnost, ipak znam u kojem se smjeru želim razvijati. U idućih 5 godina želim postati ono najbolje što vaše poduzeće ima, te sam zbog toga spreman preuzeti svaku obvezu koju mi moj posao donese.

4. Da li vas je obrazovanje pripremilo za vašu karijeru?
Kao što možete vidjeti u CV-u predavanja su mi omogućila dovoljna znanja za početak. Također nisam se zaustavio samo na tome nego sam sudjelova i u raznim projektima i seminarima vezanim za moju struku.

5. Jeste li timski igrač?
Da, naravno. Imao sam priliku dokazati timski duh i u sportu i u nekim drugima nesportskim aktivnostima. Ali također u situacijama kada nisam dio nekoga tima dobro se snalazim u rješavanju problema i zadataka. Moja strategija u tim situacijama temelji se na pažljivom planiranju aktivnosti i utvrđivanju prioriteta. (Ovo je jako kvaliteta odgovor jer pokazuje da ste timski igrač kad treba, ali znate i sami)

6. Da li ste ikada imali sukob s profesorom ili šefom? Kako je to riješeno?
Da, imao sam sukob prije nekoliko godina. Nikada to nije bilo ništa veliko, ali su to ipak bile situacije koje je trebalo riješiti....( aklo niste imali sukob LAŽITE, jer se želi vidjeti kako rješavate konflikte)

7. Koja je vaša najveća slabost?
Moja je najveća slabost je da nemam slabosti. (ni u ludilu ovo reći. Ipak ako je atmosfera ležernija na razgovoru možete ovo reći ali kao šalu i nešto po čemu će vas zapamtiti. mene su zapamtili po tome što sam na pitanje što bih želio raditi rekao da želim donositi odluke tj biti neki direktor. Naravno naglasio sam da je to šala)

8. Kada bi pitali profesore (poznanike, roditelje) da vas opišu što bi oni rekli?
Mislim da bi rekli da sam energična osoba, da se potpuno predajem poslu, koji mi je dodjeljen. Rekli ba da sam vrlo ambiciozan i aktivan, vječno u pokretu. Kao suradnik, kao osoba na koju se uvijek može računati. Zašto mislim da bi to rekli? Zato što sam čuo kako me drugima opisuju kao takvu osobu.

9. Što mislite koje bi kvalitete trebao imati uspješni manager?
Ključna karakteristika je osjećaj za liderstvo - stvaranje vizije za ljude koji rade u njegovom timu i pod njim. Također morao bi imati pozitivan utjecaj na druge.

10. Da možete ponovno živjeti svoj život što biste promjenili?
Ništa, jer ne razmišljam o prošlosti kao o nečemu što mogu promjeniti, nego sam usmjeren prema budućnosti i onome na što mogu utjecati danas da mi bude bolje sutra.


U sljedećim postevima ću pokušati objasniti kako razgovarati o najškakljivijoj temi - plaći i 50 pitanja koje možete susresti na razgovoru (nećeu davati odgovore, jer je prenaporno) Ako nekoga zanima nešto posebno vezano na ovu temu neka postavi pitanje pa ću pokušati odgovoriti
thumbup

- 17:40 - Narod veli.... (2) - Isprintaj - #

08.05.2006., ponedjeljak

Bećarci

Sredinom ovoga tjedna sam bio na jednoj veselici gdje su prašili tamburaši i bilo je zakon. Najbolji provod do sada, najviše zbog bećaraca koje sam tamo čuo. Za one koji slučajno ne znaju što je bećerac evo pa naučite:

Bećarac - (mnozina: Bećarci) su humoristicka forma
folklornih pjesama zaceta u ruralnoj Slavoniji.
Korijen rijeci bećar dolazi od (madjarskog - betyár -nezenja).
Bećarci su uvijek zafrkantski, podrugljivi i/ili lascivni.
Bećarac u drugom stihu donosi saljivu dosjetku,
koja se zborski ponavlja (cesto se prekine smjehom).
Tekstovi su cesto smisljeni na licu mjesta ili se improviziraju.
Najbolji tekstovi sacuvaju se usmenom predajom,
zapisom te se rasire i pjevaju na kasnijim zabavama.

