Kada bi dobio na lotu... - 31 day blog challenge - day 6

subota , 03.09.2016.

Svima nam se ovo pitanje vrtilo po našim glavicama. Onaj tko kaže da nije nikad pomislio - laže. Znao sam par put s frendovima doći na tu temu i zaključio sam sljedeće. Znači recimo da dobiš na lottu, npr. Eurojackpot, postoji par ogromnih prednosti i mana. Prednosti su normalno sloboda - radiš što hoćeš, ideš gdje hoćeš, boli te briga. Mane su pak što si ograničen. Pošto uvijek navedu lokaciju u kojoj si uplatil i sad ako si doma u Donjoj Batini npr, i svi u Donjoj Batini (i šire) znaju da je netko dobio jackpot, moraš paziti kaj radiš. Jer, ako dođeš doma s novim Mercedesom, napraviš dvije kuće, bazen i sve ostale gluposti - normalno da će ljudima to sve biti sumnjivo i da si tek onda najebo. Najgore je ako živiš u selu ili maloj sredini - sve se sazna za par dana. Recimo kad sam išao na praksu u Njemačku, došao sam u dućan u svojoj ulici, i pita me gospođa na blagajni "I..kad se ide u Njemačku?". Znači zbunjen totalno, a znali su prvo samo susjedi, pa od susjeda susjedi i tak pokvarenog telefona se igraju. A tek da sam dobio na lotu, mislim da bi se to proširilo za jedan dan, poznavajući moju sredinu u kojoj živim.

No dobro, sad dolazimo do pitanja što bih ja učinio s novcem. Pa nije sad to nekaj ne znam kak ekstra, ali definitivno bi radil kaj hoću. Stalno si govorim da moram posjetiti New York i Las Vegas, to su mi oduvijek bile velike želje. Isto tako, odselio bi se negdje i kupio najbolji mogući internet, jer je to zapravo sve što mi treba da sam sretan. Otvorio bih firmu. I to isključivo obnovljivi izvori energije. To me oduvijek zanimalo i mislim da bi se tome posvetil maksimalno. Neki ljudi bi se "umirovili" da dobe na jackpotu, dok bih ja tek onda počeo sa stvaranjem. Pročitao sam prije knjigu "Kako se umiroviti mlad i bogat", čisto iz znatižlje i shvatio sam kako funkcionira novac. Knjiga nije tipa "ako se želite obogatiti morate napraviti to i to", nego objašnjava kako s novac pretvaraš u još novca i objašnjava mehanizam novca.

Isto tako, podijelio bih novac svima koje znam, ali baš svima. I osvnovao bih svoju dobrotvornu organizaciju, čisto zato jer smatram da bih najbolje znao rasporediti novac i sebi bih vjerovao. Ostatak novca bih stavio na račun ili oročio. Kamata je kamata. To je jedan od najjednostavnijih načina kako novac pretvoriti u još novca. I tu kamatu koji su vratim nakon nekoliko godina bih opet dao u dobrotvorne svrhe. Uglavnom...da dobim na lotu, moja kreativnost bi proradila. Svašta bih istraživao i isprobao. Ovo što sam ja nabrojio se može i bez takvih ogromnih količina novca - samo treba ići korak po korak.

Do sljedećeg čitanja!

Oznake: challenge, lotto

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.