petak, 21.03.2008.

"Bez njih sam ko cvijet bez vode,uvenuo...!!!"

mahHej ljudi kao sto svi znate Lucija i Edita su otisle u Trogir.....(mislim mogla sam i ja ali ja glupaca nisam isla)..................cry
Toliko mi fale da mi dođe da krenem pijeske tam........
Sad sam shvatila koliko mi one zapravo znace.........
Zivot bez njih je ko cvijet bez vode, uvenu.......no
Svaki dan mislim na njih...........
Svaki dan ih gledam sa slika i mislim si hej pa ostavile ste me..........
Zasto?????
Ali opet se sijetim da sam si sam kriva.............
Da znam ljudi ce mislit da sam luda kaj mi toliko fale a nema ih samo 4 dana.........
Ali to je za mene puno.........
Jer nema dana nema kojeg se ja nebi vidla s Lucijom i Editom...
Lucija mi je ko sestra zna sve cak i vise od moje stare...........
Edita mi je podrska u svemu.........
Otisle su bez pozdrava..........
Dosle su u skolu..........
I otisle i vise ih nema..........
One se zabavljaju............
A ja,ja i Daria tugujemo...........
Da nemam Darie sad neznam kaj bi napravila..........
Darii je isto jako tesko..........
Ljudi neto tko ode bez pozdrava...........a bili ste nerazdvojini..........vijerujte nije ljepo nimalo...............tuga te trga..........
Sreca kaj se sutra vracaju................
Jedva cekam nedjelju da napokon zagrlim svoju Lusy i Edu...............Svoje sisterke........kiss
A sad ljudi gibam pooozek=)mah


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

10:49 Komentari (57) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.