Poslije možete pročitati (i zapjevati naravno) jedan mali dio koji sam uspio zapamtiti (jebem ti vino domaće).
I znate šta? Uz vino, šunku i tamburaše došli smo do zaključka da je tamburaška glazba preteča hip hop i rap glazbe. Poznato je da je takozvano freestylanje i dvoboji jedan od temelja te glazbe. Ista stvar i s bećarcima. Većina njih izlazi odmah "iz glave" dok tamburaši sviraju (naravno neki od njih oszanu "u narodu"). Onda međusobni dvoboji tamburaša i pjevača npr: tamburaš nešto "uvredljivo" veli pjevaču pa mu ovaj odgovori kao npr:

Ej tamburašu majmune s grane,
siđi dolje dat ću ti banane.

ili

Oj sviracu kakve su ti ruke,
lijepe ruke, prsti ko u cuke.

Meni su najbolji oni dvosmisleni, gdje se očekuje da će se nešto reći (naravno neka prostota), a kaže se nešto sasvim drugo. Npr:

Pjevac koku jurio po cicku,
stani koko da ti vidim oko.

Ja i mala spavali u zitu,
c'elu noc me drzala za ruku.

Evo još par koje sam zapamtio:

Svi becari djetelinu gaze
A ja faca preko krastavaca

Imam kuma, a imam i kumu,
kuma nosi gacice na gumu,
aoj kumo da mi nisi kuma,
pukla bi ti na gacama guma.

Diko moja moj djavole crni,
de se malo na ledja prevrni.

Idem sorom i nosim banderu,
misli rulja da je stigla struja.

Idem sorom i nosim gitaru,
rulja misli stigo Elvis Presly.

Kuco moja bagremove grede,
sve sam sjebo, sjebat cu i tebe.

Svaka cura voli tamburasa,
a berdasa i cura i snasa.

Sorom ide sedam-osam zena,
ja poznajem koja muza nema.

Becar jesam, becarski se sisam,
pa zato se ozenio nisam.

Sad se cure udaju na rate,
tri mjeseca pa se kuci vrate.

- 17:07 - Narod veli.... (3) - Isprintaj - #

06.05.2006., subota

Ministar u raljama raftinga

Bilo je sunčano poslijepodne kada su Petru Kolinda i Kalmeta predložili da odu svi skupa na rafting. Pero kakav je pristao je iako mu se nije dalo ići. Ako ništa bar neće morati raditi, a vidjet će malo i prirode kakve nema kod njega u Iloku. I tako se oni sljedeći da uputiše u Kalmetin zavičaj sa svom potrebnom opremom. Pero se malo premišljao kad je vidio rijeku i čamac (mislio je da će to biti neki bolji čamac, a ne gumeni pa se sjetio da dalmatinci i nisu nešto darežoljubivi), ali ipak odluči sjesti i tako ekipa krene nizvodno.
Image Hosted by ImageShack.us
Pero: (misli u sebi što je meni ovo trebalo, bolje da sam otišao u Ilok i s pravim bećarima pio vino i rezao šunku)
Kalmeta: Pero uhvati se čvrsto, ovako kao ja i nemaš zime brale. Gle Kolindu....ajoj....dobra.
Pero: ok božo, samo da se ne smočim jer sam ponio samo ovo na sebi


Kad odjednom naši junaci nabasaju na slap
Image Hosted by ImageShack.us
Pero: uf..........jebemu vodu i onoga tko me na ovo nagovorio.
Kalmeta: ajmeeee braleeeeee.....Kolinda pazi da ne ispadneš. Evo mene pa ću te držati da ne ispadneš
Kolinda: ne treba imam ja ovdje tko me pazi.


Image Hosted by ImageShack.us
Kalmeta: Evo Bože
Kolinda: Ma miči ruke s mene, sam rekla da ne trebam tvoju pomoć.....iš odavde...
Kalmeta: Ne guraj me tako svi ćemo se prevrnuti
Pero: uf..........jebemu vodu. (samo da ovo preživim, neću se približiti vodi više nikada)


Image Hosted by ImageShack.us
Kolinda: Božo najebo si kad izađemo, budalo jedna, jesam ti rekla da me ne diraš
Kalmeta: Pa ti si se gurala. Ti si kriva........Uvijek je Božo kriv
Pero: aj mokro......joj hladno je..........ništa ne vidim ušlo mi je nešto u oči.......pomoć Božo....pomoć Kolinda


Image Hosted by ImageShack.us
Kalmeta: Pa uhvati se evo tu.........za čamac i sve će biti u redu.
Pero: aaaaaaa......ništa ne vidim..........ne znam plivati.
Kolinda: Budalo imaš prsluk ne možeš potonuti i to ti je voda u očima. otvori ih pa ćeš vidjeti

Image Hosted by ImageShack.us
Pero: (jebem ti rafting i vodu i onoga tko me je na to nagovorio...........nikad više.....nema šanse)

