Image Hosted by ImageShack.us DVIJE MALE VAŽNE OBAVIJESTI.... - In the darkness there is always a bright spot, DEATH! - Blog.hr

In the darkness there is always a bright spot, DEATH!

17.01.2006., utorak

DVIJE MALE VAŽNE OBAVIJESTI....

Neki ljudi mi prigovaraju što nemam slike, ali mislim da je tekst važniji od slika... Pošto slika vrijedi 1000 riječi, stavila sam vam jednu... Ako će vam se sviđati, stavit ću ih više... :)
PRVA važna obavijest: ODLUČILA SAM BITI ČASNA ( mislim dobra, umiljata, ne raditi nešto pod utjecajem alkohola što se neće ni dogoditi pošto sam odlučila se baciti na zdravu hranu i polako smanjit unos cuge...) DJEVOJKA... Ljudima kojima to tupim samo mi se smiju pa sam odlučila to stavit na post... Ja će se svoje riječi držati...
Osim kad dođe ljeto, a tada, Vrag pomaži... :))))
DRUGA VAŽNA OBAVIJEST: NE PLJUJ PO MOM BLOGU! Znaju osobe na koje mislim... Bloga pišem za svoju dušu i da se mogu ispucati... Ujedno, to je moje mišljenje i sorry kaj se to ne poklapa s onim što ti, on, svi vi mislite o meni.... Slobodno kritiziraš, a ne omalovažavaš...
Sve u svemu, život me i dalje jebe, a pogotovo škola...
Kiss svima...



Myspace Graphics




<< Arhiva >>