Ovaj BLOG sponzoriraju:
______________________________ Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Locations of visitors to this page

Rangerland - Dark Ranger`s thoughts of tomorrow

06.05.2006., subota

Ministar u raljama raftinga

Bilo je sunčano poslijepodne kada su Petru Kolinda i Kalmeta predložili da odu svi skupa na rafting. Pero kakav je pristao je iako mu se nije dalo ići. Ako ništa bar neće morati raditi, a vidjet će malo i prirode kakve nema kod njega u Iloku. I tako se oni sljedeći da uputiše u Kalmetin zavičaj sa svom potrebnom opremom. Pero se malo premišljao kad je vidio rijeku i čamac (mislio je da će to biti neki bolji čamac, a ne gumeni pa se sjetio da dalmatinci i nisu nešto darežoljubivi), ali ipak odluči sjesti i tako ekipa krene nizvodno.
Image Hosted by ImageShack.us
Pero: (misli u sebi što je meni ovo trebalo, bolje da sam otišao u Ilok i s pravim bećarima pio vino i rezao šunku)
Kalmeta: Pero uhvati se čvrsto, ovako kao ja i nemaš zime brale. Gle Kolindu....ajoj....dobra.
Pero: ok božo, samo da se ne smočim jer sam ponio samo ovo na sebi


Kad odjednom naši junaci nabasaju na slap
Image Hosted by ImageShack.us
Pero: uf..........jebemu vodu i onoga tko me na ovo nagovorio.
Kalmeta: ajmeeee braleeeeee.....Kolinda pazi da ne ispadneš. Evo mene pa ću te držati da ne ispadneš
Kolinda: ne treba imam ja ovdje tko me pazi.


Image Hosted by ImageShack.us
Kalmeta: Evo Bože
Kolinda: Ma miči ruke s mene, sam rekla da ne trebam tvoju pomoć.....iš odavde...
Kalmeta: Ne guraj me tako svi ćemo se prevrnuti
Pero: uf..........jebemu vodu. (samo da ovo preživim, neću se približiti vodi više nikada)


Image Hosted by ImageShack.us
Kolinda: Božo najebo si kad izađemo, budalo jedna, jesam ti rekla da me ne diraš
Kalmeta: Pa ti si se gurala. Ti si kriva........Uvijek je Božo kriv
Pero: aj mokro......joj hladno je..........ništa ne vidim ušlo mi je nešto u oči.......pomoć Božo....pomoć Kolinda


Image Hosted by ImageShack.us
Kalmeta: Pa uhvati se evo tu.........za čamac i sve će biti u redu.
Pero: aaaaaaa......ništa ne vidim..........ne znam plivati.
Kolinda: Budalo imaš prsluk ne možeš potonuti i to ti je voda u očima. otvori ih pa ćeš vidjeti

Image Hosted by ImageShack.us
Pero: (jebem ti rafting i vodu i onoga tko me je na to nagovorio...........nikad više.....nema šanse)

- 13:50 - Narod veli.... (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što možete naći ovdje.......
....sve što ja mislim da treba pisati


Evo jedan brzi predsjednički za dobrodošlicu:

America: "We have George Bush, Stevie Wonder, Bob Hope and Johnny Cash."

Croatia: "We have Stipe Mesić, no wonder, no hope and no cash."

_______________________


Sve što trebaš zapamtiti s ovoga Bloga je:

Don't take promises.
Bust their old rules
if you have to.
And when it gets hard--
and it will--
don't quit.
Ever.