- 13:50 - Narod veli.... (3) - Isprintaj - #

04.05.2006., četvrtak

Volim Nogomet

Image Hosted by ImageShack.us
Sasvim slučajno i neplanirano sam sinoć pogleda drugu finalnu utakmicu HR kupa. I ostao iznenađen. Takva utakmica nije u povijesti HNL-a odigrana. 90 minuta konstantnog presinga na gol Rijeke, toliki fanatizam i totalni nogomet Varteksa se nažalost rijetko viđa kod nas (utakmica Dinamo-Partizan i Dinamo-Celtic se jedino s njom mogu uspoređivati). I baš mi je dobro došla ova utakmica jer sam već lagano počeo gubiti nadu u našu ligu iako su mi zadnje 3-4 utakmice naše lige na HRT-u sugerirale da možda i neće biti tako. Jutros sam prije posla, prekopao pola stana da bih našao godišnju kartu koju sam prije par mjeseci kupio i negdje bacio razočaran kvalitetom nogometa kod nas (Dinamo je naravno izuzetak ove sezone) jer u subotu idem gledati Osijek, poslije Varteks pa Hajduk. Ako tekme budu kao ova sinoć više mi ni liga prvaka neće biti tako napeta, a još ako repka bude odigrala kako zna u Njemačkoj, bit će ovo nogometna godina za pamćenje iako će se sve najbolje dogoditi u neka 2-3 mjeseca. Eh, kad bi cijelu sljedeću sezonu bilo tako.
Ono što me jučer jako iznenailo i nadam se da će konačno svima postati jasno da navijači nisu divljaci i da ono navijanje od jučer treba biti na svakom stadionu u HR. Na kraju utakmice Armada je skandirala Varteks, Varteks. Još jedan događaj nezabilježen na našim prostorima. Ili zadovoljno lice Dalića, čak iako je pretrpio poraz, a zaostatak od četiri gola anulirao i na milimetar se približio osvajanju Kupa. Kamo sreće kada bi Varteks i sljedeće sezone zadržao ovu momčad, Dinamo i Rijeka će se sigurno pojačati, Osijek ima hrpu talentiranih klinaca koji bi sljedeće sezone mogli eksplodirati, a Hajduk će valjda nešto napraviti. To je pet momčadi koje nam sljdeće sezone mogu osigurati odličan nogomet. Nešto slično već imamo u Maksimiru gdje je složena momčad koja je daleko iznad svih u HNL-u i to se pokazalo kao najbolji način privlačenja publike na stadione. Kad svi to shvate imat ćemo jaku ligu (nikad kao Španjolsku ili Talijansku, ali puno bolju od današnje) i sretne navijače.
Sada će mi netko pokušati pokvariti ovo raspoloženje koje leti na krilima sinoćne utakmice i u komentarima pisati o nogometnoj mafiji, kvazi-nogometnim zvijezdama, potkupljenim sudcima, lošim stadionima itd. Nemojte jer me to danas ne zanima (iako sam svjestan toga). Danas želim uživati u pozitivnoj strani nogometa i misliti kako je sve super i za pet jer nogomenet nije samo nogomet nego najvažnija sporedna stvar u životu

