Image Hosted by ImageShack.us In the darkness there is always a bright spot, DEATH!

In the darkness there is always a bright spot, DEATH!

27.01.2006., petak

Kako je svijet nepošten...

Užas Vražji! Malo čavrljam ob tuđim blogovima, svi se nešto žale, najblolji frendovi se svađaju, najčvršće veza pucaju.... Kao da je svijet zahvatila neka bolest lošeg rasploženja... Naći heppy osobu sada bilo bi pravo čudo!
Osobe do kojih mi je stalo sada su tužne, jadne, bjesne... a ja im ne mogu pomoći jer ne znam o čemu se radi... Neka mi netko kaže!!!!!!!!!!!!!!!
Rađe bi ja bila tužna, a svi ostali sretni, nego da sam je happy a ostali bi si žile rezali.... Ne mogu na miru sjediti i gledati kako oni pate... Shvatite to već jednnom... Ako ne kažete, ne mogu vam pomoći... Ali ako ne žalite reč, barem gukni kako da te razveselim... Bar da se na kratko osjetim korisnim...
HAJDE LJUDI, NIJE SVE TAKO CRNO!!! myspace

Stuff for your blog!


23.01.2006., ponedjeljak

Sjećanje....

Mislim, mislim… i smislim da je život skup sjećanja koje nas podsjećaju na stare dane i time nas uveseljavaju… Našla sam svoj stari dnevnik i jedan datum dok kojeg je prošlo točno 6 mjeseci… Oči se same sklapaju, a osmijeh se baca na lice! Tko bi rekao da je već toliko prošlo? To je bio savršen dan, odnosno večer… iako savršenstvo ne postoji… Sjećam se tog događaja kao da je bilo jučer… Ponekad me još nešto štrcne u srcu – prijateljstvo koje sam, očito samo je, htjela pretvoriti u nešto više. Ali možda to nešto više ne bi bilo slatko kao ovo prijateljstvo… Da nije bilo tog događaja, možda nikad ne bih shvatila koliko mi ta osoba i njeno prijateljstvo znači… Čak mi je i drago što je tako završilo. Priznajem, to mi je onda teško palo… Prolijevala sam suze kao Niagarini slapovi kapi vode… Vjerovali ili ne, od onda sam malo više sazrijela i ne mogu vjerovati da sam si to dopustila. Ali to je prošlo i više se ne može vratiti na staro… Jednom pogriješila, drugi puta više neću.. Ni jedan dečko nije vrijedan mojih suza! Ovo sam skinula prije s nečijih blogova:

Onaj za kojim plačeš ne zaslužuje tvoje suze, nije ih vrijedan…
Da je vrijedan onda te ne bi mogao rasplakati, i ne bi ti dopustio da za njim plačeš…

….na trenutak je nastala tišina….
….koliko dugo si plakala za njime?…rekla je…
….oko godinu dana…. Prvih mjesec dana sam skoro svaku večer išla u krevet uplakana….a kasnije malo rjeđe…
….zar tako dugo?….mene već sada peku oči od suza…
.…naviknut ćeš se….rekla je….

Ponekad su i riječi suvišne… Jedan pogled je dovoljan i sve tajne su razotkrivene… Sada prvi i zadnji puta spominjem 23.07.2005. jer pada u zaborav… To je bila moja pogreška, ali slatka pogreška zbog koje mi nije žao…



Myspace Graphics




17.01.2006., utorak

DVIJE MALE VAŽNE OBAVIJESTI....

Neki ljudi mi prigovaraju što nemam slike, ali mislim da je tekst važniji od slika... Pošto slika vrijedi 1000 riječi, stavila sam vam jednu... Ako će vam se sviđati, stavit ću ih više... :)
PRVA važna obavijest: ODLUČILA SAM BITI ČASNA ( mislim dobra, umiljata, ne raditi nešto pod utjecajem alkohola što se neće ni dogoditi pošto sam odlučila se baciti na zdravu hranu i polako smanjit unos cuge...) DJEVOJKA... Ljudima kojima to tupim samo mi se smiju pa sam odlučila to stavit na post... Ja će se svoje riječi držati...
Osim kad dođe ljeto, a tada, Vrag pomaži... :))))
DRUGA VAŽNA OBAVIJEST: NE PLJUJ PO MOM BLOGU! Znaju osobe na koje mislim... Bloga pišem za svoju dušu i da se mogu ispucati... Ujedno, to je moje mišljenje i sorry kaj se to ne poklapa s onim što ti, on, svi vi mislite o meni.... Slobodno kritiziraš, a ne omalovažavaš...
Sve u svemu, život me i dalje jebe, a pogotovo škola...
Kiss svima...



Myspace Graphics




13.01.2006., petak

Petak 13.

Sreća ili nesreća??? Prošli petak trinaesti sam od ponoći do ponoći bljuvala!!! :( No, sada to nije važno... Pitanje za sve vas: KOLIKO JE VAŽNA RAZLIKA U GODINAMA IZMEĐU PARTNERA??? Moje mišljenje je godine nisu važne, ali kako bi ljudi reagirali na vas i vašu vezu?
Ako je razlika u godinama velika (12-15god), to dvoje ima drugačije poglede na život, mentalno su drugačij, sve u svemu - nisu na istoj valnoj duljina. To može sasvim pristojno funkcionirati u početku, ali sve dalje te će se osobe udaljavati što dovodi do sukoba interesa i kraj veze...
Ako je razlika u godinama manja (6-11) veza će normalno funkcionirati. Problemi bi bili prijatelji. Njima bi bio malo bed da u društvu imaju klinku...
Razlika od istodobnosti do 5 godina je idealna... Partneri se podudaraju u željama( nar. sex), mogučnostima (stan, izlazak)....
Moram napomenuti da je sve moguće... Sve ovisi o partnerima, da li će oni dopustiti da ih godine ili drugi ljudi razdvoje...
Ljubav sve pobijedi, pa tako će i godine...
Osobno, smetalo bi mi da mi frendica od 16 godina hoda sa tipom od 28 godina, ali bi mi bilo sasvim prihvatljivo da hoda s tipom od 23. Ja se ne bih upuštala u vez s tipom koji je od mene stariji 12 godina... Najbolje je sa svima biti samo frand jer prijateljstvo ne pita za godine!!!!!!!!!
Kiss svima, i starijim i mlađima... :)))

HIM "Killing Loneliness"

Memories, sharp as daggers
Pierce into the flesh of today
Suicide of love took away all that matters
And buried the remains in an unmarked grave in your heart

With the venomous kiss you gave me
I'm killing loneliness (Killing loneliness)
With the warmth of your arms you saved me,
Oh, I'm killing loneliness with you
I'm killing loneliness that turned my heart into a tomb
I'm killing loneliness

Nailed to the cross, together
As solitude begs us to stay
Disappear in the night, forever
And denounce the power of death over our souls and secret words are sent to start a war

With the venomous kiss you gave me
I'm killing loneliness (Killing loneliness)
With the warmth of your arms you saved me,
Oh, I'm killing loneliness with you
I'm killing loneliness that turned my heart into a tomb
I'm killing loneliness

Killing loneliness With the venomous kiss you gave me
I'm killing loneliness (Killing loneliness)
With the warmth of your arms you saved me I'm killing loneliness with you
I'm killing loneliness that turned my heart into a tomb
I'm killing loneliness
I'm killing loneliness with you(4*)
killing loneliness…(2*)

11.01.2006., srijeda

SMRT??? Dočekati ju raširenih ruku...