- 16:09 - Narod veli.... (1) - Isprintaj - #

03.05.2006., srijeda

Cijena imagea

Ovaj vikend sam dosta vremena proveo u autu, pa sam malo razmišljao o svoj ovoj komediji vezano za poskupljenje goriva, o tome da li mi treba super 95 ili eurosuper 95 i došao sam do zaključka do kojega nisam planirao doći.
Prva je realnost koju moramo prihvatiti, a to je da gorivo više neće nikada biti jeftino i da će gorivo za automobile predstavljati luksuz. Neke procjene govore da će u 2009. cijena barela sirove nafte dosegnuti cijenu od 120 $ (danas je oko 70$, znači ljudi ako hoćete zaraditi trk na burzu i kupujte future ugovore za naftu). I što nam je onda činiti? Jednostavno promjeniti navike i shvatiti da treba što manje ići na pumpu. Međutim to je nama Hrvatima mali problem. Jer jadni i siromašni hrvatići moraju u svojim Kiama i Hyundaima, koje su kupili na kredit od 7 godina subotom otići iz Dubrave na špicu popiti kavicu i biti viđeni (pri tom se svaki nada da će ga bar jedna kamera iz red carpeta, shpize ili koje već emisije uloviti). I pri tom ni jedan ne bi pomislio da može tramvajem, pješice ili biciklom do centra ili da može kavu popiti u kvartu. Ono prvo je još i zdravije, iako bi i zbog zdravlja i kavu trebali izbjegavati. Zašto je to tako? Opet ću izgovor naći u komunizmu i socrealizmu (to mi je najlakše jer valjda nisam osjetio sve njegove blagodati, ali osjećam i osjećat ću njegove posljedice još dosta dugo, naravno na svojoj plaći). I vjerojatno mnogi danas kažu, pa živjeli smo u komunizmu kada nismo imali ništa, protiv toga smo se borili i danas kada smo okruženi svim blagodatima svijeta, sada možemo napokon uživati u i imati sve što smo prije htjeli, a što nam je bilo uskraćivano. Ali zar u tom komunizmu nismo naučili da bez većine stvari koje su danas kao neophodne možemo živjeti i biti zadovoljni. Zar prije u trgovinama nije bila smo jedna vrsta salame i jedna vrsta paštete ili jesna vrsta kruha (bijeli naravno) i to je bilo sasvim normalno i prihvatljivo (jer je važno da smo zdravi i sretni životom). A danas? Danas smo nezadovoljni ako u trgovini nema švicarske čokolade i norveškog bakalara! Danas nitko ne želi zdravlja i sreće nego milku i dobar auto. Danas ima na svakoj pumpi goriva, pa nismo sretni, jer je skupo. Prije je gorivo bilo jeftino ali ga nije bilo na pumpama, jer tko se još sjeća parnih i neparnih dana kada je smio voziti, tko se još sjeća redova za detergente! I onda nam je to bilo normalno. Ne želim da se misli kako je tada bilo bolje, nego reći kako smo nekada u oskudici znali naći razlog za život, a danas u svom obilju ne vidimo sreću i to da nam je prije bilo gore. Ne želim reći da je gorivo jeftino, kada nije, nego da kod nas postoji milijun stvari o kojima bi se trebale povesti rasprave i briga prije nego o gorivu. Jer cijenu goriva ne određuje ni sanader, ni INA, ni MOL, ni Arapi, pa ni Bush, nego Kina i Indija, čije je gospodarstvo u takvom uzletu da je divljanje cijene goriva tek početak još gorih stvari (prije desetak godina još gora stvar je bila s nezaustavljivim rastom cijena čelika, ali to rijetki znaju jer čelik ne jedu). Ono što hoću reći je da smo u onoj bijedi osamdesetih godina znali sa susjedom otići na posao u jednom autu, ili pješke ili tramvajem. Onda smo si međusobno posuđivali šećer i detergent. Tko danas zna svoje susjede. Ja moram priznati da ih ja ni na ulici ne bih prepoznao. I to je žalosno, ali istinito.
I zato se kojekakvi stručnjaci ne trebaju brinuti da se Hrvati neće voziti, nego baš suprotno, još više ćemo se voziti, jer će to postatio novi način šminkanja. Isto kao i mobiteli prije 5-6 godina. A da će to biti tako potvrđuju i predviđanja da će se ove godine u Hrvatskoj kupiti 75-80 000 novih vozila, što je najviše u našoj povijesti. Već je svim poznato da nam je auto važniji od svega u životu, jer su rijetki oni koji si nisu kupili auto čim su počeli raditi, umjesto da novac ulože u stan.
A država će biti glupa ako bude branila cijenu goriva. Po meni je bolje da se taj ekstra profit od poreza i trošarina uloži u nešto što je svima potrebno npr. zdravstvo. Ali s obzirom kakvi su lopovi kod nas na vlasti (ne samo sadašnji nego i prošli i budući) imam dvojbe oko ovoga prijedloga. Ma najbolje je taj novac dati strancima, jer oni znaju puno bolje šta nama treba nego Vlada. (Ili Mesić koji u 8 godina nije naučio ni jednu novu rečenicu osim one famozne. Mi trebamo aktivirati svoje resurse. Pa čovječe sve ptice na Balkanu je već znaju pa je nema smisla stalno ponavljati)

- 15:22 - Narod veli.... (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što možete naći ovdje.......
....sve što ja mislim da treba pisati


Evo jedan brzi predsjednički za dobrodošlicu:

America: "We have George Bush, Stevie Wonder, Bob Hope and Johnny Cash."

Croatia: "We have Stipe Mesić, no wonder, no hope and no cash."

_______________________


Sve što trebaš zapamtiti s ovoga Bloga je:

Don't take promises.
Bust their old rules
if you have to.
And when it gets hard--
and it will--
don't quit.
Ever.