Totalno sam izgubljana!!! Potrebno mi je da mi netko pruži ruku i izvuče iz ove bijede života... Moj je život kao crtič! Malo je miran, uravnotežen, ide polako, a onda vjetar donese crni plašt koji pada ravno mi na oči... i ništa više ne vidim... izgubljena sam... Par puta sam došla na ideju da skratim muke i sebi i drugima... S tim sam se dovela do još večeg problema - kako??? Žileti--- bolno, dugotrajno, postoje šanse da preživim... Tablete--- lako, bezbolno, ali trebe proči neko vrijeme da me dokrajče, a kakve sam ja sreće, netko će me naći i sve je bilo uzalud... Druge načine ne prihvačam... Ne znam što me odvratlo od ideje koja me držala sve do neki dan, ali je uspjelo, bar za sada... Možda nije sve tako crno, možda se negdje skriva tračak svijetlosti i dobrote? Ne vjerujem!!! Dobrote gotovo da i nema, i ako se u nekom čovjeku ona skriva, ne želi je pokazati... Kuda ide svijet?!?!? U propast i smrt... Za sve smo si sami krivi... Život je borba!!! Moramo se boriti, ali ponekad on nije vrijedan toga. Ako nas strah vodi, nada umire...
Neopisiv je osjećaj dok takvu situaciju gledate iz sigurne udaljenost... jednostavno prekrasan... Bili ste tako bliza i bio vam je potreban samo jedan SMS, komentar na blogu... drage vam osobe koja će vas ohrabriti a i da ne zna to, pokazat će vam da niste zaboravljeni... Nisam ni sanjala da bi nešto tako malo moglo utijecati tako jako da ne napravim najveću, a očito i zadnju, pogrešku u životu... Zato postoji prijateljstvo!!!
Sada, prošla subota je dobro prošla, a ova će još i bolje pošto je zadnja na praznicima... Bar se nadam...
KOD KOGA JE FEŠTA??? :)))

05.01.2006., četvrtak

Musko - Ženska prijateljstva???

Zašto ne??? Ali, ta prava prijateljstva se događaju vrlo rijetko.... Sve započinje prijateljstvima, a o nama ovisi u što će se razviti. Ja sam jedna od one većine - imam super frendove, nešto zajebem, a kasnije to pokušam ispraviti, vratiti na staro, kako je i najbolje... Neka uspijem vratiti, a kod nekih se još osjeća "duh prošlosti". Ako si niste bliski s muškim osobama, kažu za vas da ste HLADNI!!! Vjerujte, to dosta čujem... Šta ćeš kad nisam zadovoljna s onim što imam i uvijek tražim više (mana ili vrlina???), ali se mora spoznati i dobro i zlo da bi se mogla odrediti granica...
Ako sa frendicom si mogu pokušat žile rezati(ali danas su bili samo prsti), zašto to ne bi napravila sa frendom a da netko ne pomisli da već nešto pokušavam s njim??? Iako ja kažem da mi se baš jebe što će reći neznanci, bitno mi je što će ljudi mislit o tom nekom dotičnom gospodinu... Zato je teško naći pravog prijatelj, a komoli sklopit pravo, istinsko, uzvraćeni prijateljstvo...
Mnogi su me uvjeravali da takva prijateljstva na mogu trajati dugo... Istina! Ako si s nekim stalno zajedno, zna sve tvoje loše i dobre strane, zna kako izgledaš dok te netko naglo probudi... Ubrzo tu osobu više ne doživljavaš ka osobu suprotnoga spola, ali te ponekad nešto iznenadi, neka tipična muška glupost i u najtužnijoj situaciji se nasmiješiš... Polako shvaćaš da je uvijek tu i nešto te vuče da probaš kako će to funkcionirati da ste u vezi... Od tuda sve kreće nizbrdo... Poslije se teško popeti natrag na vrh... Ali, ne brinite, ako vas je toliko trpio, neće niti prestati vas voljeti samo kao frendicu... Vjerujte mi...
Kiss svim frendicama, pogotovo XTina, a svim frendovima, pogotovo Matiji i Boboju za koje sam mislila da su mene zaboravili.... :)

02.01.2006., ponedjeljak

SRETNA NOVA SVIMA!!!

Puuuno sreće, novaca, zdravlja, dobrih ocijena, prijatelja a najviše ljubavi... Ustvari, SVE NAJ,NAJ,NAJ... sa zakašnjanjem